Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ISPRING SUITE БАҒДАРЛАМАСЫНДА ТҮПНҰСҚАЛЫҚ АУДИО- ЖӘНЕ ВИДЕО МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ОҚУ РЕСУРСТАРЫН ҚҰРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада iSpring Suite қолдануға ыңғайлы бағдарламасының түпнұсқалық аудио және видео материалдары негізінде мультимедиялық ресурстарын құрастыруда мүмкіндіктері қарастырылған. Жүйелік талдау әдістерін, зерттеліп отырған мәселеге кешенді көзқарасты ескере отырып, мақалада мұғалімдердің мультимедиялық білім беру өнімдерін дербес әзірлеуге жеткіліксіз дайындығы, педагогикалық- психологиялық, дидактикалық және технологиялық талаптарды ескере отырып, осы ресурстарды жобалау технологиясы саласында олардың цифрлық біліктері мен дағдыларын дамыту қажеттілігі талқыланады. Авторлар мультимедиялық білім беру ресурсын жобалау барысында түпнұсқалық аудио және видео материалдармен жұмыс істеу ерекшеліктерін және осы бағдарламада мультимедиялық білім беру өнімдерін жасау технологиясы қарастырады. ISpring Suite бағдарламаның тиімділігі шынайы аудио және бейне материалдары негізінде студенттерді мультимедиялық білім беру өнімдерін жасауға дайындауға бағытталған педагогикалық экспериментпен расталады. Эксперимент нәтижесінде қорытынды бағалау кезінде студенттер 60% және одан да көп ұпай жинады, бұл қатысушылардың оқыту эвристикалық деңгейіне жеткендігін көрсетеді, бұл білім беру мультимедиялық ресурстарын жобалау кезінде қажетті базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруды көздейді. Авторлар студенттердің эвристикалық деңгейге қол жеткізгендігін көрсетеді, бұл олардың шет тілінде өзіндік мультимедиялық ресурстарын құру кезінде олардың өнімді белсенділігін білдіреді.

Авторлар туралы

Г. Б. Саржанова
Академик Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды Университеті
Қазақстан


Г. Ж. Смагулова
Академик Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды Университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Mayer, R. E. (2001) Multimedia learning. Cambridge University Press.

2. Fenrich, P. (1997) Practical guidelines for creating instructional multimedia applications. Fort Worth,TX: Harcourt Brace.

3. Переверзев А. В. (2009) Структурные компоненты мультимедийного учебника иностранного языка. // Ученые записки. Электронный научный журнал Курского государственного университета. № 4 (12). C.73-82.

4. Vaughan, T. (2008) Multimedia: Making it work (7th ed.). New Delhi: Mac-Graw Hill.

5. Moore, D. M., Burton, J. K., Mayers, R. J. (1996) Multiple channel communication: The theoretical and research foundation of multimedia. In D. H. Jonassen (Ed), Handbook of research for educational communication and technology, (851-875). New York: Macmillan.

6. Abbas, S. H. & Vasim Ahamad, M. (2019). Use of Multimedia in Educational Setting. Journal of Advances and Scholarly Researches in Allied Education [JASRAE]. 16(5). P.90-93.

7. Mayer, R.E. (2001) Multimedia Learning. Cambridge: Cambridge University Press. https://doi.org/10.1017/CBO9781139164603

8. Redecker, C. (2017) European Framework for the Digital Competence of Educators: DigCompEdu. Luxembourg: Publications Office of the European Union.

9. Conrads, J. et al. (2017) Digital Education Policies in Europe and Beyond: Key Design Principles for More Effective Policies. Luxembourg: Publications Office of the European Union.

10. Биленко П.Н., Блинов В.И., Дулинов М.В., Есенина Е.Ю., Кондаков А.М., Сергеев И.С. (2020). Дидактическая концепция цифрового профессионального образования и обучения. - 98 с.

11. Государственная Программа «Цифровой Казахстан». Утверждена постановлением правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2017 года № 827.

12. European Commission/EACEA/Eurydice, 2019. Recommended Annual Instruction Time in Full-time Compulsory Education in Europe 2018/19. Eurydice Facts and Figures. Luxembourg: Publications Office of the European Union.

13. Rossikhin, V., Rossikhina, G., Radchenko, L., Marenych, V., Bilenko, L. (2020) Digitalization of education as a driver of digital transformation of Ukraine. ScienceRise. №3. P. 66-70. DOI: 10.21303/2313-8416.2020.001348

14. Radford, A. (1997) The Future of Multimedia in Education. First Monday. 2(11). DOI: 10.5210/fm.v2i11.560

15. Glavas, Ch., Schuster, L. L. (2020) Design principles for electronic work integrated learning (eWIL). The Internet and Higher Education. №47. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2020.100760


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Саржанова Г.Б., Смагулова Г.Ж. ISPRING SUITE БАҒДАРЛАМАСЫНДА ТҮПНҰСҚАЛЫҚ АУДИО- ЖӘНЕ ВИДЕО МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ОҚУ РЕСУРСТАРЫН ҚҰРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):69-79.

For citation:


Sarzhanova G.B., Smagulova G.Zh. TECHNOLOGY OF CREATING MULTIMEDIA EDUCATIONAL RESOURCES ON THE BASE OF AUTHENTIC AUDIO- AND VIDEO MATERIALS IN ISPRING SUITE PROGRAM. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):69-79.

Қараулар: 450


ISSN 2306-5079 (Print)