Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-25-32

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада пандемия жағдайында қашықтықтан оқытудың барысы, оқытушылар мен студенттер арасындағы оқу үрдісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері айқындалып, оқытудың тиімділігінің сапасын арттыру мәселесі сөз болады. Қашықтықтан білім беру мүмкіндігін ұсынатын оқу орындарының барлығы бір- бірінен оқу үдерісі бойынша ерекшеленеді. Сонымен бірге білім беру мазмұны мен деңгейі, білім алушылардың саны мен құрамы, техникалық және қаржылай мүмкіндігі бойынша да сараланады. Осындай сан қырлы әрі күрделі мәселелерді жүзеге асыруда студенттердің білім дәрежесінің артуын және білім деңгейінің кенейтілуін көздейді. Пандемия барысында білім беру технологиялары қажеттілігі туындап, қашықтықтан оқытудың тиімді көшбасшылық мүмкіндіктерін пайлануға, мәдени құндылықтарға назар аудару керектігі анықталады.

Мақалада қашықтықтан оқыту қазіргі заман талабы екендігі, оны ұйымдастыруда қашықтықтан және аралас оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ескере отырып, электрондық материалдар, технологиялар, қашықтан оқытудың дидактикалық жасалымы, педагог-үйлестірушілерді дайындау қажеттілігі туындайтындығын көрсетеді.

Автор туралы

Б. Т. Панзабек
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. "Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы № 374 бұйрығы. https://adilet.zan.kz

2. Айтбаева Б.М. (2012) Қазақ тілін қашықтан оқытудың теориялық аспектілері // Bulletin. KazNU. Filology series. № 4 (138). 146-149 б.

3. Білім беру ұйымдарының басшылары мен мұғалімдерге арналған біліктілікті арттырудың қашықтықтан оқыту курстарын, оқыту семинарларын ұйымдастыру және өткізу бойынша әдістемелік ұсыныстар. Әдістемелік ұсыныстар. Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2017. – 129 б.

4. Бекболғанова А.Қ. (2013) Жаңа педагогикалық технологиялар: оқу құралы. Талдықорған. І.Жансүгіров атындағы ЖМУ. – 121 б.

5. Капасова Д.А., Чекина Е.Б. (2018) Организация самостоятельной работы студента при дистанционном обучении с помощью электронного учебника // Eurasian Journal of Philology: Science and Education. №4(172). С.273-278

6. Omarova G.N., Koken L., Knol M.V. (2019) Distance learning foreign languages in a non-language university // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. Алматы: «Қыздар университеті», № 2 (78). P. 124-128

7. Bin Yang & Cheng Huang (2021) Turn crisis into opportunity in response to COVID-19: experience from a Chinese University and future prospects. Studies in Higher Education, Volume 46, Issue 1. P. 121-132

8. Halpern C. (2021) Distant Learning: The Experiences of Brazilian Schoolteachers during the COVID-19 School Closures. Journal of Ethnic and Cultural Studies. Vol. 8, No. 1, 206-225. ISSN: 2149-1291.

9. Hrydzhuk O., Struhanets L., Struhanets Y. (2021) Information technologies in language education during the COVID-19 pandemic. XLinguae, Volume 14, Issue 1. P.197-211

10. Rahayu U., Sapriati A. (2018) Open Educational Resources Based Online Tutorial Model for Developing Critical Thinking of Higher Distance Education Students. Turkish Online Journal of Distance Education. 19 (4), P. 163 – 175.

11. Уиллингем Д.Т. (2007) Сыни тұрғыдан ойлау: неге үйрету қиын? Американдық тәрбиеші, 31, 8-19. http://www.aft.org/sites/default/files/periodicals/Crit_Thinking.pdf.

12. Уркинбаева Д., Омаш Д.Ш. (2019) Кейс әдісін пайдалану арқылы студенттердің құзыреттіліктерін дамыту // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. № 2 (78). 215-218 бб.

13. Құрман Н.Ж., Айтбаева Б.М. (2020) Қазақ тілін жоғары оқу орындарында қашықтан оқыту жүйесінде кейс-технологияны әзірлеу және қолдану жолдары // Ш. Уәлиханов атындағы КМУ хабаршысы. Филология сериясы. № 1.

14. Skalicky J., Pedersen K.W., van der Meer J., Fuglsang S, Dawson Ph., Stewart S. (2020) A framework for developing and supporting student leadership in higher education. Studies in Higher Education. 45(1), pp. 100-116.

15. Сергазинова Э.С., Онгарбаева А.Д., Есимбекова А.Ж. (2012) Қашықтықтан оқыту технологиясы бойынша білім берудің ерекшеліктері // Жансүгіров атындағы ЖМУ Хабаршысы. № 4. 27-31 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Панзабек Б.Т. ПАНДЕМИЯ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):25-32. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-25-32

For citation:


Panzabek B.T. CHALLENGES AND OPPORTUNITIES OF DISTANCE LEARNING IN A PANDEMIC. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):25-32. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-25-32

Қараулар: 1297


ISSN 2306-5079 (Print)