Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

"ЖАЗЫҚТЫҚТЫҢ ҚОЗҒАЛЫСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРІ" ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДА ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Әрбір оқушының жеке ерекшеліктеріне көңіл аудару - мектеп оқушыларының геометрияны меңгерудегі енжарлығы мен қиындықтарды жеңудегі жолдардың бірі болып табылады. Мақалада білім берудің интерактивті әдістері мен олардың математиканы оқытудағы ерекшеліктері қарастырылған. Қарастырылып отырған әдістердің негізі - шағын топтарда оқыту. Мысал ретінде интерактивті әдістің «Жазықтықтың қозғалысы және оның қасиеттері» тақырыбын оқытуда қолданылуы қарастырылған. Бұл тақырып орта мектептің және болашақ математика мұғалімдерінің білім беру бағдарламасына кіреді. Тәжірибе көрсеткендей, жазықтықта түрлендіруді оқыту барысында оқушыларда, олардың жеке бейнелі ойлау қабілеттеріне байланысты қиындықтар туады. Мақалада негізгі мектептің жоғары сыныптарында геометрияны оқытудағы интерактивті әдістерді сипаттайтын әдістемелік әдебиеттерде кездесетін олқылықтар толықтырылған. Білім берудің тиімділігін арттыру үшін әртүрлі типтегі есептер ұсынылған.

Авторлар туралы

Б. В. Рабинович
М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Петропавл қ.



А. Н. Зверяченко
М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Петропавл қ.



Әдебиет тізімі

1. Гальперин П.Я. (1966) Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий / Сборник статей под ред. Е.В Шороховой. М.: Наука. С. 236 – 278.

2. Крутецкий В.А. (1968) Психология математических способностей. М.: Просвещение, 1968. – 432 с.

3. Witkin H. et al. (1954) Personality through perception. N.Y. – 561 p.

4. Адлер А. (1997) Индивидуальная психология как путь к познанию и самопознанию человека. Киев: Наука и жизнь.

5. Холодная М.А. (2002) Когнитивные стили: О природе индивидуального ума. М.: ПЕР СЭ, 2002. – 304 с.

6. Сиротюк А.Л. (2001) Обучение детей с учетом психологии/А.Л. Сиротюк. Практическое руководство для детей и родителей. М.: Сфера, 2001. – 274 с.

7. Kubat U. (2018) Identifying the Individual Differences Among Students During Learning and Teaching Process by Science Teachers. International Journal of Research in Educational and Science, (IJRES), 4(1), 30-38. https://doi.org/10.21890/ijres.369746

8. Галямова Э.Х. (2019) Методические особенности организации процесса обучения геометрии с учетом когнитивных стилей // Преподаватель ХХI век. №1-1. С. 153-158. URL: http://prepodavatel-xxi.ru/sites/default/files/16_0.pdf

9. Котляр И.А. (2002) Зона ближайшего развития как проблема современной психологии. Сообщение 1. // Психологическая наука и образование. Том 7. № 1. С. 42–50.

10. Выготский Л.С. (2004) Психология развития ребенка. М: Изд-во Смысл, Изд-во Эксмо. - 512с.

11. Alharbi A. M., Cuihong Y. (2019) Applying Active Learning in Classroom Environment: Implications for Mathematical Achievement. Journal of International Business Research and Marketing, vol. 4, issue 2, pp. 43-51

12. Talbert R., Mor-Avi A. (2019) A space for learning: An analysis of research on active learning spaces. Heliyon. Volume 5, Issue 12. https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2019.e02967

13. Алексеев А.А., Громова Л.А. (1983) Поймите меня правильно, или Книга о том, как найти свой стиль мышления. КПб: Экономическая школа.

14. Ветров Ю.П., Игропуло И.Ф. (2012) Психолого-педагогическая подготовка преподавателей вуза к использованию методов интерактивного обучения // Высшее образование в России. № 5.

15. Абылкасымова А.Е. (2013) Теория и методика обучения математике: Дидактико-методические основы обучения математике. Учебное пособие. Алматы: Мектеп.– 224 с.

16. Григальчик Е.К. (2003) Обучаем иначе. Стратегия активного обучения / Е.К. Григальчик, И.И. Губаревич, С.В. Петрусов. Минск: БИП-С, 2003. – 182 с.

17. Ступина С.Б. (2009) Технологии интерактивного обучения в высшей школе: Учебно-методическое пособие. Саратов: Издательский центр «Наука». – 52 с.

18. Karagiannopoulou E., Entwistle N. (2019) Students’ Learning Characteristics, Perceptions of Small-Group University Teaching, and Understanding Through a “Meeting of Minds”. Frontiers in Psychology. 10:444. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.00444

19. Dillenbourg, P., Baker, M., Blaye, A., O’Malley, C. (1996) The evolution of research on collaborative learning. In E. Spada, & P. Reiman (Eds.), Learning in humans and machine: Towards an interdisciplinary learning science (pp. 189-211). Oxford: Elsevier.

20. Типовая учебная программа по предмету «Геометрия» для 7-9 классов уровня основного среднего образования по обновленному содержанию// Приложение 11 к приказу и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от «25» октября 2017 года № 545.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Рабинович Б.В., Зверяченко А.Н. "ЖАЗЫҚТЫҚТЫҢ ҚОЗҒАЛЫСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРІ" ТАҚЫРЫБЫН ОҚЫТУДА ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):64-72.

For citation:


Rabinovich B.V., Zveryachenko A.N. METHODOLOGICAL FEATURES OF USING INTERACTIVE METHODS IN TEACHING THE TOPIC "PLANE MOTION AND ITS PROPERTIES". Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):64-72. (In Russ.)

Қараулар: 371


ISSN 2306-5079 (Print)