Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-33-46

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жаһандық экономиканың әсерінен білім беру кәсіпкерлігі ортасының дамуына байланысты болашақ мұғалімдердің кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыру қажеттілігіне негізделген. Сонымен қатар, білім беру кәсіпкерлігін әдіснамалық негіздеудің жеткіліксіздігі, Болашақ педагогтардың кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің дамымауы, нарықтық тетіктердің әсерін болдырмайтын педагогикалық жоғары оқу орындарында білім беру процесін ұйымдастыру проблемалары белгіленді. Мәселелерді шешу үшін болашақ мұғалімдердің кәсіпкерлік қабілеттерін дамытудың ұйымдастырушылық және педагогикалық жағдайларына байланысты зерттеу мақсаты анықталды. Аталған шарттар әзірленген модель аясында М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университетінде тәжірибелік жұмыс жағдайында жүзеге асырылды. Эксперименттік жұмыстың нәтижелері бойынша келесілер анықталды: білім беру кәсіпкерлігінің ортасын модельдеу, ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайлар болашақ педагогтерді білім беру және кәсіпкерлік қызметке ынталандырады, университеттің білім беру ортасын кәсіби түрде қанықтырады, кәсіби және педагогикалық қызметте өзін-өзі жүзеге асырудың алғышарттарын жасайды.

Авторлар туралы

Н. Т. Уалиева
М. Қозыбаев ат. Солтүстік Қазақстан университеті
Қазақстан

Петропавл қ.



А. Ж. Мурзалинова
М. Қозыбаев ат. Солтүстік Қазақстан университеті
Қазақстан

Петропавл қ.



Л. С. Альмагамбетова
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ филиалы «СҚО бойынша педагог қызметкерлерінің біліктілік арттыру институты»
Қазақстан

Петропавл қ.



Әдебиет тізімі

1. Peschl H., Deng C., Larson N. (2020) Entrepreneurial thinking: A signature pedagogy for an uncertain 21st century.The International Journal of Management Education. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1472811720303943

2. Eltanahy, M., Forawi, S., Mansour, N. (2020) Incorporating Entrepreneurial Practices into STEM Education: Development of Interdisciplinary E-STEM Model in High School in the United Arab Emirates //Thinking Skills and Creativity. Vol.37. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1871187120301711

3. Волошина Т. А. (2010) Формирование предпринимательских качеств будущего учителя в процессе интерактивного обучения // Молодой ученый. №12. Т.2. С.100-105

4. Ghani E.K., Rappa, R. & Gunardi A. (2018) Employers' perceived accounting graduates' soft skills //Academy of Accounting and Financial Studies Journal. Vol. 22. https://www.abacademies.org/articles/employers-perceived-accounting-graduates-soft-skills-7582.html

5. Pop C., Khampirat B. (2019) Self-assessment instrument to measure the competencies of Namibian graduates: Testing of validity and reliability //Studies In Educational Evaluation. Vol. 60. Pp. 130–139. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2018.12.004

6. Pang E., Wong M., Leung C.H., Coombes J. (2018) Competencies for fresh graduates’ success at work: Perspectives of employers. Industry and Higher Education. 33(1). Pp. 55–65. https://doi.org/10.1177/0950422218792333

7. Handayati P., Wulandari D., Soetjipto B. E., Wibowo A., Narmaditya B.Sh. (2020) Does entrepreneurship education promote vocational students’ entrepreneurial mindset?. Heliyon. Vol.6. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844020322696

8. Куюмджи О. А. (2016) Развитие предпринимательских способностей у студентов // Профессиональное образование в России и за рубежом. №3 (23). C.67-69

9. Mozahem N.A. (2020) Using Entrepreneurial Self-Efficacy as an Indirect Measure of Entrepreneurial Education. The International Journal of Management Education. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1472811720300811

10. Позняков В. П. (2005) Предприимчивость // Знание. Понимание. Умение. №3. С. 215-216

11. Чеберко Е.Ф. (2017) Основы предпринимательской деятельности. История предпринимательства: учебник и практикум для академического бакалавриата. М.: Издательство Юрайт. - 420 с.

12. Циулина М. В. (2016) Профессиональная подготовка педагога: социально-педагогические предпосылки // Теория и практика образования в современном мире: материалы IX Междунар. науч. конф. СПб.: Свое издательство. С. 123-126

13. Бабанова И.А. (2012) Деловые игры в учебном процессе // Научные исследования в образовании. №7. С.19-24

14. Алайцева Т.В. (2017) Управление человеческими ресурсами. Самара: Изд-во Самарского университета. - 60 с.

15. Чёрный Е.В. (2004) Учебно-методическое пособие по дисциплине «Психологические основы деловых игр». Симферополь. -47 с.

16. Клименко И.С. (2019) Деловые игры, имитационные упражнения, кейсы. М.: «КДУ», «Добросвет» - 128 c.

17. Снайдер М. (2020) Оценка самоконтроля в общении https://studme.org/1298010817579/psihologiya/otsenka_samokontrolya_obschenii_snayder

18. Лавриненко В. Н. (2020) Психология и этика делового общения: учебник и практикум для вузов / В. Н. Лавриненко, Л. И. Чернышова; под редакцией В. Н. Лавриненко, Л. И. Чернышовой. — 7-е изд., перераб. и доп. М.: Издательство Юрайт, 408 с. - Текст: электронный // ЭБС Юрайт [сайт]. — URL: https://urait.ru/bcode/449749 (дата обращения: 25.02.2021).

19. Бондаренко В.В., Резник С.Д., Соколов С.Н. (2008) Персональный менеджмент//Тесты и конкретные ситуации, Практикум, 3-е изд., доп. М. - 256 с.

20. Либин А.В. (2000) Начни свое дело: методические рекомендации. М. – 10 с.

21. Жариков Е., Крушельницкий Е. (2002) Диагностика лидерских способностей / Фетискин Н.П., Козлов В.В., Мануйлов Г.М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. – М. C.316-320


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Уалиева Н.Т., Мурзалинова А.Ж., Альмагамбетова Л.С. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):33-46. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-33-46

For citation:


Ualieva N.T., Murzalinov A.Zh., Almagambetova L.S. ORGANIZATIONAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR FORMING ENTREPRENEURIAL CAPABILITIES IN FUTURE TEACHERS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):33-46. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-33-46

Қараулар: 608


ISSN 2306-5079 (Print)