Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЛИДЕРЛІК САПАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІМЕН ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақаланың мақсаты лидер ұғымына анықтама бере отырып, оның тәрбиеші тұлғасындағы алатын орны туралы ақпарат беру, отандық және шетелдік ғалымдардың еңбектеріндегі лидер мәселесінің зерттелу жағдайымен таныстыру және тәрбиешінің өзін-өзі дамытуының лидер болуға ықпалын ашып көрсету. Лидердің қалыптасуы туралы сөз қозғай отырып, лидер мәселесін зерттеуші ғалымдардың пікірлерінің негізінде лидер болып қалыптасу ол тұлғаның өз-өзімен жұмыс жасауы деген тұжырымдаманы алға шығарады. Сонымен бірге автор өзін-өзі дамытудың кері кетуіне жол беретін яғни өзін-өзі дамытуға кедергі келтіретін факторлар туралы жазған. Өзін-өзі дамытудың жеке бағдарламасын құрастырудың үлгісін көрсетеді. Сонымен бірге психолог-педагогтың ішкі әлемін үйлесімді болуына бағытталған ойындар мен жаттығулар жүйесін жазған. Мақала соңында автор адам жетекшілік жасай бастағанда оның кейбір жекебқабілеттері емес, тұтастай тұлғасының сапаларының маңыздылығы үлкен деген қорытынды жасаған. 

Автор туралы

Т. С. Жұмашева
Абай атындағы ҚазҰПУ
Қазақстан

6D010100-Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу мамандығы бойынша 3-курс докторанты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Мардахаев Л.В. Словарь по социальной педагогике. М., Академия, 2002.

2. Психологический словарь / Под ред. В. В. Давыдова и др. М.: Педагогика, 1983.

3. Психология. Словарь. М.: Политиздат, 1990.

4. Занковский А.Н. Психология лидерства: от поведенческой модели к культурно-ценностной парадигме. М.: Институт психологии РАН, 2011.

5. Наконечный С.А. Формирование лидерских качеств будущих офицеров: дис. ... канд. пед.наук. - Алматы, 2009. – 178 с.

6. Шалғынбаева Қ.Қ., Әлімбекова А.А. Кәсіби лидерлік негіздері. Оқу құралы. А., 2018.

7. Баймуханбетов Б.М. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің лидерлік сапасын қалыптастыру. Философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. - Алматы, 2014.

8. Менегетти А. Психология лидера. М., 2016.

9. Сильченок К.В. Психология лидерства (хрестоматия). Харвест 2004, 368.

10. Подымав Н. А. Психологические барьеры в профессиональной деятельности учителя: Автореф. докт. дис. — М., 1999.

11. Маралов В.Г. Основы самопознания и саморазвития. М., Академия, 2004, 256.

12. Клюева Н.В. Психологическое обеспечение педагогической деятельности. — Ярославль, 1998.

13. Самоукина Н. В. Игры в школе и дома: Психотехнические упражнения и коррекционныепрограммы. — М., 1993.

14. Гордон Т. Курс эффективного преподавателя. М., «ЛомоносовЪ» 2010.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жұмашева Т.С. БОЛАШАҚ ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЛИДЕРЛІК САПАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІМЕН ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):241-246.

For citation:


Zhumasheva T.S. LEADERSHIP SKILLS OF EDUCATORS AND THEIR INTERCONNECTION WITH SELF-DEVELOPMENT. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):241-246. (In Kazakh)

Қараулар: 388


ISSN 2306-5079 (Print)