Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ТІЛДІК ОРТА ҚҰРУ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУГЕ МОТИВАЦИЯСЫН ЖОҒАРЫЛАТУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақаланың мақсаты - студенттердің ағылшын тілін меңгеруге мотивациясын жоғарылатудағы тілдік ортаның рөлін анықтау. Зерттеу тақырыбы бойынша теорияның шолуы мен талдауы, қазіргі заманғы студенттің психологиялық портретінің сипаттамасы бойынша сауалнамаларға талдау жасалды. Авторлар ішкі және сыртқы мотивация терминдеріне анықтамалар берді, мотивацияны арттыру және білім беру процесінің жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін тілдік ортаны құрудың қажетті шарттарын зерттеді. Сауалнаманың талдауы студенттердің университет аудиторияларында тілдік орта құруға деген көзқарастарын көрсетті, ішкі мотивтерге қарағанда сыртқы мотивтердің басым екендігін дәлелдеді. Студенттердің ағылшын тілін үйренуге деген мотивациясын жоғарылату үшін бірқатар ұсыныстар берілді.

Авторлар туралы

А. О. Каримова
КеАҚ «Торайғыров университеті»
Қазақстан

Павлодар қ.



Е. Жуматаева
КеАҚ «Торайғыров университеті»
Қазақстан

Павлодар қ.



Әдебиет тізімі

1. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020 – 2025 годы. https://www.zakon.kz/5002441-utverzhdena-gosudarstvennaya-programma.html

2. Государственный общеобязательный стандарт высшего образования (2018) [Электронный ресурс]. URL: https://www.zakon.kz/4945368-utverzhdeny-gosudarstvennye.html

3. Азимов Э. Г., Щукин А. Н. (2009) Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). М.: Издательство ИКАР, 448 с.

4. Зимняя И. А. (2009) Педагогическая психология: учебник для вузов. М.: Логос, 384 с.

5. Ильин Е.П. (2008) Мотивация и мотивы: учебное пособие. Санкт-Петербург: Питер, 512 с.

6. Рахманова М. Д. (2019) Формирование мотивации при обучении иностранному языку в вузе // Азимут научных исследований: педагогика и психология. Т8. № 3(28), 232-236 с.

7. Кретова Л. Н., Громов А. Г. (2019) Психолого-педагогические условия реализации модели повышения мотивации к изучению иностранного языка у студентов колледжа // Сибирский педагогический журнал № 1, 14-22 c.

8. Гараева Е. А. (2019) Исследование мотивации студентов университета к учебно-профессиональной деятельности // Азимут научных исследований: педагогика и психология. Т. 8. № 1(26), 62-65 с.

9. Кабенова Д.М., Жусупова Р.Ф. (2020) Роль преподавателя в формировании мотивации при изучении иностранного языка сегодня в условиях глобализации одним из основных требований // Вестник ПГУ № 2, 222-229 с.

10. Ахмеджанов А.Б. Мукашева К., Маликова Г. (2017) Этномәдениеттің білім мазмұнына ықпалы және оның мотивациялық қуатының ғылыми негізі // Materials of the III International Scientific-Practical Conference «Quality management: search and solutions» Kuala Lumpur, Malaysia. 212-216 p.

11. Deci E.L., Ryan R.M. (2008) Facilitating optimal motivation and psychological well-being across life’s domains. Psychologie canadienne. № 49 (1). P. 14-23.

12. Ali A.K., Jafarizadegan N., Karampoor F. (2016) Relation between socioeconomic status and motivation of learners in learning English as a foreign language. Theory Pract. Lang. Stud. №6 (4). P. 742-750.

13. Escobar-Fandino F. G., Munoz L. D., Silva-Velandia A. J. (2019) Motivation and E-Learning English as a foreign language: A qualitative study. Helion. №5 (9). DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2019.e02394

14. Каримова A.О. (2020) ЖОО-да ағылшын тілі сабақтарында тілдік орта туғызудың әдіснамалық негіздері // ПМУ Хабаршысы №3, 250-260 б.

15. Galishnikova E. M. (2014) Language learning motivation: a look at the additional program. Procedia – Soc. Behav. Sci. № 152. P. 1137-1142.

16. Ананьев Б.Г. (2008) Личность, субъект деятельности, индивидуальность. М.:Директ-Медиа. -134 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Каримова А.О., Жуматаева Е. ТІЛДІК ОРТА ҚҰРУ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУГЕ МОТИВАЦИЯСЫН ЖОҒАРЫЛАТУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):43-49.

For citation:


Karimova A.O., Zhumataeva E. INCREASING STUDENTS' MOTIVATION BY CREATING AN ENGLISH LANGUAGE LEARNING ENVIRONMENT. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):43-49.

Қараулар: 454


ISSN 2306-5079 (Print)