ҚАЗАҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕСУГЕ ДАЙЫНДЫҒЫ
Аннотация
Бұл зерттеу Қожа Ахмет Яссауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің ағылшын филологиясы кафедрасында оқитын қазақ оқушыларының ағылшын тілінде қаншалықты ықыласпен сөйлейтінін және жыныстың қарым-қатынас жасауға дайындығына (WTC) әсер ететінін зерттеуге бағытталған. Біздің зерттеуімізде деректерді жинаудың сандық және сапалық әдістері қолданылды, зерттеуге A2 деңгейіндегі 30 студент қатысты. Сандық мәліметтер сауалнаманың, сапалық-жартылай құрылымдалған сұхбат көмегімен алынды. Нәтижелер А2 деңгейіндегі студенттердің қарым-қатынасқа орташа дайын екендігін көрсетті. Ағылшын тілінде сөйлесуге дайындық деңгейінде статистикалық маңызды гендерлік айырмашылықтар табылған жоқ.
Авторлар туралы
М. Е. СейтоваҚазақстан
Туркістан
Н. Е. Бекмаханбетова
Қазақстан
Туркістан
Әдебиет тізімі
1. Charos, C. (1994). Personality and individual differences as predictors of second language communication: A causal analysis. Unpublished Honors Thesis, University of Ottawa, Canada.
2. McCroskey, J. C. (1997). Why we communicate the ways we do:Acommunibiological perspective. Boston: Allyn and Bacon.
3. MacIntyre, P. D. (1994). Variables underlying willingness to communicate: A causal analysis. Communication Research Reports, 11, 135-142.
4. MacIntyre, P. D., Baker, S. C., Clément, R., &Donovan, L. A. (2003). Talking in order to learn: Willingness to communicate and intensive language program.TheCanadianModern Language Review, 59, 589-607.
5. Yashima, T., Zenuk-Nishide, L., Shimizu, K. (2004). The Influence of attitudes and affect on willingness to communicate and second language communication.Language Learning 54:1, 119 - 152.
6. Zarrinabadi, N., & Abdi, R. (2011). Willingness to communicate and language learning orientations in Iranian EFL context. International Education Studies,4(4), 206-214.
7. Öz, H. (2014). Big Five personality traits and willingness to communicate among foreign language learners in Turkey. Social Behavior and Personality, 42(9),1473-1482.
8. Cao, Y. K., & Wei, W. (2019). Willingness to communicate from an English as an International Language (EIL) perspective: The case of Macau. System, 87, 102149.
9. Lee, J. S., & Lee, K. (2019). Role of L2 Motivational Self System on Willingness to Communicate of Korean EFL University and Secondary Students. Journal of Psycholinguistic Research, 1-15.
10. Yashima, T., MacIntyre, P. D., & Ikeda, M. (2018). Situated willingness to communicate in an L2: Interplay of individual characteristics and context. Language Teaching Research, 22(1), 115-137.
11. Dewaele, J. M., &Dewaele, L. (2018). Learner-internal and learner-external predictors of willingness to communicate in the FL classroom. Journal of the European Second Language Association.
12. Khajavy, G. H., Ghonsooly, B., Hosseini Fatemi, A., & Choi, C. W. (2016). Willingness to communicate in English: A microsystem model in the Iranian EFL classroom context. Tesol Quarterly, 50(1), 154-180.
13. Khajavy, G. H., MacIntyre, P. D., &Barabadi, E. (2018). Role of the emotions and classroom environment in willingness to communicate: Applying doubly latent multilevel analysis in second language acquisition research. Studies in Second Language Acquisition, 40(3), 605-624.
14. Tavakoli, E., &Davoudi, M. (2017). Willingness to communicate orally: The case of Iranian EFL Learners. Journal of psycholinguistic research, 46(6), 1509-1527.
15. Suleimenova, Z. (2013). Speaking anxiety in a foreign language classroom in Kazakhstan. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 93, 1860-1868.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Сейтова М.Е., Бекмаханбетова Н.Е. ҚАЗАҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕСУГЕ ДАЙЫНДЫҒЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):132-138.
For citation:
Seitova M.Ye., Bekmakhanbetova N.Ye. THE KAZAKH LEARNERS’ WILLINGNESS TO COMMUNICATE IN ENGLISH. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):132-138.