Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ IT МАМАНДАРЫ ТАРАПЫНАН ШЕТ ТІЛДІК ПРАГМАПЕССИОНАЛДЫ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОНЦЕПТУАЛДЫ НЕГІЗІ

Толық мәтін:

Аннотация

Шетел тілін үйрену - бұл оқыту ортасы, коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуына әсер ететін факторларды дамыту үшін мұғалімдердің білікті іс-әрекеттерін қажет ететін өте күрделі процесс екендігі баса айтылған. Мақалада болашақ IT мамандарының шетелдік прагматикалық кәсіби коммуникативті құзіреттілігін қалыптастыру мәселесі қарастырылады. Мәселенің берік ғылыми негіздеріне сүйене отырып, проективтік-функционалдық және дискурсивті-проективтік субкомпетенциялардың арақатынасын зерттеу де жүзеге асырылды. Жеке тұлғалық-белсенділік және дискурсивті-құзыреттілік тәсілдері контекстіндегі шет тілін оқытудың мақсатты және мазмұнды аспектілерінің ерекшелігі көрініс табады, сонымен қатар іс-әрекетке және құзыреттілікке негізделген көзқарастар тұжырымдамасына өзгерістер енгізілген. Берілген ғылыми негіздерге сүйене отырып, проблемалар проекциялық-функционалды және дискурсивті-проекциялық субкомпетенциялардың өзара байланысын зерттеуде жүзеге асырылады. Зерттеу моделі IT-технологиялар саласындағы кәсіби метатілдің маңызды деңгейін іске асыруға қойылатын талаптардағы айырмашылықтардың көп өлшемді көрінісін қамтиды. Шет тілін оқыту процесі тек тілдік тапсырмалармен ғана емес, сонымен қатар болашақ кәсіби салада қолданылатын қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың метатілін үйретумен қатар жүруі керек.

Авторлар туралы

К. Т. Жайықбай
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті; Сулейман Демирель Университеті
Қазақстан

Алматы

Қаскелең



Т. А. Кульгильдинова
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Щукин А.Н. (2002) Обучение иностранным языкам. Теория и практика. Учебное пособие для преподавателей и студентов. 2-е изд., испр. и доп. М.: Филоматис, 2006. - 480 с.

2. Kasper G., Rose K. (2002) Pragmatic development in a second language. Malden: Blackwell publishing.

3. Tulgar A. T., Yağiz O., Turgay H. A. N. (2017) An Evaluation of Pragmatic Competence and its Teaching from the Perspectives of Faculty Members and Students at Tertiary Level. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20(38), 589-604.

4. Brown P. Politeness: Some Universals in Language Usage / P. Brown, S. Levinson. Cambridge: Cambridge University Press, 1987. 345 p.

5. Blommaert J., & Verschueren J. (Eds.). (1991) The Pragmatics of International and Intercultural Communication: Selected papers from the International Pragmatics Conference, Antwerp, August 1987. Volume 3: The Pragmatics of International and Intercultural Communication (Vol. 6, No. 3). John Benjamins Publishing.

6. Barron A. (2019) Using corpus-linguistic methods to track longitudinal development: Routine apologies in the study abroad context. Journal of Pragmatics. №146. 87-105

7. Madella P. (2019) A relevance-based approach to L2 listening instruction: developing pragmatic competence through awareness of prosody and gesture. Retrieved from: https://research.brighton.ac.uk/en/publications/a-relevance-based-approach-to-l2-listening-instruction-developing

8. Рубинштейн С. Л. (1986) Принцип творческой самодеятельности. К философским основам современной педагогики // Вопросы психологии. №4. С.101-107.

9. Cоколова И.Ю., Грицкевич Н.К. (2014) Развитие и сохранение здоровья личности обучающихся в условиях реализации концепции природо- и культуросообразного образования // Вестник ТГПУ: Рубрика: Педагогическая и практическая психология. Выпуск 1(142). С. 45-51.

10. Соколова И.Ю., Грицкевич Н.К. (2016) Психолого-педагогические условия развития личностного потенциала, сохранения здоровья и качества образования подрастающего поколения. Современные проблемы науки и образования. №4.

11. Беспалько В. П. (1998) Термины педагогической технологии. М.

12. Обдалова О.А. (2009) Информационно-образовательная среда как средство и условие обучения иностранному языку в современных условиях // Язык и культура. №1(5).

13. Леонтьев А.Н. (1983) Образ мира. Избранные психологические произведения. М.: Педагогика, с. 251-261.

14. Цукерман Г.А. (1992) Совместная учебная деятельность как основа формирования умения учиться. М.

15. Кунанбаева С.С. (2005) Современное иноязычное образование: Методологии и теории. Алматы. – 264 с.

16. Жылтырова Ж.Т. (2019) Теоретико-прикладные основы моделирования системы профессионально-иноязычной подготовки специалистов агроэкономического профиля. Дисс. на соискание учёной степени PhD (доктора философии) по специальности 6D011900 - «Иностранный язык: два иностранных языка». Казахский университет международных отношений и мировых языков им. Абылай хана. Алматы. - 175 c.

17. Дружинина М. (2007) Языковая образовательная политика университета // Высшее образование в России. №3. с.124-128.

18. Бастриков А.В., Бастрикова E.M. (2012) Лингвокультурные концепты как основа языкового менталитета // Филология и культура. №3.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жайықбай К.Т., Кульгильдинова Т.А. БОЛАШАҚ IT МАМАНДАРЫ ТАРАПЫНАН ШЕТ ТІЛДІК ПРАГМАПЕССИОНАЛДЫ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОНЦЕПТУАЛДЫ НЕГІЗІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):80-89.

For citation:


Zhaiykbay K.Т., Kulgildinova Т.A. CONCEPTUAL BASIS FOR THE FORMATION OF FOREIGN LANGUAGE PRAGMA PROFESSIONAL COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE IT SPECIALISTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):80-89.

Қараулар: 553


ISSN 2306-5079 (Print)