Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИЛІГІН АНЫҚТАЙТЫН КОМПЕТЕНЦИЯСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАЗМҰНЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала заманауи шеттілдік білім беруде мұғалім мамандарын даярлауда, бастауыш мектепте шетел тілі мұғалімінің кәсіби компетенцияларын қалыптастыру мәселелеріне арналған.

Мақаланың пәндік және процессуалдық мазмұны қоғам және еңбек нарығының заманауи жағдайларда өзгеретін қажеттіліктеріне байланысты, кәсіби білім берудің компетентті моделіне негізделеді. Зерттеу жұмысы қазіргі компетентті тәсілге тән ерекшеліктерді анықтауға бағытталған. Сонымен қатар мақалада «компетенттілік» және «компетенция» ұғымдары анықталады. Компетенцияларды қалыптастырудың мақсаттары, міндеттері қарастырылып, студенттерде қалыптастырудың ұйымдастырушылық талаптары сипатталып, жетекші компетенциялар мазмұны және оның функциялары мен құрылымдық ерекшеліктері ашылады. Мақала аясында С.С.Құнанбаеваның «ЖОО бітіруші түлектің кәсіби даярлығы» («профессиональная готовность выпускника вуза») атты компетентті моделіне сүйене отырып, табысты шеттілдік білім беруде қажетті шетел тілі мұғалімдерінің (жетекші, пәндік және арнайы) кәсіби компетенциялары қарастырылады. 

Авторлар туралы

Д. Т. Тулекенова
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
Қазақстан


3-куpс дoктopaнты

Алматы қ.



Т. А. Кульгильдинова
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
Қазақстан

п.ғ.д., профессор

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық: Оқу-әдістемелік құрал. / О.И.Можаева, А.С.Шилибекова, Д.Б.Зиеденованың редакциялауымен – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2016. - 54 б.

2. Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. - 2003. - № 2. - С. 58-64.

3. Құнанбаева С.С. Қазіргі шеттілдік білім берудің теориясы мен практикасы. – Алматы: ҚазХҚжӘТУ, 2010 – 324 б.

4. Кунанбаева С.С. Компетентностное моделирование профессионального иноязычного образования. Монография. Алматы, 2014. -208 с.

5. Сальникова О.А. Ключевые компетенции в современном образовании // Начальная школа плюс До и После, 2011, № 12. – С. 74 – 78.

6. Зимняя, И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И.А. Зимняя // Эйдос : Интернет журнал. – 2006. – [Электронный ресурс]. – http://www.eidos.ru

7. Key competences for lifelong learning a European Reference Framework. Official Journal of the European Union. Volume 61. 4 June 2018. – 40 p. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=OJ:C:2018:189:FULL&from=EN

8. Безукладников К.Э. Формирование лингводидактических компетенций будущего учителя иностранного языка: концепция и методика. Автореферат [Электронный ресурс]// Электронная библиотека диссертаций. Пермь, 2009. URL: https://www.dissercat.com/content/formirovanie-lingvodidakticheskikh-kompetentsii-budushchego-uchitelya-inostrannogo-yazyka-ko

9. Мильруд Р. П. Компетенции учителя - основа успешного развития компетенций учащихся [Электронный ресурс] //Сайт Изд-ва «Просвещение». 2008. URL: http://prosv.ru/Attachment.aspx?Id=7410


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тулекенова Д.Т., Кульгильдинова Т.А. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИЛІГІН АНЫҚТАЙТЫН КОМПЕТЕНЦИЯСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАЗМҰНЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):216-221.

For citation:


Tulekenova D.Т., Kulgildinova Т.A. STRUCTURE AND CONTENTS OF PROFESSIONALLY-IDENTIFYING COMPETENCE OF PRIMARY SCHOOL FOREIGN LANGUAGE TEACHER. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):216-221. (In Kazakh)

Қараулар: 707


ISSN 2306-5079 (Print)