Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСҚА ДАЯРЛАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада болашақ мамандарды мектептегі қиын балалармен жұмысқа даярлау мәселелері қарастырылады. Авторлар университет оқу процесі жүйесіндегі болашақ маман даярлаудың мазмұны мен кезеңдерін ашады. Бұл болашақ педагог-психологтың девиантты мінез-құлқы оқушыларымен жұмыс жасауға дайындығын қалыптастырудың оңтайлы тәсілдерін айқындауға мүмкіндік береді. Сонымен бірге авторлар девиантты мінез-құлықты оқушылармен жұмыс жасау үшін болашақ педагог-психолог даярлығын қалыптастырудың теориялық моделін ұсынды. Оның мотивациялық, мазмұндық, іс-әрекеттік, бағалық- рефлексиялық компоненттері айқындалған. Болашақ педагог-психологтардың даярлық деңгейлері мен көрсеткіштері анықталған. Авторлық әдістеме мектеп психологының қиын жасөспірімдермен түзету- тәрбиелеу іс әрекет мазмұнын ұйымдастыру мен құрылымдауды жүзеге асыру үшін педагогикалық білім мен дағдыларын кезең-кезеңімен жетілдіруді қамтиды.

Авторлар туралы

Ж. З. Торыбаева
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ- түрік университет
Қазақстан

Түркістан қ.



Л. М. Атаханова
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ- түрік университет
Қазақстан

Түркістан қ.



А. Н. Жорабекова
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
Қазақстан

Түркістан қ.



Әдебиет тізімі

1. Bartosh O., Kozubovskyi R., Shandor F., Tovkanets O. (2020) Preventing the problem behaviour: the case with Ukrainian vocational high school students International Journal of Adolescence and Youth. № 25(1). - P. 464-478

2. Gilinsky Y.I. (2004) Deviantologiya [Deviantology]. St.Peterburg: Yuridichesky Center Press. - 520p. (in Russ.)

3. Robinson S.L., Bennett R.J. (1995) A Typology of Deviant Workplace Behaviors: A Multidimensional Scaling Study. The Academy of Management Journal, Vol. 38 (2). P. 555-572.

4. Yang S., Geller J.L. (2011) The Routledge Handbook of Deviant Behavior. New York, Routledge. 648 p. // https://doi.org/10.1176/appi.ps.640408

5. Zmanovskaya E.V. (2004) Deviantologiya [Deviantology]. M: Academy. - 288p. (in Russ.)

6. Willison R., Warkentin M. (2013) Beyond deterrence: an expanded view of employee computer abuse // MIS Quarterly: Management Information Systems, 37 (1). P. 1-20.

7. Trifonov V.V. (1991) Podgotovka buduschih uchitelei k rabote s trudnymy uchaschimisya [Future teachers’ training for work with difficult pupils]. Alma-Ata: Gylym . - 231 p. (in Russ.)

8. Torybayeva J.Z., Atakhanova L.M. (2016) Problems of preparing a future teacher to work with children of deviant behavior // Bulletin of Eurasian Humanites Institute. №4. P.78-83 (in Russ.)

9. Akazhanova S.T. (2008) Deviantologiya [Deviantology]. Almaty. – 114р. (in Russ.)

10. Boleev T. K. (2004) Professional’naya gotovnost’ uchitelya po profilaktike autoagressivnyh form povedeniya uchaschihsya: monografiya [Professional readiness of the teacher for the prevention of autoaggressive forms of behavior of pupils: monograph]. Moscow: Prometheus. – 368 р. (in Russ.)

11. Hall A.D., Fagin R.E. (1969) The definition of the concept of a system // Studies in the general theory of systems. Collection of translations from Polish and English. M.: Progress. P.252-286. (in Russ.)

12. Andreev V.I. (2008) Dialektika vospitaniya i samovospitaniya kreativnoi lichnosti [Dialectics of upbringing and self-upbringing of a creative person]. Kazan: KSU Publishing House. - 238p. (in Russ.)

13. Ashby R.U. (2005) Vvedeniye v kibernetiku: per. s angl.yazyka [Introduction to cybernetics: transl. from English]. M.: Komkniga. - 432p. (in Russ.)

14. Kamaleeva A.R. (2015) Sistematicheskiy podhod v pedagogiku [A systematic approach to pedagogy] // Nauchno-pedagogicheskiy obzor [Scientific-pedagogical review]. №3. P.13-23. (in Russ.)

15. Krause A.A. (2016) Aktivnyi podhod k obrazovaniyu v kontekcte sovremennyh metodologicheskih osnov [An active approach to education in the context of modern methodological foundations] // Vestnik Permskogo gosudarstvennogo universiteta [Bulletin of the Perm State University]. No. 2. P.30-35. (in Russ.).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Торыбаева Ж.З., Атаханова Л.М., Жорабекова А.Н. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫСҚА ДАЯРЛАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(3):188-194.

For citation:


Torybayeva J.Z., Atakhanova L.M., Zhorabekova A.N. FUTURE TEACHER - PSYCHOLOGIST TRAINING FOR WORK WITH DEVIANT BEHAVIOR PUPILS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(3):188-194.

Қараулар: 409


ISSN 2306-5079 (Print)