Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МҤМКІНДІКТЕРІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім алуға қажеттіліктерінің ерекшеліктерін зерттеу нәтижелері ұсынылған, және мүмкіндіктері шектеулі балалардың ата- аналары инклюзивті білім беру қажеттіліктерін қағаттандыруға және тиісті қызмет пен білім беру шарттарына қаншалықты бағдарланғаны анықталды.Арнайы мектептерде оқытылудың артықшылықтарын экспериментке қатысушылардыңбарлығы көріп отыр. Біріншіден, бағдарлама да, оқыту қарқындылығы мен оқыту тәртібі де, олардың мүмкіндіктеріне сәйкес екендігіаталып көрсетілген. Екіншіден, балалар мектептегі арнайы техникалық құралдардың және қондырғылардың болуымен қанағаттанады.Үшіншіден, балалар өмірлік және тұрмыстық дағдыларды, болашақ мамандыққа даярлықты жеткілікті дәрежеде аламыз деп ойлайды.

Автор туралы

Л. К. Ермекбаева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

псих.ғ.к., аға оқытушы

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Указ Президента Республики Казахстан от 1 февраля 2010 года № 922 «О Стратегическом плане развития Республики Казахстан до 2020 года»

2. Депутатский запрос от 16 июня 2016 года №ДЗ-65 «О проблемах инклюзивного образования»

3. Стребелева Е. А., Закрепина А. В. Современные формы помощи семье, воспитывающей ребенка с отклонениями в развитии / Дефектология, № 1, 2005. - С. 3

4. Ткачева В.В. Психокоррекционная работа с матерями, воспитывающими детей с отклонениями в развитии. Практикум по формированию адекватных отношений. – М.: «Издательство ГНОМ и Д», 2000. – 64 с. (В помощь психологу)

5. Ткачева В.В. Инновационная модель организации психокоррекционной работы с семьями, воспитывающими детей с отклонениями в развитии / Коррекционная педагогика, № 5-6 (11- 12), 2006. – С. 65-67

6. Ткачева В. В. Работа психолога с матерями, воспитывающими детей с тяжелыми двигательными нарушениями / Дефектология, № 1, 2005.- С. 25

7. Управление образовательным учреждением, осуществляющим интегрированное образование детей с ограниченными возможностями здоровья. Методическое пособие для руководителей образовательных школ / Курс «Интегрированное обучение детей с особыми образовательными потребностями» - Самара: Изд-во ЦСО, 2004. – 80 с.

8. Шайжанова Қ.Ҥ., Сейтқҧл А. Зияты зақымдалған балаларды ҽлеуметтік бейімделудің психологиялық ерекшеліктері. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. 2016. № 6 (66). 129-133 бб.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ермекбаева Л.К. МҤМКІНДІКТЕРІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2018;(1):152-157.

For citation:


Yermekbayeva L.K. FEATURES OF NEEDS OF DISABLED CHILDREN IN INCLUSIVE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2018;(1):152-157. (In Russ.)

Қараулар: 395


ISSN 2306-5079 (Print)