Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТТІҢ ТИІМДІЛІГІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада еліміздегі білім саласында болып жатқан реформалар арқылы болашақ бастауыш сынып педагогтерін инновациялық әрекетке даярлаудың маңыздылығы баяндалған. Бірқатар ғалымдардың ой- тұжырымы арқылы талдау жасалған. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелеріне негізделген мәліметтер берілген. Сонымен қатар, қазіргі таңда біздің елімізде білім беру жүйесін жақсарту, болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін инновациялық әрекетке даярлау үшін «Сабақты инновациялық тұрғыдан құрылымдау» пәнін қашықтықтан оқыту тиімділігі қаралды. Қазіргі білім саласында өзекті болып отырған, елімізде енгізіліп жатқан реформалар жоғары адамгершілік, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуы мен инновациялық әрекетіне даярлау үшін жағдайлар жасауға бағытталған. Сондай-ақ білім беру кеңістігінде оқушылармен жұмыс істеу үшін болашақ бастауыш сынып педагогтерінің дайындық деңгейін зерттеу мақала мазмұнында көрініс табады.

Авторлар туралы

Ж. Қ. Стамбекова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



А. Е. Жұмабаева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



А. Н. Умирбекова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысы.

2. Көшімбетова С.А. (2004) Оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдерін пайдаланудың педагогикалық шарттары (гуманитарлық пәндер бойынша): дис. . пед. ғылым. канд. Алматы.

3. Барсай Б.Т. (2010) Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби-дидактикалық құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық негіздері. Шымкент.

4. Бұзаубақова К.Ж. (2009) Мұғалімнің инновациялық іс-әрекетке даярлығын қалыптастырудың теориялық-әдiснамалық негіздері: дис. . пед. ғылым. д-ры: 13.00.01 - Жалпы педагогика, педагогика және бiлiм тарихы, этнопедагогика. Алматы.

5. Нағымжанова Қ.М. (2010) Университет студенттерінің педагогикалық креативтігін инновациялық білім беру ортасында қалыптастырудың ғылыми негіздері: дис. . пед. ғылым. д-ры: 13.00.01: қорғалды 19.05.2010. Қазақ мемлекет.қыздар пед. ун-ті. Алматы.

6. Yilmaz O., Bayraktar D.M., Ali H. (2013) Teachers’ attitudes towards the use of educational technologies and their individual innovativeness categories. 5th World Conference on Educational Sciences - WCES. Computer Education & Instructional Technology, Istanbul, Turkey.

7. Savina N.N. (2015) The Teachers Willingness To Create Highly Intelligent Educational Innovations. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 191, 2605 – 2608.

8. Savina N.N. (2019) Major factors of teachers’ resistance to innovations. Ensaio: aval.pol.públ.Educ. [online]. vol.27, n.104, pp.589-609. http://dx.doi.org/10.1590/s0104-40362019002701807

9. Поташник М.М., Лазарев В.С. (ред.) (1995) Управление развитием школы: пособие для руководителей образовательных учреждений. М.: Новая школа. – 464 с.

10. Romer M. (2008) Teacher education in Europe: an Etuce policy paper. Brussels: Etuce.

11. Сангаджиева З. И. (2012) Модель подготовки будущего педагога начальных классов к инновационной деятельности // Вестник Майкопского государственного технологического университета.

12. Bulle N. (2019) Student's activity and development: Disentangling secondary issues from the heart of the matter. Educational Research Review, Elsevier, 27, 56–70 10.1016/j.edurev.2018.12.004.hal-02455679

13. Jong L. de, Meirink J., Admiraal W. (2019) School-based teacher collaboration: Different learning opportunities across various contexts. Teaching and Teacher Education. 86.102925.

14. Жұмабаева Ә.Е. (2009) Бастауыш мектепте қазақ тілі синтаксисін дамыта оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Педагогика ғылымдарының докторы ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. Алматы.

15. «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасы Заңы (2019). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жыл 31 желтоқсан № 645 қаулысы. Нұр-Сұлтан.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Стамбекова Ж.Қ., Жұмабаева А.Е., Умирбекова А.Н. БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТТІҢ ТИІМДІЛІГІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(4):171-177.

For citation:


Stambekova Zh.K., Zhumabaeva A.E., Umirbekova A.N. EFFICIENCY OF INNOVATIVE ACTIVITY IN FORMATION OF PROFESSIONAL TRAINING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(4):171-177. (In Kazakh)

Қараулар: 415


ISSN 2306-5079 (Print)