Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қ.П.ЖҮСІПТІҢ МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ ШЕБЕРЛІГІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада әдістемеші, ғалым Қ.П.Жүсіптің еңбектеріне, әдістеме ғылымына қатысты көтерген мәселелерін талдап талқылаймыз. Ғалымның мектепте әдебиетті оқыту мәселелеріне байланысты шыққан еңбектерін талқылап, ал көптеген мақалалары әдістеме ғылымының қыр-сырын үйретуге арналғанын көрсетеміз. Мақалада мектеп бағдарламасында бар көптеген өлеңдерді талдаудың әдістемесі бүге-шүгесіне дейін талданып көрсетілген. Қ.Жүсіп өзінің әдістемелік еңбегінде мағыналы сұрақ қоя отырып талдап, негізгі идеясын ашып, кейіпкерлерінің бейнесін ашуда, шығарманың тілдік ерекшеліктерін талдауда жақсы қолданған. Әдістемеші еңбегіне үңілсек, тек өлең көркемдігіне үңілтіп қоймаған, ондағы білім алушыларға құрастырылған сауалдар әр өлеңнің ерекшеліктеріне байланысты өзгеріп отырған.

Авторлар туралы

М. И. Оразханова
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

Павлодар қ.



Г. А. Сағынаева
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті
Қазақстан

Павлодар қ.



Әдебиет тізімі

1. Жүсіп Қ.П. Өлең - сөздің патшасы. - Алматы : Жазушы, 1991ж. - 216 б.

2. Жүсіп Қ.П. Қазақ лирикасындағы стиль және бейнелілік. - Павлодар, ЭКО, 1999ж., 443 б.

3. Жүсіп Қ.П. Көркем сөздің құдіреті. - Павлодар, ЭКО, 2000 ж., 288 б.

4. Жүсіп Қ.П. Мектепте қазақ әдебиетін оқыту. - Павлодар, С.Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті, 2003 ж., 254 б.

5. Байтұрсынов А. (1989) Шығармалары. Өлеңдер, аудармалар, зерттеулер. (Құраст. Шәріпов Ә., Дәуітов С.). Алматы. - 288 б.

6. Бітібаева Қ. (1997) Әдебиетті оқыту әдістемесі. Алматы: Рауан. –320 б.

7. Көшімбаев А. (1969) Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. Алматы: Мектеп, 1969. - 244б.

8. Байтанасова Қ.М., Айтуғанова С.Ш. (2008) Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. Астана: Фолиант. -160 б.

9. Жұмабаев М. Шығармалары. Алматы, 1989; 1992; 1995, 3 том. 269 бет.

10. Аманжолов Қ. (2014) Таңдамалы шығармалары. Алматы: «Айғаным». - 216 б.

11. Абай өлеңдері мен шығармаларының екі томдық толық жинағы (2002). Алматы: Жазушы. - 296 б.

12. Ақшолақов Т. (1994) Шығарманың көркем айшықтарын таныту. Оқу құралы. Алматы: Рауан. – 224 б.

13. Дөнентаев С. (1957) Шығармалар. Алматы: Қазақтың мемлекеттік көркем әдебиет баспасы. - 463 б.

14. Жансүгіров І. (2002)Таңдамалы шығармалары. 2-том. Алматы: Аян.- 216 б.

15. Gilissen Melde G. R., Knippels Marie-Christine P.J., van Joolingen Wouter R. (2020) Bringing systems thinking into the classroom. International Journal of Science Education. 42(8): 1253-1280.

16. Бекенова А., Тәжіғалиева С. (2011) М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасын орта мектепте оқыту түрлері // Ақтөбе мемлекеттік педагогикалық институт хабаршысы. №1. 155-158 б.

17. Малева А.В. (2014) Антитеза как способ поэтического осмысления мира лирической героини А.Мишариной и А.Ельцовой. Сбирский филологический журнал. №1. С. 170-177.

18. Жұматаева Е. (2016) Жоғары мектепте әдебиетті білімденудің инновациялық технологияларымен оқыту: Оқу құралы. Алматы: Эверо, 2016. - 252 б.

19. Құрманбай Г., Жұматаева Е. (2010) «Әдебиет» оқыту әдістемесі. 6-класс. Алматы: Атамұра.

20. Керімбекова Б. (2017) Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. Астана : Фолиант. - 160 б.

21. Рүстемова Ж.А. (2019) Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ. - Қарағанды: Ақнұр. - 164 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Оразханова М.И., Сағынаева Г.А. Қ.П.ЖҮСІПТІҢ МЕКТЕПТЕ ПОЭЗИЯЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ ШЕБЕРЛІГІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):24-32.

For citation:


Orazkhanova M.I., Sagynaeva G.A. SKILLS OF K. P. ZHUSIP IN TEACHING POETIC WORKS AT SCHOOL. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):24-32. (In Kazakh)

Қараулар: 514


ISSN 2306-5079 (Print)