Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«БҰҒАТТАЛҒАН» ТАЛДАУ

Толық мәтін:

Аннотация

Соңғы жылдары «бұғатталған» сөзі Қытайдың Мэн-де бұқаралық ақпарат құралдарында жиі пайда болды. Автор негізгі желілер мен газеттердің әлеуметтік-мәдени контекстке негізделген эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, негізінен «бұғатталған» Қайнар мен мағынадан, эпидемиялық себептерден және әлеуметтік-мәдени психологиялық сипаттамадан мысалдар келтіреді. Ол - «бұғатталған» туралы теориялық талдау жасаңыз, тілдің дерексіз екендігін нақтылаңыз, ал маңызды ерекшелік - әлеуметтік-мәдени психология бойынша тілді шектеу және таңдау. Бұл әлеуметтік дамудың объективті қажеттілігі және тілдің дамуы, демек, «бұғатталған» індет - тек тілдік құбылыс қана емес, сонымен бірге белгілі бір әлеуметтік, мәдени және психологиялық ерекшеліктерді бейнелейтін әлеуметтік құбылыс.

Автор туралы

Джан Ченг
WuChangТехнологиялық Университетің қытай
Қытай

Ухань қ.



Әдебиет тізімі

1. Zhu Guangqi (1994) Dictionary of Contemporary Hong Kong and Taiwan Terms [D]. Shanghai: Shanghai Dictionary Publishing House, [38-76].

2. He Ziran (ed.) (2002). Introduction to Pragmatics [M]. Changsha: Hunan Education Press. P. 114-138.

3. Zhou Gang, Wu Yue (2003). New foreign words from the past 20 years [J]. Chinese Language Learning, (5).

4. English Ev Palmer (1998) Syntax [M]. Shanghai: Shanghai Translation Publishing House. P. 214-226.

5. Chen Yuan (2002) Sociolinguistics [M]. Beijing: Commercial Press. P. 92-134.

6. Qi Yucun (1997) Characteristics and development trends of modern linguistics [M]. Shanghai: Shanghai Education Press.

7. P. 197-208.

8. Lu Zhiwei and others (1957) Word Formation in Chinese [M]. Beijing: Science Press. P. 201-212.

9. Ma Qingdong (1992) Chinese Verbs and Verb Structures [M]. Beijing: Beijing Language Institute Press. P. 86-95.

10. Ren Xueliang (1983) Chinese word formation [M]. Beijing: China Social Science Press. P. 211-230.

11. Su Xinchun (1985) Contemporary Chinese Lexology [M]. Guangzhou: Guangdong Education Press. P. 152-164.

12. Wang Ailu, Si Fuzhen (2002) Research on Language Motivation [M]. Beijing: China Social Science Press. P. 98-110.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ченг Д. «БҰҒАТТАЛҒАН» ТАЛДАУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):83-87.

For citation:


Cheng Zh. PARSING ‘BLOCKED’. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):83-87.

Қараулар: 353


ISSN 2306-5079 (Print)