Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОБА ӘДІСІН БИОЛОГИЯ КУРСЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТИІМДІЛІГІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада жоба әдісін қолдана отырып, биология бойынша жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Жоба әдісімен оқытудың ашықтық пен ізгілендіру қағидаттарының ерекшеліктері көрсетілген. Сонымен қатар жобалық оқыту әдістемесінде оқушының тұлға ретінде көпжақты қалыптасуын қамтамасыз ететін әртүрлі тәсілдер сипатталған. Мақала оқу жобаларын енгізу ерекшеліктерін анықтау, биологияны оқытуға қатысты оларды іске асыру алгоритмін әзірлеу бойынша зерттеу нәтижелерін білдіреді. Алынған нәтижелер технологиялық модельді апробациялау жобалық қызметтің құзыретіндегі контекстінде әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру үшін жоба әдісінің тиімділігін айқын дәлелдейді. ХХ ғасырдың бірінші жартысында жасалған жоба әдісі қазіргі ақпараттық қоғамда тағы да өзекті болып отыр.

Авторлар туралы

A. М. Дуйсебекова
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

Түркістан



Ж. Қ. Серікбай
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

Түркістан



Әдебиет тізімі

1. Турабаева Г. К., Маханов Т. Ш., Битемирова Ш. А., Оспанова Г. С., Бозшатаева Г. Т. (2016) Анализ применения метода проектов в образовательной школе // Международный журнал экспериментального образования. № 3-1. – С. 86-88.

2. Тяглова Е. В. (2008) Исследовательская и проектная деятельность учащихся по биологии». Москва: Глобус. - 255 с.

3. Смирнова Н. З., Бережная О. В. (2018) Экспериментальная методика формирования исследовательской компетенции учащихся на основе познавательных универсальных учебных действий при обучении биологии в 6 классе // Вестник КГПУ им. В.П. Астафьева. №3. С.32-37.

4. Costa-Silva D., Cortes J. A., Bachinski R. F., Spiegel C. N., Alves G. G. (2018) Teaching Cell Biology to Dental Students with a Project-Based Learning Approach //Journal оf Dental Education. №3(82). DOI: 10.21815/JDE.018.032. – 322-331.

5. Хан Н. Н., Курманбекова М. Б. (2019) Педагогикалық ЖОО студенттерінің жобалық зерттеу қызметінің мәнін түсінудің әдіснамалық тәсілдері // Абай атындағы ҚазҰПУ-ң Хабаршысы «Педагогика ғылымдары» сериясы, №2 (62), 51-57 б.

6. Бедерханова В. П. (2000) Совместная проектировочная деятельность как средство развития детей и взрослых // Развитие личности. №1. С.11-23.

7. Поливанова К. Н. (2011) Проектная деятельность школьников: пособие для учителя. М.: Просвещение. – 192 с.

8. Сторожева Н. В. (2008) О возможности использования на уроках биологии метода учебных проектов // Муниципальное образование: инновации и эксперимент. №2. С.62-67.

9. Khandelwal1 S., Zemore S. E., Hemmerling A. (2018) Nutrition Education in Internal Medicine Residency Programs and Predictors of Residents’ Dietary Counseling Practices //Journal of Medical Education and Curricular Development. Volume 5: 1–10. DOI: 10.1177/2382120518763360

10. Kai-Han Yang, Zhi-Xia Jiang, Freida Chavez, Lian-Hong Wang, Chang-Rong (2019) Yuan Effectiveness of a training program based on maker education for baccalaureate nursing students: A quasi-experimental study // International Journal of Nursing Sciences. Number 6. 24-30.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Дуйсебекова A.М., Серікбай Ж.Қ. ЖОБА ӘДІСІН БИОЛОГИЯ КУРСЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТИІМДІЛІГІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):8-14.

For citation:


Duisebekova A.M., Серикбай Ж.К. EFFICIENCY OF USING THE PROJECT METHOD IN THE COURSE OF BIOLOGY IN THE FORMATION OF RESEARCH SKILLS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):8-14. (In Kazakh)

Қараулар: 469


ISSN 2306-5079 (Print)