Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОҚУ ҮРДІСІНДЕ CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада CLIL технологиясын оқу үрдісінде қолданудың түрлі әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Арнайы пәндерді шет тілінде, атап айтқанда ағылшын тілінде оқыту мәселелері баяндалады. Пән мазмұнын шетел тілінде оқыту технологиясының пайда болу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, шетел тілін жоғары деңгейде меңгермеген білім алушылар үшін шетел тілінде пәндерді оқыту әдістемесін таңдау мәселесі қозғалды. CLIL әдісінің негізгі мақсаты – оқытушының сөйлеуін азайтып, керісінше студенттердің бір-бірімен сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Авторлар туралы

Ж. Қ. Кулмагамбетова
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
Қазақстан

Ақтөбе



А. А. Мусина
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
Қазақстан

Ақтөбе



Әдебиет тізімі

1. Karabassova L. (2019) CLIL or “just good teaching” in Kazakhstan?// Revista Nebrija. № 27. P. 55-68.

2. Karabassova L. (2018) Teachers’ conceptualization of content and language integrated learning (CLIL): evidence from a trilingual context // International Journal of Bilingual Education and Bilingualism.

3. Hüttner, J., Dalton-Puffer, C., & Smit, U. (2013). The power of beliefs: Lay theories and their influence on the implementation of CLIL programmes. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 16(3), 267- 284.

4. San Isidro, X. & Lasagabaster, D. (2019). Monitoring of Teachers’ Views on Both CLIL and the Development of Pluriliteracies: A Longitudinal Qualitative Study. English Language Teaching, 12, 1-16. 10.5539/elt.v12n2p1.

5. Ваганян А. Г. (2016) Реализация методики CLIL в учебниках по иностранным языкам// Чебоксары: Изд-во: "Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс". - 120 с.

6. Сазонов В. Б. (2013) Роль методики CLIL в изучении информатики: автореф. дисс. … д-ра пед. наук. Армянский государственный педагогический университет им. Х.Абовяна. Ереван.

7. Мухаметхузина Н. Ф. (2011) Сборник тренировочных упражнений и контрольных заданий для студентов заочного отделения неязыковых факультетов. Пер. на каз.язык Ж.Ж.Идиевой. Актобе: РИО АГУ им. К.Жубанова. - 44 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кулмагамбетова Ж.Қ., Мусина А.А. ОҚУ ҮРДІСІНДЕ CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):71-76.

For citation:


Kulmagambetova Zh.K., Musina A.A. SOME ASPECTS OF USING CLIL TECHNOLOGY IN THE EDUCATIONAL PROCESS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):71-76. (In Russ.)

Қараулар: 581


ISSN 2306-5079 (Print)