Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ

Толық мәтін:

Аннотация

Жоғарғы және орта оқу орындарында оқу-теоретикалық іс-әрекет студенттерді интеллектуалды дамытуға, олардың дүниетанымын кеңейтуге бағытталған, бұл олардың кәсіби таным деңгейін қалыптастырады, оқу-тәжірибелік іс-әрекет – орындаушылық қабілеттілігі мен техникалық шеберлігін дамыту мен жетілдіруге бағытталады. Алайда, тұлғаның шығармашылдық мәселелері тыс қалуда, осыған орай біздің зерттеуіміз бүгінгі күні білім беру жүйесінде болашақ хореограф мамандарды кәсіби даярлау барысында шығармашылық қабілеттерін дамытуға аса көңіл бөлінуіне бейімделген.

Зерттеу жұмысының проблемасы хореограф студенттердің шығармашылық қасиеттерін дамытудың маңыздылығы мен құрылымының, қағидалары мен шарттарының мәнін ашу, сондай-ақ колледждер және университеттерде оқыту процесінде оларды жетілдірудің тиімді технологияларын іздеу болып табылады. Білім алушылардың шығармашылық қабілеттіліктерін өркендетудегі хореографиялық қызмет, күрделі әлеуметтік- педагогикалық құбылыстар кешені ретінде түсіндіріледі және оның шығармашылық қызығушылықтарын, бейімділігін, жеке ерекшеліктерін және хореографиялық қабілеттерін есепке алу негізінде студенттің біртұтас тұлғасын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған хореографиялық әдістемелер мен құралдардың жиынтығы болып табылады. Студенттердің шығармашылығын дамытуы табысты болу үшін шығармашылық байқаулар мен фестивальдарға, шеберлік-кластарына, концерттегі орындауларға қатысу сияқты іс-әрекет түрлерін пайдаланған абзал. Оларға студенттердің қатысуы студенттердің теоретикалық және практикалық білімдерін тереңдету мен жүйелеуге, тәжірибелік міндеттерді шешу үшін жаңашыл әдістерді қолдана отырып, шеберліктер мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Шығармашылық іс-әрекет инновациялық іс-әрекет құралдары арқылы болашақ маманның шығармашылық қабілеттіліктерін күшейту үдерісінде айрықша роль ойнайды.

Авторлар туралы

С. Ш. Тлеубаев
М.Әуезов атындағы Оңтүстік-Қазақстан университеті
Қазақстан

Шымкент қ.



Б. С. Тлеубаева
М.Әуезов атындағы Оңтүстік-Қазақстан университеті
Қазақстан

Шымкент қ.



Т. Ж. Қлышбаев
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Асафьев Б.В. (2020) Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. СПБ., 4-изд. - 380 с.

2. Философский словарь (1996) под ред. И. Г. Фролова. М. : Полит, лит. - 589 с.

3. Философский энциклопедический словарь (2013) / гл. ред.: Л. Ф. Ильичев [и др.]. М.: Совет. Энцикл. - 840 с.

4. Рубинштейн С. Л. (2010) Основы общей психологии. СПб.: Питер, 10-переизд. 2010. - 712 с.

5. Ярошевский М.Г. (1996) История психологии от античности до середины XX в. Учеб. пособие. М. – 416 с.

6. Матюшкин А. М. (1989) Концепция творческой одарённости // Вопр. психологии. № 6. С. 29-33.

7. Матюшкин А. М. (1988) Одарённые и талантливые дети // Вопр. психологии. № 4. С.88-97.

8. Матюшкин А. М. (2014) Проблемные ситуации в мышлении и обучении: монография. М., Директ-Медиа

9. Общая психология: учебник для студентов (1981) В.В Богословский, А.Д.Виноградов, А.Г.Ковалев и др, под ред. В.В. Богословского. 3-изд. М.Просвещение, 1981. - 383 с.

10. Madyani I., Yamtinah S., Utomo S.B., Saputro S., Мahardiani L. (2019) Profile of Students’ Creative Thinking Skills in Science Learning. Advances in Social Science, Education and Humanities Research, volume 397. 3rd International Conference on Learning Innovation and Quality Education (ICLIQE 2019), pp. 957-964

11. Тлеубаева Б.С. (2006) Формирование профессионально значимых качеств будущего педагога-хореографа : автореф. дис. . канд. пед. наук.: 13.00.08. Алматы, 2006. -28 с.

12. Бондаревская Е.В. (2001) Смыслы и стратегии личностно ориентированного воспитания // Педагогика. № 1. С.17-24.

13. Ожегов С. И. (1990) Словарь русского языка. М. : Рус. яз. -750 с.

14. Kussanova A., Kulbekova A., Tleubaуeva B., Nikolayeva L. (2020) Stylistic features and development trends of choreographic stage direction in Kazakhstan. Opción, Año 36, Regular No.91, pp. 58-71

15. Hsueh S., Alaoui S., Mackay W. (2019) Understanding Kinaesthetic Creativity in Dance. ACM CHI Conference on Human Factors in Computing Systems, May 2019, Glasgow, United Kingdom. pp.12. ffhal-02430681f

16. Калыбекова А.А. (2006) Теоретические и прикладные основы народной педагогики казахов [Изд. 2-ое]. - Алматы: [БАУР]. - 363 с.

17. Низамов Р.А. (2014) Дидактичеекие основы активизации учебной деятельности студентов. Казань: Изд-во Каз. ун-та.-130 с.

18. Кульбекова А.К. (2001) Теория и методика преподавания казахского народного танца в вузах культуры и искусств : Дис. ... канд. пед. наук. Москва.

19. Izim T.O., Kaiyr Zh.U., Turgymbaeva B.D., Saukhanova M.S., Kariyeva K.U., Baigozhina Zh.M., Ahmuldinova A. (2018) On the professional competence formation in students as future choreography teachers (based on the art history materials of choreography of Kazakhstan). Revista Espacios; Vol. 39 (# 21), pp. 38-46


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубаев С.Ш., Тлеубаева Б.С., Қлышбаев Т.Ж. СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2021;(1):158-168.

For citation:


Tleubayev S.Sh., Tleubayeva B.S., Klyshbaev T.Zh. DEVELOPMENT OF CREATIVE ABILITIES OF STUDENTS OF CHOREOGRAPHERS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2021;(1):158-168. (In Kazakh)

Қараулар: 478


ISSN 2306-5079 (Print)