Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ «ТІЛДІК ПОРТФОЛИО» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ

https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-146-156

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала шет тілін оқыту процесінде студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне арналған. Жаһандану және өсіп келе жатқан мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында бұл мәселе - өте өзекті. Бұл мақалада «мәдениетаралық құзыреттілік» ұғымы, сондай-ақ шет тілін оқытуда «тілдік портфолио» әдісі студенттердің әр түрлі мәдениеттер өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қалыптастырудың оңтайлы білім беру технологиясы ретінде пайдалануы қарастырылады. Толыққанды мәдениетаралық қарым-қатынас үшін, басқа елдердің өкілдерімен өзара әрекеттесу үшін студент шет тілін меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар мәдениетаралық құзыреттілікке ие болуы керек. Осы орайда, тілдік портфолио технологиясы студенттерге тілдік дағдылары мен мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға мүмкіндік береді.

Авторлар туралы

Ә. Қ. Жетпісбай
Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Павлодар қ.



А. Е. Машрапова
Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Павлодар қ.



Әдебиет тізімі

1. Fantini A. (2009) Assessing intercultural competence: Issues and tools. In D. K. Deardorff (Ed.), The SAGE handbook of intercultural competence (pp. 456-476).Thousand Oaks, CA: Sage.

2. Byram M. (2020) The responsibilities of language teachers when teaching intercultural competence and citizenship - an essay. China media research., 16 (2). pp. 77-84.

3. Елизарова Г.В. (2005) Культура и обучение иностранным языкам. СПб.: КАРО. - 352 с. Электронная книга. Лингвистика. Методика обучения иностранным языкам.

4. Byram M. (1997) Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence.

5. Sinicrope, C., Norris, J., Watanabe, Y. (2012) Understanding and assessing intercultural competence: A summary of theory, research, and practice.

6. Porto M., Houghton S.A., Byram, M. (2018) Intercultural citizenship in the (foreign) language classroom. Language Teaching Research, 22(5), p. 484-498

7. Deardorff D. K. (2006) The Identification and Assessment of Intercultural Competence as a Student Outcome of Internationalization at Institutions of Higher Education in the United States.

8. Крашенникова А.Е. (2015) Формирование межкультурной компетенции в процессе обучения иностранному языку // Материалы V Международной научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых. Красноярский государственный педагогический университет им. В.П. Астафьева – С. 67-73

9. Bezukladnikov K.E. (2006) Professional portfolio as a means of formation of professional competence of the future teacher of a foreign language. Perm.

10. Виноградова О.С., Виноградова Т.В. (2015) Анализ преимуществ применения технологий языкового образования на современном этапе // Вестник евразийской науки. №1(26).

11. European Language Portfolio, Council of Europe – URL: https://www.coe.int/web/portfolio/guide-to-compiling-an-elp

12. Savankova M.V. (2004) Portfolio, as a modern approach in the organization of independent work of students in a foreign language (English language). Master’s. dissertation. Almaty.

13. Неверова Н.В. (2017) Применение технологии языкового портфолио при обучении студентов технических ВУЗов: теоретические и практические аспекты // Среднее профессиональное образование. № 6. С. 19-22.

14. Lund R. (2008) Intercultural competence - an aim for the teaching of English in Norway? Acda Didactica Norge. 2. 10.5617/adno.1025.

15. Васильева Н.Н. (2013) Межкультурная компетенция. Стратегии и техники ее достижения // Социальная педагогика. №8. С. 39-42


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жетпісбай Ә.Қ., Машрапова А.Е. АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ «ТІЛДІК ПОРТФОЛИО» ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):146-156. https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-146-156

For citation:


Zhetpisbay А.Q., Mashrapova A.E. METHODOLOGY OF USING THE "LANGUAGE PORTFOLIO" TECHNOLOGY AS A MEANS OF FORMING INTERCULTURAL COMPETENCE IN TEACHING ENGLISH LANGUAGE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):146-156. (In Kazakh) https://doi.org/10.52512/2306-5079-2021-85-1-146-156

Қараулар: 1825


ISSN 2306-5079 (Print)