Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ: ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ АНЫҚТАУЛАР МЕН ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ӘР ТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛЕРДІҢ ТҮЛЕКТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАРДЫҢ ПРОБЛЕМАЛАРЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада сыни тұрғыдан ойлау білім беру технологиясы ретінде емес, білім беру идеалы ретінде қарастырылады. Сыни тұрғыдан ойлаудың табиғаты туралы мәселе әлі де ашық, және мақалада келешек дискуссия үшін маңызды негізгі ұғымдар мен анықтамалар берілген. Сыни ойшының әртүрлі көзқарастарды ұстанатын қасиеттер жиынтығы бар. Осы жиынтықтың контексінде біздің елде қабылданған анықтамалар талданады. Бұдан әрі мектеп оқушылары мен студенттердің сыни ойлауын дамыту деңгейіне қойылатын талаптардың сәйкессіздігі қарастырылады. Мақаланың соңында ол сәйкессіздіктерді жою мен әлемдік білім беру идеалына жақындау мақсатында студенттерге сыни тұрғыдан ойлауды оқытуды интеграциялаудың негізгі мүмкіндіктері қарастырылады.

Авторлар туралы

М. О. Кабышева
әл-Фараби атындағы ҚазҰУ
Қазақстан

Алматы



А. И. Ниязбаева
әл-Фараби атындағы ҚазҰУ
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020 - 2025 годы утвержденная Постановлением Правительства республики Казахстан №988 от 27 декабря 2019 года.

2. Siegel H. (2013) Educating Reason. Philosophy of Education Research Library.

3. Dewey J. (1910) How we think?

4. Гегель Г.Ф.В. (1974) Энциклопедия философских наук. Том 1. Наука логики.

5. Рогачева Е. Ю. (2019) Американские университеты как источники профессионального развития Джона Дьюи и его научных взглядов // Проблемы современного образования. №03(3). С. 117–127.

6. Glaser E. M. (1941) An experiment in the development of critical thinking.

7. Lipman M. (2003) Thinking in Education.

8. Paul R. (1992) Critical thinking: What, why, and how // New Directions for Community Colleges, №77. pp. 3–24.

9. Bailin S. et al. (1999) Conceptualizing critical thinking // Journal of Curriculum Studies. №31(3). pp. 285–302.

10. O’Keefe D. J. (2002) Persuasion: Theory and Research.

11. Willingham D. T. (2008) Critical Thinking: Why Is It So Hard to Teach? // Arts Education Policy Review. №109(4). pp. 21–32.

12. Battersby M. and Bailin S. (2018) Inquiry: A New Paradigm for Critical Thinking.

13. Indrasiene V. et al. (2019) What critical thinking and for what? // Social welfare: interdisciplinary approach. №1(9), p. 24 – 38.

14. Facione Р. (1990) The Delphi Report. Executive summary.

15. Abrami, P.C. et al. (2015) Strategies for Teaching Students to Think Critically: Meta-analysis // Review of Educational Research, №85(2), pp. 275–314.

16. Государственный общеобязательный стандарт образования Республики Казахстан 6.08.068 – 2010 (2010). Бакалавриат 5В011200 - ХИМИЯ

17. Центр педагогического мастерства АОО «НИШ» (2016) Руководство для учителя. Образовательная программа профессионального развития педагогических кадров в общеобразовательных школах «Рефлексия в практике».

18. Swartz R.J. and Perkins D. N. (2016) Teaching thinking: Issues and approaches.

19. Hitchcock D. (2017) On Reasoning and Argument. Essays in Informal Logic and on Critical Thinking.

20. Edwards L.C. (2017) The Craft of infusing critical thinking skills: a mixed-method research on implementation and student outcome // Journal on Centers for Teaching & Learning, №9, pp. 47–72.

21. Chartrand B.J., Ishikawa H., and Flander S. (2013) Critical Thinking Means Business: Learn to apply and develop the new №1 Workplace Skill.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кабышева М.О., Ниязбаева А.И. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ: ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ АНЫҚТАУЛАР МЕН ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ӘР ТҮРЛІ ДЕҢГЕЙЛЕРДІҢ ТҮЛЕКТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАРДЫҢ ПРОБЛЕМАЛАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(2):151-159.

For citation:


Kabysheva M.O., Niyazbaeva A.I. CRITICAL THINKING: MODERN DEFINITIONS AND PROBLEMS OF REQUIREMENTS FOR GRADUATES OF DIFFERENT LEVELS IN KAZAKHSTAN. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(2):151-159. (In Russ.)

Қараулар: 461


ISSN 2306-5079 (Print)