Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің метақұзыреттілігін қалыптастырудың жолдары қарастырылған. Сонымен қатар, бәсекеге қабілетті білім кеңестігін құруға бағытталған қазақстандық білім беру реформасының негізгі мақсаттарының бірі - жаңаша оқытудың әдіс-тәсілдері арқылы білім алушылардың бойында шығармашылық ойлауы мен метақұзыреттілігі қалыптастасқан жеке тұлға тәрбиелеу болып отыр. Қазіргі таңдағы басты мақсат білім беру жүйесіндегі білім мен біліктілікті тәжірибеде қолдана алу қабілеттілігі, яғни, шешуші құзыреттілікке жетуді көздейді. Сонымен қатар, ойлау мәдениеті, ақпаратты синтездеу, талдау, танымдық әдістер мен құралдарды қолдану, зияткерлік даму, оқыту және өзін-өзі басқару, кәсіби біліктілікті арттыру студенттердің назарында болуы тиіс. Болашақ педагогтердің қосымша білім мен дағдылар көлемін алудағы білімділік қажеттіліктерін қанағаттандыру ЖОО кәсіби маман даярлаудағы өзекті мәселесі ретінде қарастырылады.

Авторлар туралы

Қ. Б. Жанадилова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет
Қазақстан

Алматы қ.



Ә. Е. Жұмабаева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университет
Қазақстан

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. 2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы. Әдістемелік нұсқау хат. Астана, 2017.

2. Шэпер Х. (2009) Ключевые компетенции в обучении и профессии. О приобретении ключевых компетенций и их значении для профессиональной деятельности выпускников вузов //Болонский процесс: Результаты обучения и компетентностный подход (книга-приложение 1) / Под науч. ред. д-ра пед. наук, профессора В.И. Байденко. М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов. С. 289-297

3. Резчикова Е.В. (2012) Дидактические основы формирования метакомпетенций // Материалы IV конференции «ТРИЗ. Практика применения методических инструментов». http://www.metodolog.ru/node/1618

4. Сизова Е.В. (2018) Педагогические особенности подготовки будущих учителей биологии к работе по формированию метапредметных результатов обучающихся основной школы средствами смыслового чтения: дис.... канд.пед.наук. Ростов-на-Дону. – 156 с.

5. Ордобоева Л.М. (2014) Метакомпетенция как компонент содержания профессиональной иноязычной подготовки студентов в языковом вузе // Вестник Московского государственного лингвистического университета. № 14(700). C.144–153.

6. Жұмабаева А.Е. (2009) Бастауыш мектепте қазақ тілі синтаксисін дамыта оқытудың ғылыми- әдістемелік негіздері. Педагогика ғылымдарының докторы ғылыми дәрежесін алу үшін дайындалған диссертация. Алматы. - 363 б.

7. Таубаева Ш.Т., Иманбаева С.Т., Берикханова А.Е. (2017) Педагогика.- Алматы: ОНОН. - 340 б.

8. Benjamin Fauth, Jasmin Decristan, Anna-Theresia Decker, Gerhard Büttner, Ilonca Hardy, Eckhard Klieme, Mareike Kunter (2019) The effects of teacher competence on student outcomes in elementary science education: The mediating role of teaching quality. Teaching and Teacher Education Volume 86 November 2019, 102882.

9. Әлімов А.Қ. (2011) Оқытудың инновациялық әдістемелері мен технологияларын жоғары оқу орындарында қолдану тәжірибесі. Алматы. - 179 б.

10. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ (2016) Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. Педагогикалық шеберлік орталығы - 281 б.

11. Әлімов А.Қ. (2014) Интербелсенді оқу әдістемесін мектепте қолдану. Оқу құралы. Астана. - 188 б.

12. Weinert F.E. (1999) Concepts of competence. Contribution within the OECD project “Definition and selection of competencies: Theoretical and conceptual foundations (DeSeCo)”. Neuchatel: DeSeCo. P. 3-34.

13. Lisbeth M. Brevik, Greta Bjork Gudmundsdottir, Andreas Lund, Torunn Aanesland Stromme (2019) Transformative agency in teacher education: Fostering professional digital competence. Teaching and Teacher Education 86. 102875.

14. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ (2015) Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру деңгейлі бағдарлама негізінде әзірленген педагог кадрларды даярлайтын жоғарғы оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне қосымша білім беру бағдарламасы. Студенттерге арналған нұсқаулық. - 181 б.

15. Современные образовательные технологии: учебное пособие (2013) / коллектив авторов; под ред. Н. В. Бордовской. 3-е изд., стер. М.: КНОРУС. – 432 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жанадилова Қ.Б., Жұмабаева Ә.Е. БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):158-166.

For citation:


Zhanadilova K.B., Zhumаbаеvа A.E. FEATURES OF APPLICATION OF NEW TEACHING METHODS IN THE FORMATION OF METACOMPETENCE OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):158-166. (In Russ.)

Қараулар: 471


ISSN 2306-5079 (Print)