Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚТЫҢ ПАРАДИГМАЛЫҚ СИПАТЫ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-15-24

Толық мәтін:

Аннотация

Құзырлылықтың парадигмалық сипаты әлемдік деңгейдегі құзырлылқ ұғымының шығу тарихына жасалған ой пікірлерге дефинициялық талдау негізінде мазмұндық бірліктің анықталуымен жинақталады. Т.Кунның ғылымның дамуындағы тарихи белдеулері сарапталып, парадигмалық сәйкессіздіктің себептері әлеуметтік желілердегі ынтымақтастық жағдайында өсіп келе жатқан Z ұрпақтың ой өрісі негізінде сипатталады. Мазмұндық бірлік ретіндегі құзырлылықты қалыпты ғылым процедуралары арқылы жүзеге асырудағы проблемалар айқындалып, құзырлылық жеке пәндер жетістіктерінің емес, қоршаған ортада, өмірде туындайтын ситуациялардан абыроймен шығу мүмкіндігі деген қорытынды жасалады. Қазақстан ғылымындағы «парадигмалық – қауымдастықтар» арасындағы парадигмалық бәсекелестікті Z ұрпақтың құзырлылығын шыңдай түсетін білім мазмұнын құрастыруға бағыттау ұсынылады.

Автор туралы

К. С. Кудайбергенева
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Сулейменов И.Э., Пак И.Т., Мун Г.А. (2018) Новая парадигма образования и науки: предвидения О.О.Сулейменова // Вестник Алматинского университета энергетики и связи. Спец. выпуск. 23-24 апреля. С.56- 68. https://www.researchgate.net/publication/326258087

2. Кун Т.С. (1975) Структура научных революций. Пер. с англ. И.З.Налетова. M. http://psylib.org.ua/books/kunts01/index.htm

3. Keller Fred S. (1968) «Good-bye, Teacher…» Jornal of applied behavior analyses. Arizona state university. 1, 79-89. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1901/jaba.1968.1-79

4. O'Connell, W. R., & Moomaw, E. W. (1975) A CBC Primer. Report of a Conference: Competency‐based Curricula in General Undergraduate Programs. Retrieved from http://eric.ed.gov/?id=ED104297

5. White R.W. (1959) Motivation reconsidered: the concept of competence. Psychol. Rev. Sep;66:297-333. doi: 10.1037/h0040934.www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/13844397

6. Хомский Н. (1972) Аспекты теории синтаксиса: /пер. с англ. М.

7. Хаймс Дж. (1975) Этнография речи. Новая лингвистика. М.: Прогресс. Вып. 7. С. 42-49.

8. Равен Дж. (2001) Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждения, перспективы /пер. с англ. изд. 2-е, испр. М.: «Когито-Центр». – 142 с.

9. Маркова А.К. (1995) Психологические критерии и ступени профессионализма учителя //Педагогика. № 6. С.55-63.

10. Делор Ж. (1998) Образование: Необходимая утопия (доклад ЮНЕСКО) //Педагогика. № 6. С. 53-54.

11. Hutmacher W. (1996) Key competencies for Europe //Report of Simposium. Bern, Switzerland//www.fro.ru/etnopsy/pavl-formirovanie.html

12. Silva, V.V.M., Ribeiro, J.L.D., Alvarez, G.R., Caregnato, S.E. (2019) Competence-Based Management Research in the Web of Science and Scopus Databases: Scientific Production, Collaboration, and Impact. Publications, MDPI, vol. 7(4), pp. 1-21. https://ideas.repec.org/a/gam/jpubli/v7y2019i4p60-d270142.html

13. Moghabghab R., Tong A., Hallaran A., Anderson J. (2018) The Difference Between Competency and Competence: A Regulatory Perspective. Journal of Nursing Regulation. 9(2), P.54-59. https://www.journalofnursingregulation.com/home DOI: https://doi.org/10.1016/S2155-8256(18)30118-2

14. Бергсон А. (2008) Творческая эволюция: собр.соч. /Хрестоматия по западной философии: учебное пособие /сост., авт. предисл и вступит.ст. Н.И.Фокина /под ред. В.И.Кириллова. М.: ТК Велби, Изд-во Проспект. – 544 с.

15. Кудайбергенева К.С. (2012) Құзырлылықтың педагогикалық категория ретінде дамуының теориялық-әдіснамалық негіздері. Монография. Алматы. - 340 б.

16. Теория поколений Штрауса и Хоу - Strauss–Howe generational theory. https://ru.qaz.wiki/wiki/Strauss%E2%80%93Howe_generational_theory


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кудайбергенева К.С. ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚТЫҢ ПАРАДИГМАЛЫҚ СИПАТЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):15-24. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-15-24

For citation:


Kudaibergeneva K.S. PARADIGMATIC NATURE OF COMPETENCE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):15-24. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-15-24

Қараулар: 830


ISSN 2306-5079 (Print)