Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ПӘНДІК ОЛИМПИАДАҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада автор дарынды балалармен, атап айтқанда, пәндік олимпиадаларға қатысуға дайындалатын оқушылармен жұмыс істеудің негізгі принциптерін қарастырады. Қазіргі уақытта пәндік олимпиадаларға бұрынғыға қарағанда азырақ мән беріледі. Алайда, олар білім беру мен адами капиталды дамыту бойынша мемлекеттің ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттарына жетуде үлкен рөл атқарады, өйткені олар студенттердің құндылықтар жүйесін, ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға көмектеседі және әлемдік білім беру аренасында Қазақстанды танытады. Сонымен, олимпиадалық қозғалысты олимпиадалық оқушылармен жұмыс жасаудың ең жақсы тәсілдерін көрсететін ғылыми-зерттеу дәлелдерінің негізінде дамыту керек. Физика олимпиадасына студенттерді табысты дайындауға ықпал ететін негізгі факторлар, дағдылар мен қабілеттер қарастырып, олимпиада оқушыларын даярлау жөніндегі отандық және шетелдік ғалымдардың ұсыныстарын ескеріп, «Білім-инновация» мектептеріндегі физика олимпиадаларына оқушыларды дайындаудың 20 жылдық тәжірибесін талдап, авторлар физика олимпиадасына оқушыларды дайындаудың өзіндік әдісін ұсынады. Осы әдіс авторларын жұмыс істейтін білім беру ортасы үшін тиімді болып дәлелденді.

Авторлар туралы

М. Сюрмен
Астана халықаралық университет
Қазақстан

физика мамандығының магистранты

Астана

 



О. В. Сюрмен
Сулейман Демирел атындағы университеті
Қазақстан

магистр

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Постановление Правительства Республики Казахстан от 24 июля 2018 года №460 Об утверждении Государственной программы развития образования и науки Республики Казахстан на 2016-2019 годы // https://www.zakon.kz/4930877-utverzhdena-gosudarstvennaya-programma.html

2. Послание Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана. 5 октября 2018 г. // http://www.akorda.kz/ru/addresses/addresses_of_president/poslanie-prezidenta-respubliki-kazahstan-nnazarbaeva-narodu-kazahstana-5-oktyabrya-2018-g

3. Попов А. И., Пучков Н. П. Включение олимпиадного движения в самостоятельную работу студентов в естественно-научной и математической предметных областях // Научно-педагогическое обозрение. – 2015. - № 4 (10). – С. 69-74

4. Макарова О. Н. Подготовка будущих учителей средствами командных дистанционных профессионально-ориентированных олимпиад // Мир науки, культуры, образования. – 2011. – №1 (26). – C. 184–185

5. Корсунова О. Ю. Педагогические условия организации интеллектуально-творческих ученических олимпиад: дис. ... канд. пед. наук. – М., 2003. – 170 c.

6. Republican Olympiads and competitions for schoolchildren // http://egov.kz/cms/en/articles/2Frepublic_olimp

7. Веремеенко А. Подготовка к предметным олимпиадам: взгляд учителя // Современное дополнительное профессиональное педагогическое образование. – С. 89-96 http://www.apkpro.ru/doc/ver176/09.pdf

8. Strayhorn T.L. College students' sense of belonging. A key to educational success of all students. – UK: Routledge, 2012. – 140 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сюрмен М., Сюрмен О.В. ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША ПӘНДІК ОЛИМПИАДАҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):63-68.

For citation:


Syurmen M., Syurmen O.V. GENERAL PRINCIPLES OF TRAINING PHYSICS OLYMPIC STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):63-68.

Қараулар: 459


ISSN 2306-5079 (Print)