Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ КОММУНИКАТИВТІК ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру мәселелері бойынша әдістемелік және тәжірибелік зерттеулер талданады. Қазіргі уақытта ОҒҚ ФГОС сәйкес жалпы бастауыш білім берудің негізгі мақсаты әмбебап оқу іс-әрекеттерін (танымдық, реттеушілік, тұлғалық және коммуникативтік) қалыптастыру арқылы тұлғаны дамыту болып табылады. Коммуникативтік әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыруға ықпал ететін сөздік жұмысының элементтері бар жаттығулар кешені әзірленді. Үш кезеңді қамтитын тәжірибелік зерттеу жүргізілді: айқындаушы, қалыптастырушы (Тәжірибелік оқыту) және бақылау. Эксперименталды жұмыстың нәтижелері және зерттеу мәселесі бойынша негізгі қорытындылар келтірілген.

Автор туралы

Н. В. Пудовкина
Самара мемлекеттік әлеуметтік-педагогикалық университеті
Ресей

Самара



Әдебиет тізімі

1. Асмолов А. Г. (2008) Как проектировать универсальные учебные действия в начальной школе: от действия к мысли: пособие для учителя / А.Г. Асмолов, Г.В. Бурменская, И.А. Володарская и др. под ред. А.Г. Асмолова. - М.: Просвещение. – 151 с.

2. Гальперин П. Я. (1998) Психология как объективная наука. Под ред. А.И. Подольского. - М.: Издательство «Институт практической психологии». Воронеж: НПО «МОДЭК». – 480 с.

3. Репкина Г. В., Заика Е. В. (1993) Оценка уровня сформированности учебной деятельности: В помощь учителю начальных классов. Томск.: Пеленг. – 61 с.

4. Тюрикова С. А. (2014) Коммуникативные универсальные учебные действия: сущность и показатели сформированности Communicativum universalis educational actiones: natura et ligula consequat Интернет-журнал «Науковедение». Выпуск 3, май-июнь. – С. 13-17.

5. Буслаев Ф.И. (1992) Преподавание отечественного языка. Учеб. пособие для пед. ин-тов по спец. «Рус. яз. и лит.»: сборник. М.: Просвещение. – 511 с.

6. Срезневский И. И. (2012) Об изучении родного языка вообще и особенно в детском возрасте. М.: Книга по требованию. – 95 с.

7. Ушинский К. Д. (1999) Родное слово: Кн. для детей и родителей. Новосибирск: Мангазея: Дет. лит. Сиб. отд-ние – 447 с.

8. Тихомиров Д. И. (1904) Чему и как учить на уроках родного языка в начальной школе?: Методика обучения грамоте, объяснительному чтению, толковому изложению мыслей, грамматике, правописанию и церковно-славянскому чтению. Руководство для учителей подгот. и нар. шк./ Сост. Д.И. Тихомиров. – 9-е изд.- Москва.: (скл. изд. у авт.). – 334 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Пудовкина Н.В. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ КОММУНИКАТИВТІК ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):140-150.

For citation:


Pudovkina N.V. METHODOLOGICAL AND EXPERIMENTAL STUDIES OF THE PROBLEM OF FORMATION OF COMMUNICATIVE UNIVERSAL EDUCATIONAL ACTIONS IN ELEMENTARY SCHOOL. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):140-150. (In Russ.)

Қараулар: 566


ISSN 2306-5079 (Print)