Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛ ШЕҢБЕРІНДЕ ПЕДАГОГТЫ ДАЯРЛАУДА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН МОДЕЛЬДЕУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақаланың мақсаты – құзыреттілік тәсіл шеңберінде педагогтарды даярлауда білім беру бағдарламасын модельдеудің құрамдас бөлшектертерін анықтау. Мақсатқа жету үшін зерттеуде бірқатар міндеттер шешіледі: қазіргі заманғы зерттеулерде бұл мәселенің шолуы және талдауы, құзыреттіліктердің түрлерін анықтау. Авторлар студенттердің сауалнамаларын талдады және «Педагогикалық ғылымдар» жоғары білім берудің білім беру бағдарламасы бойынша студенттердің жалпы және кәсіби құзыреттіліктерін саралау нәтижелерін көрсетті. Зерттеуде студенттердің кәсіби қызметтерінде неғұрлым көп және аз маңызды болып таңдалған құзыреттіліктердің салыстыруы және талдауы жүргізілді. Зерттеу қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру және жоғары оқу орнында білім алу барысында студенттердің зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру үшін бірқатар ұсыныстар берілді.

Авторлар туралы

Ш. Ж. Алимова
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Қазақстан

Павлодар қ.



Н. М. Ушакова
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Қазақстан

Павлодар қ.



Әдебиет тізімі

1. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020 – 2025 годы. https://www.zakon.kz/5002441-utverzhdena-gosudarstvennaya-programma.html

2. Жампеисова К. К., Хан Н. Н., Колумбаева Ш. Ж. (2019) Профессиональный портрет учителя XXI века // Вестник КазНПУ им. Абая, серия «Педагогические науки», №1 (61). С. 3-13.

3. Государственный общеобязательный стандарт высшего образования (2018) [Электронный ресурс]. URL: https://www.zakon.kz/4945368-utverzhdeny-gosudarstvennye.html

4. Профессиональный стандарт «Педагог» Республики Казахстан (2017) [Электронный ресурс]. URL: https://www.atameken.kz/uploads/content/files/ПС%20Педагог.pdf

5. Khan Sh. B., Chishti S. H. (2012) Effects of staff training development on teachers in a distance learning program // Quarterly Review of Distance Education. Volume 13. №2. P. 87-94.

6. Taber K. S. (2010) Preparing teachers for a research-based profession // Facilitating effective student learning through teacher research and innovation. Ljubljana. Pp. 19-48.

7. Emelyanova I., Teplyakova O., Boltunova L. (2017) The students’ research competences formation on the Master’s program in Pedagogy // European Journal of Contemporary Education. №6 (4). – P. 700-714. DOI: 10.13187/ejced.2017.4.700.

8. Алимова Ш. Ж., Ушакова Н. М. (2019) Структурные компоненты исследовательской компетенции студентов педагогических специальностей // Вестник Могилевского государственного университета имени А.А. Кулешова, серия психолого-педагогические науки (педагогика, психология, методика), №2 (54). С. 66-72.

9. Ушакова Н. М. (2006) Активные процессы в современном образовательно-педагогическом целеполагании. Павлодар: ПаУ, 2006. – 170 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Алимова Ш.Ж., Ушакова Н.М. ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛ ШЕҢБЕРІНДЕ ПЕДАГОГТЫ ДАЯРЛАУДА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН МОДЕЛЬДЕУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):156-163.

For citation:


Alimova Sh.Zh., Ushakova N.M. MODELING THE EDUCATIONAL PROGRAM OF A TEACHER TRAINING WITHIN THE COMPETENCY-BASED APPROACH. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):156-163.

Қараулар: 422


ISSN 2306-5079 (Print)