Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақаланың өзектілігі әлеуметтік өмірдің барлық салаларында, оның ішінде білім беруде жаңа ұрпақтың креактивті қабілеттерін дамыту мен жетілдіруде объективті қажеттіліктің өсуімен, оқушының логикалық ойлауын дамытуға ықпал ететін педагогикалық жағдайларды анықтау және жасау қажеттілігімен байланысты. Мақаланың ғылыми жаңалығы оқушылардың логикалық ойлауын дамытудың тиімділігін анықтайтын педагогикалық жағдайлар мен дидактикалық құралдардың жиынтығы болып табылады. Жұмыстың практикалық маңыздылығы психологиялық-педагогикалық жағдайларды анықтау және математика сабақтарында оқушылардың логиалық ойлауын дамытуға ықпал ететін сабақтар кешенін әзірлеу болып табылады. Зерттеудің әдіснамалық негізі ретінде білім берудегі мұғалім мен оқушының орнын анықтаудың іс-әрекеті және тұлғалық тәсілдері анықталған. Мақалада математика пәнін оқыту барысында оқушылардың ойлау қабілетін дамыту мәселесі және зерттеліп отырған тақырып бойынша жазылған әдебиеттерді талдау арқылы жалпы білім беретін мектептерде оқушылардың логикалық ойлауын дамыту мен оқытудың міндетті нәтижелеріне қойылатын талаптар арасында, мәліметтерді салыстыруда анықталмаған деректер арасындағы қарама-қайшылықтар қарастырылған. Орта мектептердегі 5-сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамытуға негізделген қағидаттар, талаптар, критерийлер жүйесі, сондай-ақ белгілі бір талаптарға жауап беретін тапсырмалар жіктеліп ұсынылған.

Автор туралы

А. Қ. Бекболғанова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Смагулов Е. Ж. (1992) Математическое моделирование магнитотеллурических полей в анизотропных ср1. Даулеткулова А. У. (2015) Формирование приемов логического мышления – один из способов развития математической грамотности // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. №5 (59).

2. Лубочников П. Г. (2004) Психологические механизмы развития образно-логического мышления субьекта в процессе когнитивной деятельности: Дис....канд.псих.наук. Красноярск. – 112 с.

3. Ширяева В. А. (2000) Развитие системно-логического мышления учащихся в процессе изучения теории решения изобретатальских задач (ТРИЗ): Дис. ...канд.пед.наук. Саратов. – 241 с.

4. Де Корте Э. (2019) Проектирование учебного процесса: создание высокоэффективных образовательных сред для развития навыков саморегуляции // Вопросы образования. № 4. С. 30-46.

5. Аронов А. М., Скрипка А. М. (2008) Становление математического мышления учащихся основной школы // Вопросы образования. № 1. С. 145-159.

6. Журавлев Ю. И. (2005) Фундаментально-математический и общекультурный аспекты школьной информатики // Вопросы образования. № 3. С. 192-200

7. Dulatova Z. A., Lapshina Y. S. (2018) Logical Problems as a Means of Developing Cognitive Universal Learning Actions. Russian Education & Society, vol. 60, no. 6, pp. 463–476. DOI: https://doi.org/10.1080/10609393.2018.1527125

8. Серікбоева Д. А. (2019) Математика сабақтарында өзіндік жұмыстарды қолданудың ерекшеліктері // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы № 2(78). 29-35 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Бекболғанова А.Қ. МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):63-70.

For citation:


Bekbolganova A.K. DEVELOPING STUDENTS' LOGICAL THINKING IN MATH LESSONS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):63-70. (In Kazakh)

Қараулар: 605


ISSN 2306-5079 (Print)