Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІПКЕРЛІК ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Зерттеудің мақсаты - техникалық мамандық студенттерінде кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру проблемасын физика-экономикалық зерттеулерге пәнаралық интеграцияланған тәсіл негізінде шешу. Зерттеудің нәтижесі - физика мен экономика арасындағы пәнаралық байланыстардың мәнін анықтау, кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыруға бағытталған физика мәселелерінің ерекшеліктерін анықтау, физиканы оқытуда кәсіби контексті жүзеге асырудың қажеттілігін көрсету. Мақалада бұл мәселе педагогикалық әдебиеттерді талдау, салыстыру, жүйелеу арқылы зерттелген. Сонымен қатар физиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың кәсіпкерлік ойлауын қалыптастыру үшін пәнаралық тәсілді қолдану технологиясы қарастырылған. Экономикада қолданылатын физикалық модельдер келтірілген.

Авторлар туралы

А. Б. Искакова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



К. А. Нурумжанова
Торайғыров университеті
Қазақстан

Павлодар



Г. С. Джарасова
Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Павлодар



Әдебиет тізімі

1. Искакова А. Б., Нурумжанова К. А., Сенькина Г. Е., Козыбай А. К., Джарасова Г. С., Каирбаева А. К. (2019) Факторы и тренды развития инновационных процессов в высших учебных заведениях в условиях международной экономической интеграции. Science for Education Today. № 3. С. 200–221. DOI: http://dx.doi.org/10.15293/2658-6762.1903.12

2. Четыре вопроса Нобелевскому лауреату (2001) Проблемы теории и практики управления. № 2. С. 53-55.

3. Bacigalupo M., Kampylis P., Punie Y., Brande G. (2016) EntreComp: The Entrepreneurship Competence Framework. – Spain: JRC Science Hub. – 37 p. https://doi.org/10.2791/593884

4. Водолазский А.А. (2013) Начала эконофизики и количественная определенность первых экономических законов. Новочеркасск: НОК. - 227 с. http://window.edu.ru/resource/587/79587/files/econofizika.pdf

5. Volckman R. (2011) Transdisciplinarity in Higher Education, Part 7: Conclusion. Integral Leadership Review [Электронный ресурс]. № 11(3). – Режим доступа: http://integralleadershipreview.com/2630-transdisciplinarity-in-higher-education-part-7/

6. Киященко Л.П., Моисеев В.И. (2009) Философия трансдисциплинарности. М.: ИФРАН. – 208 с.

7. Крушанов А. А. (2007) Открытие трансдисциплинарности: научная революция, которую мы не заметили // Труды членов Российского философского общества. №3.

8. Пиаже Ж. (2001) Теория, эксперименты, дискуссии / Под ред. Л. Ф. Обуховой и Г. В. Бурменской. – Москва: Гардарики. – 624 с.

9. Авраменко А.А., Кирсанов К.А., Рыков С.В. (2014) Надпредметное направление в деятельности ВУЗа: монография. М.: Директ-Медиа. – 278 с.

10. Князева Е. Н. (2011) Трансдисциплинарные стратегии исследований // Вестник ТГПУ. № 10. – С. 193- 201. https://cyberleninka.ru/article/n/transdistsiplinarnye-strategii-issledovaniy

11. Пузанов А.В. (2016) Трансдисциплинарный подход к образовательному процессу на примере изучения робототехнических систем / Информационные технологии в образовании и производстве: материалы IV Межд. научно-тех. интернет-конф. (18-19 ноября). Минск: БНТУ. https://rep.bntu.by/handle/data/27286

12. Аншаева Д.И., Тасболатова А.А. (2016) Агроөнеркәсіптік кешенді инновациялық бағытта дамытудың экономикалық механизмін қалыптастыру // КМТИУ хабаршысы. № 2(30). – 107-113 б. http://yu.edu.kz/wp-content/uploads/2018/08/Vestnik----230-2016.pdf

13. Tejedor G., Segalás J., Rossas-Cassals M. (2018) Transdisciplinarity in higher education for sustainability: How discourses are approached in engineering education // Journal of Cleaner Production. № 175. Pp. 29-37. https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2017.11.085

14. Кочнев А., Ахмадуллин М., Аверко-Антонович И., Рязапова Л., Абдулкашапова Ф., Разинов А. (2004) Инновационная образовательная деятельность // Высшее образование в России. № 8. С. 75-87. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=9573839

15. Харитонов В.В. (2007) Экономика. Современная физика в поисках экономической теории. Москва: МИФИ. – 624 с.

16. Крючков В.Н. (2002) Физические модели в управленческом консультировании: междисциплинарный и трансдисциплинарный подходы [Электронный ресурс] // Менеджмент в России и за рубежом. № 3. Режим доступа: https://www.cfin.ru/press/management/2002-3/06.shtml

17. Утепова Д. (2017) Описание колебаний на финансовых рынках с помощью эконофизических моделей / материалы международной научной конференции студентов и молодых ученых «Фараби әлемі». – Алматы: КазНУ.

18. Kondratenko A. V. (2005) Physical Modeling of Economic Systems: Classical and Quantum Economies. Novosibirsk: Nauka. – 29 p. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1304630

19. Искакова А.Б. (2019) Экономикадағы физикалық модельдер. Павлодар: Toraighyrov University. – 73 б.

20. Кузнецов Б.Л., Кузнецова С.Б. (2006) Теория синергетического рынка. Набережные Челны: КамПИ. – 70 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Искакова А.Б., Нурумжанова К.А., Джарасова Г.С. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІПКЕРЛІК ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):8-15.

For citation:


Iskakova A.B., Nurumzhanova K.A., Jarassova G.S. THE FORMATION OF ENTREPRENEURIAL SKILLS FOR STUDENTS OF TECHNICAL MAJORS AT TEACHING PHYSICS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):8-15. (In Russ.)

Қараулар: 422


ISSN 2306-5079 (Print)