Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖЕКЕ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ РЕСУРСТАРЫН ҚАБЫЛДАУЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Назарбаев Зияткерлік мектебінде химия пәнін оқытудағы зерттеу тәжірибесінің материалдары ұсынылған. Зерттеу ақпараттық құзіреттілік пен жаратылыстану ғылымының функционалдық сауаттылығын дамытуды қиындататын білім беру ақпараттарымен жұмыс жасауда студенттердің өзара әрекеттесу мәселесіне негізделген. Зерттеудің мақсаты оқушының ақпаратты жеке қабылдауының түрі, оқытушы ұсынатын оқу ресурсының сипаты мен оқушының жұмысын ұйымдастыруы, сонымен қатар оқу жетістіктері арасындағы байланысты орнату арқылы анықталады. Зерттеушілік оқыту негізіндегі саралап оқыту тәсілі жекелеп оқытуды ұйымдастыру ерекшелігі ретінде. Алынған нәтижелер бізге мынаны анықтауға мүмкіндік береді: ұсынылған оқу барысында ақпаратты қабылдаудың жеке түрін ескере отырып, оқушының жеке оқу траекториясында үлгерімін қамтамасыз етуді.

Авторлар туралы

A. Ж. Мурзалинов
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы филиалы СҚО бойынша
Қазақстан

Петропавл қ.



А. Г. Мещанов
М.Қозыбаев атындағы СҚМУ
Қазақстан

Петропавл қ.



Н. Т. Уалиева
М.Қозыбаев атындағы СҚМУ
Қазақстан

Петропавл қ.



Әдебиет тізімі

1. Принц М., Фельдер Р. (2007) Многоликая индуктивная педагогика и обучение // Журнал педагогической науки колледжа. Т. 36. - №. 5. - С. 14.

2. Deborah A., Kaminski P. J. (2005) Exploring the link between student learning styles & grades in an introductory thermal-fluids course. American Society for Engineering Education Annual Conference & Exposition, (pp. 10.508.1-10.508.16).

3. Chimmalgi, M. (2018). Off-line virtual microscopy in teaching histology to the undergraduate medical students: do the benefits correlate with the learning style preferences?.Journal of the Anatomical Society of India, 67(2), 186-192.

4. Barbe, W. B., & Milone, M. N. (1982). Teaching through modality strengths: Look before you leap. Student learning styles and brain behavior, 54-57.

5. Nzesei, M. M. (2015). A correlation study between learning styles and academic achievement among secondary school students in Kenya. Unpublished Master dissertation, Faculty of Education, University of Nairobi.

6. Gokalp, M. (2013). The effect of students’ learning styles to their academic success. Creative Education, 4(10), 627.

7. Wilkinson, T., Boohan, M., & Stevenson, M. (2014). Does learning style influence academic performance in different forms of assessment?. Journal of anatomy, 224(3), 304-308.

8. Hsieh, C., Mache, M., & Knudson, D. (2012). Does student learning style affect performance on different formats of biomechanics examinations?.Sports Biomechanics, 11(1), 108-119.

9. Amira, R., & Jelas, Z. M. (2010). Teaching and learning styles in higher education institutions: Do they match? Procedia-Social and Behavioral Sciences, 7, 680-684.

10. PISA 2015 Assessment and Analytical Framework: Science, Reading, Mathematics and Financial Literacy. (2016) Paris: OECD.

11. Магауова А.С., Ермекова Ж.К. (2019) Инновационные образовательные технологии в высшей школе: Учебное пособие. – Алматы: ТехноЭрудит, 192с.

12. Grønmo, L. S., & Olsen, R. V. (2006, November). TIMSS versus PISA: The case of pure and applied mathematics. In 2nd IEA International Research Conference.

13. Fleming, N. D. (2015). The VARK Questionnaire. Retrieved from Vark a guide to learning styles: http://vark-learn.com/wpcontent/uploads/2014/08/The-VARK-Questionnaire.pdf.

14. Руководство по критериальному оцениванию для учителей основной и общей средней школ: Учебно-метод. пособие. (2016) / Под ред. О.И.Можаевой, А.С.ШилибековойД.Б.Зиеденовой. Астана: АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», 56 с.

15. Oyama, Y., Manalo, E., & Nakatani, Y. (2018). The Hemingway effect: How failing to finish a task can have a positive effect on motivation. Thinking Skills and Creativity, 30, 7-18.

16. Dudley P. (2014) Lesson study: A handbook.

17. Sirazeeva, A. F. (2015). Person-Centered Approach in the English Language Teaching at the University. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 191, 1754-1757.

18. Alfehaid, L. S., Qotineh, A., Alsuhebany, N., Alharbi, S., & Almodaimegh, H. (2018). The Perceptions and Attitudes of Undergraduate Healthcare Sciences Students of Feedback: A Qualitative Study. Health Professions Education, 4(3), 186-197.

19. Koppenol-Gonzalez, G. V., Bouwmeester, S., & Vermunt, J. K. (2018). Accounting for individual differences in the development of verbal and visual short term memory processes in children. Learning and Individual Differences, 66, 29-37.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мурзалинов A.Ж., Мещанов А.Г., Уалиева Н.Т. ЖЕКЕ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ РЕСУРСТАРЫН ҚАБЫЛДАУЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(2):25-34.

For citation:


Murzalinova A.Zh., Mechshanova A.G., Ualieva N.T. PERSONALIZED LEARNING BASED ON THE TYPE OF PERCEPTION OF LEARNING RESOURCES BY STUDENTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(2):25-34. (In Russ.)

Қараулар: 1528


ISSN 2306-5079 (Print)