Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ СЫНИ ОЙЛАНУЫН ДАМЫТУ АНДРОГОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада мемлекеттік қызметшілердің сыни ойлауды түсіну және қолдану дәрежесін анықтауға бағытталған зерттеу сипатталған. Жалпы ересектерді оқыту және сыни тұрғыдан ойлауды дамыту проблемаларына арналған ғылыми әдебиеттерге шолу ұсынылған. Сауалнаманың жеке нәтижелері авторлардың ескертпелерімен бірге графикалық түрде ұсынылған. Нәтижелер негізінде ересектерге арналған білім беру жүйесінде сабақтарды ұйымдастыруға қорытындылар мен ұсыныстар жасалады. Мақаланы дайындауда келесі зерттеу әдістері қолданылды: ғылыми әдебиеттер мен оқулықтарды талдау, ресми интернет-ресурстар, байқау, сауалнамалар, мәліметтерді сандық және сапалық өңдеу әдістері.

Авторлар туралы

С. А. Мурзина
Қазақстан Республикасы Президентіның жанындағы мемлекеттік басқару Академиясының Ақмола облысы бойынша филиалы
Қазақстан

Көкшетау қ.



С. К. Искендирова
Қазақстан Республикасы Президентіның жанындағы мемлекеттік басқару Академиясының Ақмола облысы бойынша филиалы
Қазақстан

Көкшетау қ.



Г. М. Исмаилова
Қазақстан Республикасы Президентіның жанындағы мемлекеттік басқару Академиясының Ақмола облысы бойынша филиалы
Қазақстан

Көкшетау қ.



Әдебиет тізімі

1. Gov.uk (2016) Future of skills and lifelong learning. Available online: https://www.gov.uk/government/collections/future-of-skills-and-lifelong-learning (accessed on 10 February 2019).

2. Сыздыкбаев А. (2019) Государственных служащих будет отличать новое мышление – Алик Шпекбаев. http://lenta.inform.kz/kz/gossluzhaschih-budet-otlichat-novoe-myshlenie-alik-shpekbaev_a3139322

3. Мурзина С., Навий Л. (2018) Реализация непрерывного образования в системе повышения квалификации: психолого-андрагогические основы//Вестник ЕНУ им. Л.Н.Гумилева. Серия Педагогика. Психология. Социология. № 3 (124). С. 86-91.

4. Tough A. (1971) The Adult's Learning Projects. A Fresh Approach to Theory and Practice in Adult Learning. https://eric.ed.gov/?id=ED054428

5. Merriam S. B., Baumgartner L. M. (2020) Learning in adulthood: A comprehensive guide. John Wiley & Sons. https://books.google.kz/books?hl=en&lr=&id=59nIDwAAQBAJ&oi=fnd&pg=PT6&dq=critical+thinking+in+adult+learning&ots=YE9flZWuIg&sig=E6QHErnaFcIhUemh-xj213_oWjE&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false

6. Tolutienė G. (2010) Critical thinking self-development opportunities of andragogy speciality students in the university study process. Teacher Education / Mokytoju Ugdymas, 14(1).

7. Distler J.W. (2007) Critical thinking and clinical competence: results of the implementation of student-centered teaching strategies in an advanced practice nurse curriculum. Nurse education in practice, 7(1), 53-59. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S147159530600093X

8. Wozniak K. (2020) Personalized Learning for Adults: An Emerging Andragogy. In Emerging Technologies and Pedagogies in the Curriculum (pp.185-198). Springer, Singapore. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-981-15-0618-5_11

9. Alsaleh N.J. (2020) Teaching Critical Thinking Skills: Literature Review. TOJET, 19(1). http://www.tojet.net/articles/v19i1/1913.pdf

10. Babazhanova U. (2020) The critical thinking skills of nursing students in Kazakhstan. Master’s thesis, JAMK University of Applied Sciences.

11. Халперн Д. (2000) Психология критического мышления. СПб.: Питер. - 512 с.

12. Monteiro S., Sherbino J., Sibbald M., Norman G. (2020) Critical thinking, biases and dual processing: The enduring myth of generalisable skills. Medical education, 54(1), 66-73. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/medu.13872

13. Коняхина И.В. (2012) Компетентностный подход в высшем профессиональном образовании (теоретический аспект) // Вестник ТГПУ. № 11. С. 68-71.

14. Browne M.Neil, Keeley Stuart M. (2006) Asking the Right Questions: A Guide to Critical Thinking. 8th Edition. 240 p.

15. Кагакина Е.А. (2011) Обоснование концепции компетентностного подхода к обучению студентов вуза // Мир науки, культуры и образования. №5. С. 208-211.

16. Фопель К. (2003) Психологические принципы обучения взрослых. М.: Генезис. – 400 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мурзина С.А., Искендирова С.К., Исмаилова Г.М. МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ СЫНИ ОЙЛАНУЫН ДАМЫТУ АНДРОГОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):160-170.

For citation:


Murzina S.A., Iskendirova S.K., Ismailova G.M. DEVELOPMENT OF CRITICAL THINKING OF CIVIL SERVANTS IN THE ADDITIONAL EDUCATION SYSTEM AS AN ANDROGOGIC OBJECTIVE. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):160-170. (In Russ.)

Қараулар: 480


ISSN 2306-5079 (Print)