Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ИМИДЖІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жоғары білім беру жүйесін реформалау, болашақ әлеуметтік педагогтың кәсіби имиджін қалыптастыру проблемасына байланысты қазіргі заманғы білім беру – педагогикалық технологиялар саласындағы соңғы зерттеулердің нәтижелері оны дайындау процесінде кәсіби қызметтің табыстылығы мен нәтижелілігін қамтамасыз ететін әлеуметтік мінез-құлықтың белгілі бір стилін жасау қажеттігі қарастырылды. Сонымен қатар, болашақ әлеуметтік педагогтердің тұлғалық, құзыреттілік, коммуникативтік, мінез-құлықтық және визуалды компоненттеріне сәйкес келетін кәсіби имидждің қалыптасуының критерийлері, көрсеткіштері мен деңгейлері анықталып "Болашақ әлеуметтік педагогтың кәсіби имиджі" ұғымы нақтыланды.

Автор туралы

М. П. Асылбекова
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

п.ғ.к., қауымдастырылған профессор

Нұр-Сұлтан



Әдебиет тізімі

1. Глузман Н.А. Проблема формирования профессионального имиджа будущего социального педагога в процессе подготовки в высшем учебном заведении // Проблемы современного педагогического образования. 2016. № 53–1. С. 74–79.

2. Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы //http://adilet.zan.kz/kaz/docs/U1000001118

3. Banks S. Ethics and Values in Social Work. 4-th edition. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2012. 304 p.

4. Riabova Yu. Forming of future social workers professional culture in the university academic process // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. –2014. Issue 19. –P. 10–13.

5. Riabova Yu. Principles of social workers’ professional activity in the modern multicultural society // Modern Tendencies in Pedagogical Education and Science of Ukraine and Israel: the Way to Integration. 2014. Issue 5. –Р. 366–371.

6. Калюжный А.А. Педагогическая имиджелогия. –Алматы, 2004.–177 б.

7. Wagenaar R. Competences and learning outcomes: a panacea for understanding the (new) role of Higher Education? // Tuning Journal for Higher Education. –2014. Vol. 1. Issue 2, May. –Р. 279–302.

8. Агаева Ю.А. Критерии, показатели и уровни сформированности корпоративно-профессиональной культуры будущего социального педагога // Вестник Московского государственного педагогического университета. Педагогика. 2013. –№ 1. – С. 5–8.

9. Баркунова О.В. Педагогическая практика как средство формирования компетентности социальных педагогов в процессе профессиональной подготовки в вузе // Вестник Костромского государственного университета имени Н. А. Некрасова. – 2009. –№ 4. – С. 254–257.

10. Дүйісмағамбетова Ә.М. Ұстаздық келбет – педагог шеберлігінің кепілі // ІІ Халықаралық жас ғалымдар мен студенттердің «Жас ғалым – 2007» ғылыми-практикалық конференция материалдары. –Тараз, 2007. –187-192 б.

11. Кузнецова Е.В. Формирование коммуникативной компетентности будущего социального педагога // Социальная педагогика в России. –2010. –№ 2. –С. 83–88.

12. Курилович Н.В. Сущность, структура и содержание культуры профессионального общения будущего специалиста социальной работы // Социально-экономические явления и процессы. –2010. –№ 4 (20). –С. 139–143.

13. Романов В.А., Коритчук В.В. Подготовка выпускников педагогических вузов к реализации ФГОС // European Social Science Journal (Европейский журнал социальных наук). –2016. –№ 2 (64). –С. 346– 352.

14. Fiorilli C., Gabola P., Pepe A., Meylan N., Curchod-Ruedi D., Albanese O. & Doudin P. A. The effect of teachers’ emotional intensity and social support on burnout syndrome. A comparison between Italy and Switzerland. Revue Européenne de Psychologie Appliquée //European Review of Applied Psychology. –2015. – №65. –Р. 275–283. DOI: https://doi.org/10.1016/j.erap.2015.10.00.

15. Emerson T.L.N., English L., McGoldrick K.M. Cooperative learning and personality types // International Review of Economics Education. –2016. –№ 21. –P. 21-29. DOI: http://dx.doi.org/10.1080/00220485.2014.978923.

16. Nagra V., Kaur M. Social Maturity among Student Teachers // International Journal of Education and Psychological Research (IJEPR). –2013. –№ 2 (1). –P. 10–16.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Асылбекова М.П. БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ИМИДЖІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(3):280-288.

For citation:


Assylbekova M. THE FORMATION OF PROFESSIONAL IMAGE OF FUTURE SOCIAL TEACHER. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(3):280-288. (In Kazakh)

Қараулар: 444


ISSN 2306-5079 (Print)