Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-58-66

Толық мәтін:

Аннотация

Қазір мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесі қоғам деңгейінде өзекті. Осыған байланысты болашақ математика мұғалімінің кәсіби дайындық деңгейіне жаңа талаптар қойылып отыр. Авторлар мақалада болашақ математика мұғалімдерін оқушыларының математикалық сауаттылығын дамытуға дайындау мәселесін қарастырған. Ғалымдардың мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған еңбектері зерделенген және «модель», «математикалық модельдеу» ұғымдарына түсініктеме берілген. Сонымен қатар жалпы білім беретін мектепте математиканы оқыту процесінде математикалық модельдеу әдісінің ерекшелігі нақтыланып, модельдеу әдісін қолданудың педагогикалық жағдайлары анықталған. Математикалық модельдеу қолданбалы есептерді шешудің құралы ғана емес, сонымен қатар оқушы меңгеруге тиіс интеллектуалды дағдыларды дамыту тәсілі болып табылатыны көрсетілген.

Авторлар туралы

Б. Р. Қасқатаева
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



А. Б. Кокажаева
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Ж. Қазыбек
Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты. Қазақстан Республикасының Президенті – Ұлт Көшбасшысы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы, Астана қ., 2012 жыл 27 қаңтар http://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1200002012

2. Национальный план действий по развитию функциональной грамотности на 2012-2016 годы. http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669

3. Aimagambetov A. (2019) Пост в Facebook. 03 декабря 2019г. https://www.facebook.com/askhat.aimagambetov/posts/10214946364388851

4. Tang, K.‐S. and Williams, P.J. (2019), STEM literacy or literacies? Examining the empirical basis of these constructs. Rev Educ, 7: 675-697. https://doi.org/10.1002/rev3.3162

5. Retnawati H., Wulandari N.F. (2019) The Development of Students’ Mathematical Literacy Proficiency. Problems of Education in the 21st Century 77(4):502-514. Universitas Negeri Yogyakarta. DOI: 10.33225/pec/19.77.502 https://www.researchgate.net/publication/335447139

6. Кемельбекова Г.А. (2016) Особенности формирования функциональной грамотности учащихся по предметам гуманитарного цикла // Проблемы и перспективы развития образования: материалы VIII Межд. науч. конф. Краснодар: Новация. С. 6-9. URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/187/9552/ (дата обращения: 24.12.2020).

7. Кочурова Е.А. Формирование функциональной математической грамотности младших школьников в урочной и внеурочной деятельности. Российский учебник. https://rosuchebnik.ru/upload/iblock/32a/32af036be8c13cd79b21d19b10c5cbf2.pdf

8. Гусева Е.Н. (2017) Экономико-математическое моделирование. М.: Флинта, МПСИ. - 216 c.

9. Юдин С.В. (2016) Математика и экономико-математические модели. Учебник. М.: Инфра-М, РИОР. - 376 c.

10. Горлач Б.А. (2016) Математическое моделирование. Построение моделей и численная реализация / Б.А. Горлач, В.Г. Шахов. М.: Лань. - 292 c.

11. Булыгина О.В., Дли М.И., Емельянов А.А., Селявский Ю.В. (2020) Математические методы и инструменты анализа реализуемости проектов в промышленности: учебное пособие / под ред. д-ра экон. наук, проф. А.А. Емельянова. Смоленск: Универсум. – 248 с. – (Высшее образование – Бакалавриат). ISBN 978-5-91412-344-1.

12. Акопов А.С. (2019) Компьютерное моделирование: учебник и практикум для СПО. Издательство Юрайт. - 389 с. (Серия : Профессиональное образование). ISBN 978-5-534-10712-8

13. Альсова О.К. (2019) Компьютерное моделирование систем в среде ExtendSim: учеб. Пособие для СПО. 2-е изд. М.: Издательство Юрайт. - 115 с. (Серия : Профессиональное образование). ISBN 978-5-534-10675-6.

14. Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 1 қарашада № 17669 болып тіркелді. http://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669

15. Kaskatayeva B., Andassova M. (2018) Mathematical modeling as a means of formation of methodical competence of the future teacher Proceedings of the 11th International scientific conference «Rural Environment. Education. Personality (REEP)». №11. p.179-184. Latvia University of life Sciences and Technologies. Jelgava.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Қасқатаева Б.Р., Кокажаева А.Б., Қазыбек Ж. МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):58-66. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-58-66

For citation:


Kaskataeva B.R., Кokazhaeva A.B., Kazbеk Zh. MATHEMATICAL MODELING AS A TOOL FOR INCREASING THE MATHEMATICAL LITERACY OF STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):58-66. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-58-66

Қараулар: 793


ISSN 2306-5079 (Print)