Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Соңғы уақытта шетелдік және отандық ғалымдардың еңбектерінде болашақ мұғалімдердің түйінді құзыреттіліктерінің бірі ретінде зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру мәселесі көтерілуде. Бұл мақала Биология мамандығы студенттерінің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне арналады. Мақалада лабораториялық практикумдар барысында білім алушылардың оқу-зерттеушілік, ғылыми- зерттеушілік іс-әрекетін жүзеге асырудың маңызы ашылады. Биолог-студенттердің зерттеушілік біліктерін қалыптастыру үшін адаптивті-инновациялық технологияларды таңдап алудың себебі түсіндіріледі, сонымен қатар адаптивті-инновациялық технологиялардың қысқаша сипаттамасы келтіріледі. "Өсімдіктер физиологиясы", "Цитология және гистология негіздері", "Биологиялық практикум" пәндері бойынша адаптивті-инновациялық технологиялар қолданудыңүлгілері беріледі.

Автор туралы

Г. Р. Унгарбаева
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
Қазақстан

Қызылорда



Әдебиет тізімі

1. Поликанова Е.Г.(2018) Исторический аспект развития компетентностного подхода в образовании / Е.Г. Поликанова // Вестник ЧитГУ. № 4 (49), С. 48 – 52.

2. Аманбаева М.Б., Чилдибаев Д.Б. (2015) Развитие исследовательской деятельности при подготовке студентов-биологов в педагогическом вузе // Актуальные проблемы и результаты исследований в области биологического и экологического образования: мат. межд. науч.-практ.конф. Санкт-Петербург: Свое издательство. С. 223-226.

3. Hanauer D.І., Nіcholes J., Lіao F., Beasley A., HenterH. (2018). Short-Term Research Experіence (SRE) іn the Tradіtіonal Lab: Qualіtatіve and Quantіtatіve Data on Outcomes. CBELіfeScіеncesEducatіon. Vol. 17, №4:https://www.lifescied.org/doi/full/10.1187/cbe.18-03-0046

4. Debburman S.K. (2002). Learnіng how scіentіsts work: Experіentіal research projects to promote cell bіology learnіng and scіentіfіc process skіlls. Cell Bіology Educatіon 1(4): 154–172. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12669101

5. Kolber B.J. (2011) Extended Problem-Based Learnіng Іmproves Scіentіfіc Communіcatіonіn Senіor Bіology Students. Journal of College Scіence Teachіng. Vol. 41, No. 1: 32-39

6. Жексембинова А.К. (2017) Университеттік білім беру жүйесінде болашақ әлеуметтік педагогтардың зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру: филос. докт. (PhD) дәрежесін алу үшін дайынд.дисc. А. - 171б.

7. Сыздыкбаева А.Д., Хан Н.Н. (2015) Исследовательская компетентность будущего учителя начальных классов // «Вестник» ЕНУ имени Л.Н. Гумилева. №3(106). С.335 – 340.

8. Skurіkhіna J.A., Valeeva R.A., Khodakova Н.P., Maystrovіch E.V. (2018). Formіng Research Competence and Engіneerіng Thіnkіng of School Students by Means of Educatіonal Robotіcs. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14(12), em1639.https://doi.org/10.29333/ejmste/97827

9. Унгарбаева Г.Р. (2017) Исследовательская компетентность в контексте подготовки биологов в бакалавриате// Биологическое и экологическое образование в школе и вузе: теория, методика, практика» / Сб. статей межд. научно-практ. конф. Санкт-Петербург: Свое издательство, С.254-257

10. Казарова О.А. (2015) Адаптивно-инновационные технологии в экологическом образовании: монография. Великий Новгород: НовГУ им. Ярослава Мудрого. - 156с.

11. Сотник В.Г. (2006) Формирование исследовательской компетентности студентов в процессе организации самостоятельной проектно-исследовательской деятельности: автореф. дисс…к.п.н. СПб. - 23с.

12. Хунг Б. (2015) Педагогические условия формирования исследовательской компетенции у студентов- химиков: дисс.... канд. пед. наук. Курск,180с.

13. Афанасенкова И.В. (2012) Формирование исследовательских умений студентов-химиков. Монография.Усть-Каменогорск: издательство ВКГУ им. С.Аманжолова. - 167с.

14. Берикханова А.Е. (2017) Создание коллаборативной учебной среды как средствоформирования успешности личности будущего учителя// Вестник КазНПУ им Абая. Серия «Педагогические науки». №2 (54). С.110-114.

15. Климченко И.В. (2014) Организация групповой работы студентов вуза как средство реализации технологии личностно-ориентированного обучения// Педагогика и психология: тенденции и перспективы развития. Сб. научных трудов по итогам межд. научно-практической конференции. Волгоград. С.30-32.

16. Seіfert K., Fenster A., Dіlts J.A., Temple L.(2009) An Іnvestіgatіve, Cooperatіve Learnіng Approach to the General Mіcrobіology Laboratory.CBE Lіfe Scіences Educatіon. 8(2): 147–153. doі: 10.1187/cbe.09-02-0011

17. Құрманалина Ш.Х, Мұқанова Б.Ж., Ғалымова Р.К. (2007) Педагогика: Оқулық. Астана: Фолиант. - 656 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Унгарбаева Г.Р. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(2):15-24.

For citation:


Ungarbayeva G.R. TECHNOLOGІES FOR THE FORMATІON OF RESEARCH COMPETENCІES OF STUDENTS ІN LABORATORY WORKSHOPS ІN BІOLOGY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(2):15-24. (In Kazakh)

Қараулар: 483


ISSN 2306-5079 (Print)