Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«КӘСІП» ҰҒЫМЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Кәсіп қоғам берген жоғары әлеуметтік мәртебе мен құрметке ие. Берілген мақалада «Кәсіп» ұғымына талдау ұсынылады. Берілген ұғымның педагогикалық және психологиялық мәселелеріне ерекше мән берілген. Мақаланың мақсаты болып қоғам өміріндегі кәсіптің рөлі мен орнын анықтау саналады. Шетелдік ғалымдар еңбектеріндегі ойларды анықтау үшін «Скопус» библиографиялық және реферативті базасы арқылы «profession» түйін сөзі бойынша материалдар талданды. Зерттеу жұмысында «Кәсіп» ұғымының педагогикалық және психологиялық мәселелері бойынша зерттеулерді теориялық түсінудің өзектілігі мен маңыздылығы негізделеді.

Автор туралы

A. М. Абдуллаева
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
Қазақстан

Қызылорда қ.



Әдебиет тізімі

1. Ожегов С.И. (1952) Словарь русского языка / Под общей ред/ С.П. Обнорского. М. – 848 с.

2. Қазақ Совет Энциклопедиясы (1973) Бас редакторы М.Қ. Қаратаев. Алматы: Қазақ Совет Энциклопедиясының Бас редакциясы. Т. 5. – 656 б.

3. Қазақ әдеби тілінің сөздігі. Он бес томдық (2007) Құраст. Б. Момынова, Б. Сүйерқұлова, А. Фазылжанова және т.б. Т. 7. Алматы: Арыс. – 752 б.

4. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі (2008) Жалпы редакциясын басқарған Т. Жанұзақов. Алматы: Дайк-Пресс – 968 б.

5. Grenwood E. (1957) Attributes of a Profession // Social work. №2 (3). - P. 45-55.

6. Anteby M., Chan C.K., DiBenigno J. (2016) Three Lenses on Occupations and Professions in Organizations: Becoming, Doing, and Relating // The Academy of Management Annals. №10 (1). – P. 183-244.

7. Homberg A., Mink J., Karstens S., Mahler C. (2019) Learning About Professional Theories, Models and Concepts within an Interprofessional Seminar for Undergraduate Healthcare Students // Journal of Interprofessional Education and Practice. №17. – 100272.

8. Социальное управление (1994) Под ред. В.И. Добренькова, И.М. Слепенкова. М. – 198 с.

9. Ананьев Б.Г. (1968) Человек как предмет познания. Л. – 339 с.

10. Howard A., Michael P.G. (2019) Psychometric Properties and Factor Structure of the Attitudes Toward Research Scale in a Graduate Student Sample // Psychology Learning and Teaching. №18 (3). – P. 259-274.

11. Podolsky A., Kini T., Darling-Hammond L. (2019) Does Teaching Experience Increase Teacher Effectiveness? A Review of US Research // Journal of Professional Capital and Community. №4 (4). – P. 286-308.

12. Baldwin S., Bennell C., Andersen J.P., Semple T., Jenkins B. (2019) Stress-Activity Mapping: Physiological Responses During General Duty Police // Frontiers in Psychology. №10 (4). – 2216.

13. Шадриков В.Д. Проблемы системогенеза профессиональной деятельности. М., 1982. – 185 с.

14. Климов Е.А. (1988) Введение в психологию труда. М. – 197 с.

15. Ретунская Т.Н. (2012) Выбор профессии как психологический феномен // Высшее образование в России. №8-9. С. 126-130.

16. Даулеталиева Р. (2007) Профессия как частное выражение деятельности // Высшая школа Казахстана. №1. С. 72-76.

17. Жалимбетова Р. (2005) Современные аспекты формирования казахстанского рынка профессий // Труд в Казахстане. №4. С. 25-29.

18. Сагнаева Т. (2009) Психологические аспекты овладения профессией в условиях вуза // Вестник университета «Кайнар». №3/2. С. 113-116.

19. Тюлюпбергенева Р. (2006) Профессиональная деформация и подходы к ее изучению // Ұлт тағылымы. №3. С. 280-285.

20. Накыпова Г.К. (2019) Кәсіби құзіреттілік: мәні және негізгі қағидалары // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. №1 (77). 205-210 бб.

21. Абсатова М.А., Ешметова Г.Ж., Ергалиева С.Б. (2017) Статус профессии педагога в профессиональном самоопределении учащихся // Педагогика и психология. №2 (31). С. 13-19.

22. Досбенбетова А.Ш. (2019) Актуальные проблемы обновления содержания профориентационной работы в современной школе // Вестник Казахского национального педагогического университета имени Абая. Серия «Педагогические науки». №1 (61). С. 327-335.

23. Аманбаева Э.А., Жаксылыкова Н.Е., Кенбаева Г.К. (2019) Выбор профессии - основа профориентационной работы // Вестник Казахского национального педагогического университета имени Абая. Серия «Педагогические науки». - №2 (62). С. 371-375.

24. Жұмашева Т.С. (2019) Болашақ тәрбиешілердің лидерлік сапасы және оның өзін-өзі дамыту мәселесімен өзара байланысы // Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. №3 (79). - 241-246 бб.

25. Асылбекова М.П. (2019) Болашақ әлеуметтік педагогтың кәсіби имиджін қалыптастыру // Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. №3 (79). 280-287 бб.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абдуллаева A.М. «КӘСІП» ҰҒЫМЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):151-155.

For citation:


Abdullaeva A.M. PEDAGOGICAL AND PSYCHOLOGICAL PROBLEMS OF THE CONCEPT «PROFESSION». Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):151-155. (In Kazakh)

Қараулар: 386


ISSN 2306-5079 (Print)