Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ АРНАЙЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ ҚҰЗЫРЕТІ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-47-55

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада инклюзивті білім беруде жұмыс істеу үшін арнайы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін анықтауға шетелдік және отандық ғылыми тәсілдер талданады. Елде инклюзивті білім берудің белсенді таралуы жағдайында оларды инклюзивті мектептерде жұмыс істеуге даярлауды жаңарту маңызды болып көрінеді. Авторлар білім берудің инклюзивті процесі жағдайында арнайы мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру қажеттілігін дәлелдейді. Мұғалімдер арасында инклюзивті бағытталған кәсіби және жеке құзыреттіліктерді дамыту көбіне ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу сәттілігіне байланысты. Арнайы мұғалімдердің инклюзивті ұйымдарындағы практиктердің пікірлерін зерттеу негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту арнайы мұғалімдерді даярлау тәсілдерін өзгертуді, оларды оқытудың мазмұны мен бағыттарын жаңартуды талап етеді деп тұжырымдайды.

Авторлар туралы

З. А. Мовкебаева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ



Б. А. Дүйсенбаев
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ



Әдебиет тізімі

1. Emine O., Ganesan M. Zh., Daud A.K.M., Darusalam G.B., Ali N.A.B.N. (2018) Critical Issue Teacher Training into Inclusive Education. Advanced Science Letters. 24(7): 5139-5142

2. Akdağ Z. (2017) Beginning early childhood education teachers’ struggle with inclusion in Turkey. Asia Pacific Journal of Education. P. 1-13.

3. Haug P. (2011) Qualifying teachers for the school for all. In: T. Booth, K. Nes, & M. Stromstad (Eds.), Developing inclusive teacher education (pp. 97–115). London: Routledge Falmer.

4. Brandon T., Charlton J. (2011) The lessons learned from developing an inclusive learning and teaching community of practice. International Journal of Inclusive Education Volume 15(1). P. 165-178

5. Стангвик Г. (2003) Политика интегрированного обучения в Норвегии. Хрестоматия по курсу Социальная эксклюзия в образовании / Сост.: Ш. Рамон, В. Шмидт. Московская высшая школа социальных и экономических наук. М. С. 46–60.

6. Reynolds M. (2001) Education for Inclusion, Teacher Education and the Teacher Training Agency Standards, Journal of In-Service Education, 27:3, 465-476. https://doi.org/10.1080/13674580100200164

7. Cardona C. M. (2009) Teacher Education Students’ Beliefs of Inclusion and Perceived Competence to Teach Students with Disabilities in Spain. The Journal of the International Association of Special Education. № 10(1). P. 33-41.

8. Мовкебаева З.А. (2015) Формирование профессиональных компетенций у специальных педагогов в условиях модернизации системы специального образования // Вестник КазНПУ имени Абая (Серия «Специальная педагогика»). № 3(42). С. 10-13.

9. Дузелбаева А.Б. (2017) Подготовка будущих учителей-дефектологов в условиях модернизации педагогического образования // Педагогика и психология. № 1(30). С. 140-145.

10. Рахметова Н., Сандибаева Ж., Калабаева Д. (2016) Педагогические условия формирования компетентности будущих педагогов профессионального образования // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. № 4 (часть 5) – С. 987-990.

11. Хмель Н.Д. (2001) Теория и технология реализации целостного педагогического процесса. А. – 111с.

12. Кенжебеков Б.Т. (2005) Жоғары оқу орны жүйесінде болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Караганда. – 40 с.

13. Методические рекомендации по разработке требований к профессиональной компетенции учителей, работающих в условиях инклюзивного образования (2015) Астана: НАО имени И. Алтынсарина. – 32 с.

14. Хафизуллина И.Н. (2008) Формирование инклюзивной компетентности будущих учителей в процессе профессиональной подготовки: диссертация ... кандидата педагогических наук: 13.00.08 / Хафизуллина Ильмира Наильевна; [Место защиты: Астрахан. гос. ун-т]. Астрахань. - 213 с.

15. Хитрюк В.В. (2015) Педагогическая система формирования инклюзивной готовности педагогов // Вестник ПСТГУ. IV: Педагогика. Психология. Вып. 2(37). С. 14–23.

16. Кузьмина О.С. (2015) Подготовка педагогов к работе в условиях инклюзивного образования. Автореф. … канд. пед. наук. Омск. – 30


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мовкебаева З.А., Дүйсенбаев Б.А. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ АРНАЙЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ ҚҰЗЫРЕТІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):47-55. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-47-55

For citation:


Movkebayeva Z., Dussenbayeva B. COMPETENCES OF A SPECIAL TEACHER IN INCLUSIVE EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):47-55. (In Russ.) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-47-55

Қараулар: 1266


ISSN 2306-5079 (Print)