Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ШЕТ ТІЛІН БІЛУДЕГІ АНЫҚТАМАЛЫҚ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: ПРЕЗЕНТАЦИЯ ҚҰРАЛ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Бағалау оқыту мен оқу процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Критериалды бағалау - бұл шет тілін оқытудың ажырамас бөлігі, және де Қазақстанның орта және жоғары білім беру жүйесіндегі өзекті мәселесі. Мақалада критериалды бағалаудың мақсаты, функциялары мен қағидалары, сондай-ақ дәстүрлі бағалау салыстырылған. Осы мақаланың мақсаты - мектепте және университетте шет тілін меңгерудегі ынтаны жоғарылатудың әдісі ретінде критериалды бағалау технологиясын қарастыру және оның шет тілін үйрену процесінде тиімділігін дәлелдеу. Мақалада презентацияны бағалаудың критерийлері қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың балама түрі ретінде ұсынылады.

Автор туралы

Ж. Ж. Абиева
Сулейман Демирел атындағы Университет; Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Black, P., & Wiliam, D. (2018). Classroom assessment and pedagogy. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice, 25(1), 1–25.

2. Wesselink, R., Biemans, H. J. A., Mulder, M., & Van den Elsen, E. (2007). Competence-based VET as seen by Dutch researchers. European Journal Vocational Training, 40(1), 38–51.

3. Van Merriënboer, Kirschner P.A, Paas F., Sloep P.B., Caniels M. (2009). Towards an integrated approach for research on lifelong learning. Educational Technology. 49(3):3–15.

4. Biemans H, Nieuwenhuis L, Poell R, Mulder M, Wesselink R(2004). Competence-based VET in the Netherlands: Background and pitfalls. Journal of Vocational Education and Training. (pp523–538). doi: 10.1080/13636820400200268.

5. Morrow, C. K. (2018). Communicative language testing. In J. I. Liontas (Ed.), The TESOL Encyclopedia of English Language Teaching. Volume 8 (pp. 342–350). United States, NJ: Wiley.

6. Hughes (2003). Testing for Language teachers , (p.21) Cambridge.

7. McNamara, 2000 Language Testing, (p140) Oxford University Press

8. Kurmanbayeva G, (2016) Vnedreniye Sistemy Kriterialnogo Otsenivaniya v Ramkakh Obnovleniya Soderzhaniya Obrazovaniya. Pedogical Dialogue2 (16), 20-24. Astana: Printing House of PE “Center of Excellence”, AEO Nazarbayev Intellectual Schools.

9. Vorovshchikov S. G. (2007) Model' soderzhaniya uchebno-poznavatel'noy kompetentnosti // Kompetentsii v obrazovanii.// Model of the content of educational and cognitive competence // Competences in education.( p. 62-71)

10. Koryakovtseva N.F.( 2001) Avtonomnost' studentov v protsesse izucheniya inostrannogo yazyka i kul'tury // Avtonomiya v praktike prepodavaniya inostrannykh yazykov i kul'tur// Student autonomy in the process of learning a foreign language and culture // Autonomy in the practice of teaching foreign languages and cultures. Vol. 461. p. 12-28

11. Filatova T.N. (2011) (Sozdanie communicativnikh zadach na uroke angliiskogo yazyka.) Angliskii yazyk v shkole//Creating communicative tasks in English class // English at school. №1(33). - p.2-4.

12. Brown, J. D. (2005). Testing in language programs: A comprehensive guide to English language assessment (New ed.).(p.2) New York: McGraw-Hill College (ISBN: 0072948361).

13. Galskova, N. D., (2012) Problemy inoyazychnogo obrazovaniya na sovremennom etape i vozmozhnyye puti ikh resheniya.// Problems of Foreign Language Education at the Present Stage and Possible ways to solve them. (p.2-13) Foreign languages in school.№ 9.

14. Frank, J. (2012). The role of assessment in language teaching. English Teaching Forum, 50(3), p32.

15. King, J. (2002). Preparing EFL Learners for Oral Presentations. The Internet TESL Journal, 8.

16. Chan, C. (2009) Assessment: Presentation, Assessment Resources@HKU, University of Hong Kong.

17. Salem State University Presentation Evaluation Criteria


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абиева Ж.Ж. ШЕТ ТІЛІН БІЛУДЕГІ АНЫҚТАМАЛЫҚ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: ПРЕЗЕНТАЦИЯ ҚҰРАЛ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):50-58.

For citation:


Abiyeva Zh.Zh. CRITERION REFERENCED ASSESSMENT IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION: PRESENTATION AS A TOOL. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):50-58.

Қараулар: 414


ISSN 2306-5079 (Print)