Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС ЖАҒДАЙЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту және орыс тілі сабақтарында пәнаралық байланыстарды қолдану барысында тілдік тұлға мәселелері қарастырылады. Бастауыш мектепте пәнаралық байланысты жүзеге асыру бастауыш сынып оқушысының сөйлеу өрісін кеңейтуге мүмкіндік береді. Бастауыш сынып оқушысының сөйлеу әрекетін қалыптастыру мектепте тілді оқытудың негізгі мақсаты болып табылады. Сөйлеу іс-әрекет ретінде екі аспектіде қарастырылады: оқу (танымдық) ісәрекет және сөйлеу іс-әрекет, оның барысында оқушылар тілді әр түрлі сөйлеу функцияларында қолданады. Пәнаралық материалда коммуникативті-когнитивті жаттығулардың әзірленген және ұсынылған жүйесі оқушының сөйлеу қызметін тиімді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Авторлар туралы

Г. С. Квасных
М. Козыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент

Петропавл



А. Н. Саржанова
М. Козыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.к., доцент

Петропавл



Әдебиет тізімі

1. Жеглова О.А. Формирование языковой личности студентов вуза в условиях гуманитаризации высшего образования // Молодой ученый. – 2011. – №6. Т.2. – С. 148-150.

2. Русский язык и культура речи. Практикум / Н.А. Ипполитова, О.Ю. Князева, М.Р. Савова; под ред. Н.А. Ипполитовой. – М.: Проспект, 2017. - 328 с.

3. Пассов Е.И. Сорок лет спустя или сто и одна методическая идея – М.: ГЛОССА – ПРЕСС, 2014. – 240 с.

4. Суетин М.В., Богатиков В.Н., Клюшин А.Ю., Мутовкина Н.Ю. Повышение эффективности функционирования межпредметных связей в учебной деятельности // Развитие современного образования: теория, методика и практика. – 2017. – №1(11). – С. 52–56.

5. Кодухов В.И. Введение в языкознание: Учеб. для студентов пед. ин-тов по спец. № 2101 «Рус. яз. и лит.» – 2-е изд., перераб. и доп. – М: Просвещение, 1987. – 288 с:

6. Батырева С.Г. Модель формирования коммуникативной компетенции младших школьников как ориентир в профессиональной подготовке учителя начальных классов / Науч. ред. Л.Н. Горбунова // Конференциум АСОУ: сборник научных трудов и материалов научно-практических конференций [Электронный ресурс]. – М.: АСОУ, 2016. – С. 1020–1027.

7. Evans V. Semantic representation in LCCM Theory // New Directions in Cognitive Linguistics. V. Evans & S. Pourcel (eds). Amsterdam/Philadelphia: John Benjamin’s Publishing Company. - 2009. - 24. – P. 27-56.

8. Кронгауз М., Пиперски А., Сомин А. Сто языков. Вселенная слов и смыслов. М.: АСТ, 2018. – 280 с.

9. Львов М.Р. Методика развития речи младших школьников. Пособие для учителя. – М.: Педагогика, 2015. - 240 с.

10. Словарь русского языка: ок. 57000 слов. Под ред. докт. филол. наук проф. Н.Ю. Шведовой. – 14-е изд., стереотип – М.: Русский язык, 1983. – 816 с.

11. Руковский Н.Н. По следам лесных зверей. М.: Агропромиздат, 1988. - 175 с.

12. Словарь лингвокультурологических терминов / авт.-сост. М. Л. Ковшова, Д. Б. Гудков / отв. ред. М. Л. Ковшова. - М.: Гнозис, 2017. – 192 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Квасных Г.С., Саржанова А.Н. ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС ЖАҒДАЙЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):234-240.

For citation:


Kvasnykh G.S., Sarzhanova A.N. FORMATION OF SPEECH ACTIVITY AT LESSONS OF RUSSIAN IN THE CONDIТIONS OF INTERSUBJECT COMMUNICATIONS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):234-240. (In Russ.)

Қараулар: 380


ISSN 2306-5079 (Print)