Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫН САПАЛЫ МЕҢГЕРТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі таңда жаңартылған білім беру бағдарламасындағы 7 модуль идеяларын ЖОО-ның білім беру жүйесіне енгізу міндеттері туындап отыр. Басты мақсатымыз жаңартылған білім беру жүйесі негізінде ЖОО-ның оқу үдерісіне 7 моуль идеяларын қолдану болып табылады. Мақаланың кіріспе бөлімінде зерттеу тақырыбымыз бойынша ғалымдардың ой-тұжырымы арқылы талдау жасалған. Студенттердің дереккөздер, тың материалдармен қысқа мерзімді жоспарды әзірлеуде модуль идеяларын кіріктіре отырып, білім алушылардың қолдана алу дағдыларын қалыптастырудың әдіс-тәсілдері мен стратегияларын тәжірибе жұмыстарында қолдану нәтижелері арқылы көрсетіледі. Оқыту үдерісі тиімділігін арттыруда студенттермен 7 модуль идеяларын сабақ үдерісіне кіріктірудің қажеттілігі, кездесетін кедергілерді жою, меңгеру жолдары айқындалады. Мақаланың қорытынды бөлімінде 7 модульді сабақ үдерісінде кіріктіру, ықпалдастыру арқылы студенттер өз ой-пікірінің дұрыстығына, тапсырмалар жүйесін орындауда талдау, бағалау арқылы көз жеткізсе, оқу әрекетінде өз пікірін таразылап түсінуге, өз ойын дәлелдеуге мүмкіндік алатындығын практикалық сабақ және студенттердің өзіндік жұмыстарында қолданылған тәжірибелік жұмыстар арқылы көрсетеді.

Авторлар туралы

Ж. С. Султанова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Р. А. Набуова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



А. М. Жубандыкова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Педагогтің кәсіби стандарты (2018) // Атамекен» Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының Басқарма төрағасының 2017 жылғы 8 маусымдағы № 133 бұйрығына қосымша, Астана. Б.133

2. Назарбаев зияткерлік мектептері (2015) ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламасының негізінде әзірленген педагог кадрларды даярлайтын жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне қосымша білім беру бағдарламасы // Студентке арналған нұсқаулық, «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ// Астana. 13б. (жаңартылған білім беру бағдарламасы)

3. Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар (2013) // Үшінші (негізгі) деңгей, үшінші басылым. Астана. - 19-20 б.

4. Назарбаев Зияткерлік мектептері (2016) Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық: Оқу-әдіст. құрал. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ //О.И.Можаева, А.С.Шилибекова, Д.Б.Зиеденованың редакциясымен. Астана. Б. 55 (жаңартылған білім беру бағдарламасы)

5. Mercer N., Littleton K. (2007) Dialogue and the development of thinking. A sociocultural approach. NY: Routledge.

6. Lesson Study: Pete Dudley's guide. http://lessonstudy.co.uk/wp-content/uploads/2013/07/Lesson-Study-Handbook-Russian.pdf

7. Байгаринова Ж.К. (2016) Сабақты зерттеу (Lesson study): А-дан Я-ға дейін: әдістемелік ұсынымдар. Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы – 36 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Султанова Ж.С., Набуова Р.А., Жубандыкова А.М. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СЫНДАРЛЫ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫН САПАЛЫ МЕҢГЕРТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):175-181.

For citation:


Sultanova Zh.S., Nabuova R.A., Zhubandykova A.M. PROBLEMS OF QUALITY OF MASTERING THE THEORY OF CRITICAL LEARNING IN HIGHER EDUCATION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):175-181. (In Kazakh)

Қараулар: 403


ISSN 2306-5079 (Print)