Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОБАҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУДЕ ДЕРБЕС ОҚЫП -ҮЙРЕНУГЕ ЫНТАЛАНДЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Жоба негізінде оқыту (PBL) студенттерге шынайы және маңызды жобаларға белсенді қатысуға мүмкіндік береді. PBL-де жетістікке жету және сапалы жобаларды жасау үшін PBL-дің негізгі компоненттері оқу процесі барысында қолданылуы керек. Алайда бұл процесс өздігінен жүрмейді; студенттердің білім беру процесін өзіндік бақылау, басқару, бағалау, жауапкершілікті қабылдау және модельдеу қабілеті өмір бойы оқуда маңызды болып табылады, қазіргі еңбек нарығының талаптарын қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Сондықтан, оқушының дербес оқып-үйрену стратегиясын қолдану үшін жобалық оқытуға арналған білім беру ортасын дамыту маңызды. Бұл мақала жоба негізінде оқытудың ерекшеліктерін оқушыға бағытталған әдіс ретінде қарастырып, өздігінше үйренуді қолдауды қамтамасыз ететін дербес оқып-үйрену мен жобалық оқытудың әр кезеңінде оқушының жауапкершілігін арттырудың арасындағы байланыс пен сәйкестікті сипаттайды.

Автор туралы

Қ. М. Смакова
Сүлейман Демирель атындағы университет
Қазақстан

Қаскелең қ.



Әдебиет тізімі

1. Dewey J. (1938) Experience and education New York, NY: The Macmillan company. Vol. no.10.

2. Kilpatrick W.H. (1918) The Project Method Teachers College Record, 19, 319-335p.

3. Piaget, J. (1973) To understand is to invent: the future of education. New York: Grossman Publishers.

4. Vygotskiĭ L. S., & Cole, M. (1978) Mind in society: the development of higher psychological processes. Cambridge: Harvard University Press.

5. Thomas J. W. (2000) A Review of Research on Project-based Learning. San Rafael, CA.

6. Buck Institute for Education (2019) What is PBL? Retrieved from https://www.pblworks.org/what-is-pbl, December, 2019.

7. Larmer J., Mergendoller J. & Boss S. (2015) Setting the Standard for Project Based Learning: A Proven Approach to Rigorous Classroom Instruction, 24-54 pp.

8. MacLeod M., Jan T. van der Veen (2019) Scaffolding interdisciplinary project-based learning: a case study // European Journal of Engineering Education. Available at: https://doi.org/10.1080/03043797.2019.1646210

9. Fried-Booth D. L. (2002) Project Work. New York, Oxford University Press.

10. Miller K., Schell J., Ho A., Lukoff B., & Mazur E. (2015) Response switching and self-efficacy in Peer Instruction classrooms // Physical Review Special Topics - Physics Education Research, 11(1), 1-8. http://dx.doi.org/10.1103/PhysRevSTPER.11.010104

11. Larmer J., Mergendoller R. (2010) Seven essentials for project-based learning. Educational leadership 68 (1), pp. 34-37

12. Hattie J. A. C. (2012) Visible learning for teachers. London, UK: Routledge.

13. Stoller F. (2006) Establishing a theoretical foundation for project-based learning in second and foreign-language contexts. In G.H. Beckett & P.C. Miller (Eds.). Project-based second and foreign language education: past, present, and future. Greenwich, Connecticut: Information Age Publishing, 19-40 pp.

14. Baş G. (2011) Investigating the effects of project-based learning on students’ academic achievement and attitudes towards English lesson // TOJNED: The Online Journal of New Horizons in Education. 1(4), 1-15.

15. Harris M. J. (2014) The challenges of implementing Project-Based Learning in middle schools. Retrieved from https://search-proquest-com.www.bibproxy.du.se/docview/1666828757?pq-origsite=summon

16. Habok A., Nagy J. (2016) In-service teachers’ perceptions of project-based learning. SpringerPlus. doi:10.1186/s40064-016-1725-4

17. Smakova K. (2018) Teachers’ perceptions on teacher roles in project-based learning. Uluslararası Eğiitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi Bildirileri. pp. 397-406. DOI: 10.21733/Ibad.470903. Available at: https://dergipark.org.tr/en/download/journal-file/11713

18. English M. C., Kitsantas A. (2013) Supporting Student Self-Regulated Learning in Problem- and Project-Based Learning // Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 7(2). Available at: https://doi.org/10.7771/1541-5015.1339

19. Zimmerman B. J. (1989) A social cognitive view of self-regulated academic learning. Journal of Educational Psychology, 81, 329–339. http://dx.doi.org/10.1037/0022-0663.81.3.329

20. Pintrich P.R., Zusho A. (2002) Student motivation and Self-regulated Learning in college classroom. Higher education: Handbook of theory and research.

21. Caine R., Caine G., McClintic C., Klimic K. (2005) Brain/mind learning principles in action. Thousand Oaks, CA: Morgan Press.

22. Torío H. (2019) Teaching as coaching: experiences with a video-based flipped classroom combined with project-based approach in technology and physics higher education // Journal of Technology and Science Education, 9 (3), 404-419. https://doi.org/10.3926/jotse.554

23. Wolters C.A., Pintrich P.R. & Karabenick S.A.(2003) Assessing Academic Self-regulated Learning. Retrieved from https://www.childtrends.org/wp-content/uploads/2013/05/Child_Trends-2003_03_12_PD_PDConfWPK.pdf

24. Kallick B., Zmuda A. (2017) Students at the Center: Empowering Students to Find Their Own Way, 1-17p.

25. Boekaerts M. (1999) Motivated learning: studying student situation transactional units //Eur. J. Psycholo. Educ., 14, 41–55. doi: 10.1007/bf03173110

26. Zimmerman B. J., Martinez-Pons M. (1986) Development of a structured interview for assessing student use of self-regulated learning strategies. In Schunk, D.H., & Zimmerman, B.J. (Eds.), Self-regulated learning: From teaching to self-reflective practice. New York: The Guilford Press.

27. The National Research Center on the Gifted and Talented (2013) Common Self-Regulation Strategies. Retrieved from https://nrcgt.uconn.edu/underachievement_study/self-regulation/sr_section7/

28. Mergendoller J., Markham T., Ravitz J., Larmer J. (2006) Pervasive management of project-based learning. In C. Evertson & S. Weinstein (Eds.), Handbook of classroom management: Research, practice, and contemporary issues. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, pp. 583–615.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Смакова Қ.М. ЖОБАҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУДЕ ДЕРБЕС ОҚЫП -ҮЙРЕНУГЕ ЫНТАЛАНДЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):106-112.

For citation:


Smakova K.M. PROMOTION OF SELF-REGULATED LEARNING IN PROJECT-BASED APPROACH. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):106-112.

Қараулар: 452


ISSN 2306-5079 (Print)