Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУДІҢ МАҢЫЗДЫ КОМПОНЕНТІ РЕТІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Берілген мақалада білім беру мазмұнындағы маңызды компонент болып табылатын – бағалаудың тарихы сипатталған. Қазақстан Республикасындағы білім беру мазмұнының жаңаруы бағалау жүйесіндегі түбегейлі өзгерістермен тікелей байланысты болғандықтан, бұл мәселе өзекті мәселелердің қатарына еніп отыр. Авторлар «баға» және «бағалау» ұғымдарының анықтамаларына талдау жасай келе, түрлі зерттеушілердің пікірлеріне жүгінеді. Критериалды бағалауды енгізу алғышарттарын талдау мақсатында дәстүрлі бағалау жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады. Мақала барысында бесұпайлық бағалау жүйесінің кемшіліктері сараланып, әрқайсысына жеке сараптама жасалады. Зерттеудің қорытындысы ретінде түрлі зерттеушілердің бағалау жүйесін модернизациялауға байланысты пікірлері келтіріліп, түйін ретінде критериалды бағалау моделін енгізудің қажеттілігін растайды. 

Авторлар туралы

С. Ж. Зыкрина
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті
Қазақстан

педагогика магистрі

Көкшетау қ.



Қ. Ғ. Қожабаев
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Көкшетау қ.



Әдебиет тізімі

1. Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения. – М.: Учпед-гиз, 1945. – 337 с.

2. Дүйсенбаев А. Ыбырай Алтынсаринның тәрбиелік мұралары // Қазақстан мектебі. – 2016. №11. Б 24 – 27.

3. Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды: В 2-х т. Т. II / Под ред. А. А. Бодалева и др. – М.: Педагогика, 1980. – 288 с.

4. Toybazarova N. A., Nazarova G. The modernization of education in Kazakhstan: trends, perspective and problems. Bulletin of National Academy of sciences of the Republic of Kazakhstan. ISSN 1991-3494 Volume 6, Number 376 (2018), p.104-114 https://doi.org/10.32014/2018.2518-1467.33

5. Alexander R. Culture and pedagogy. Wiley-Blackwell. 2001. P.642

6. Жанабаев З.Ж., Мукушев Б.А. Научные основы многоуровневого контроля учебной деятельности // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2007. - № 1. - C. 54 – 56.

7. Қараев Ж. Бағалау-жазалау болмаса игі // Зерде. – 2004. - №2. - Б. 6-7.

8. Полонский В.М. Оценка знаний школьников. – М.: Знание, 1981. – 96 с. - (Новое в жизни, науке, технике. Сер. «Педагогика и психология»; № 4)

9. Карнаухова М.В. Диверсификация мировой системы оценивания качества образования на рубеже XX-XXI столетий. – Ульяновск: УлГУ, 2006. – 422 с.

10. Архангельский С.И. и др. Обученность – главная переменная шкалы отметок, градации контингента и функции оценивания учителя / С.И. Архангельский, В.П. Мизинцев, А.В. Кочергин. – М.: Знание, 1985. – 102 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Зыкрина С.Ж., Қожабаев Қ.Ғ. БІЛІМ БЕРУДІҢ МАҢЫЗДЫ КОМПОНЕНТІ РЕТІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):210-215.

For citation:


Zykrina S.Zh., Kozhabayev K.G. THE HISTORY AND CURRENT STATE OF ASSESSMENT AS AN IMPORTANT COMPONENT IN EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):210-215. (In Kazakh)

Қараулар: 488


ISSN 2306-5079 (Print)