Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖАЗБАША СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ СЫНЫБЫНДАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мектеп оқушыларының жазбаша сөйлеуінің бұзылу мәселесі — мектептегі оқыту үшін ең өзекті мәселелердің бірі, өйткені бастапқы оқыту мақсаттарынан жазу және оқу оқушылардың одан әрі білім алу құралына айналады. Баланың жазу дағдысын меңгеруі, оның одан ары оқу білім алу барысындағы негізі табысты алғышарты бола алады. Мақалада жазбаша сөйлеу тіліне қысқаша сипаттама беріліп, жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстары бар мектепалды дярлық сынып жасындағы балаларға арналған түзету-жаттығу кешендері дайындалып, олардың тиімділігі анықталды. Ұсынылып отырған мақалада авторлар жалпы білім беретін мектепалды даярлық сынып оқушыларында кездесетін дисграфияның түрлерін, фонематикалық қабылдау мен кеңістікті қабылдау, логикалық ойлау ерекшеліктерін, таралуын арнайы әдебиеттердегі деректерге сүйене отырып, әдістемелерді іріктеп, балаларға бейімдеп анықтаушы тәжірибе жүргізу арқылы анықтаған.

Авторлар туралы

A. Қ. Аманулла
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



С. Ж. Өмірбек
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Лурия А. Р. (1950) Очерки психофизиологии письма. Москва.

2. Русский язык: Энциклопедия (1979) Москва. - С.205

3. Дефектология (2015) Республикалық ғылыми әдістемелік, педагогикалық - психологиялық журнал №7.

4. Өмірбекова Қ. Қ., Тухышева А. С. (2016) Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жазбаша сөйлеу тілінің жағдайы //Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы «Арнайы педагогика» сериясы «Ұлағат» баспасы. №1.

5. Cynthia S. Puranik, Yaacov Petscher, Christopher J. Lonigan. (2013) Dimensionality and Reliability of Letter Writing in 3- to 5-Year-Old Preschool Children // Learn Individ Differ. December ; 28: 133–141. doi:10.1016/j.lindif.2012.06.011. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4557880/

6. Корнев А. Н. (1997) Нарушение чтения и письма у детей. СПб.

7. Садовникова И. Н. (2007) Нарушения письменной речи и их преодоление у младших школьников. М.: Владос. - 256 с.

8. Sonia Kandel , Delphine Lassus-Sangosse, Géraldine Grosjacques and Cyril Perret (2017) The impact of developmental dyslexia and dysgraphia on movement production during word writing // Cognitive Neuropsychology, Vol. 34, Nos. 3–4, 219–251

9. Лалаева Р. И., Венедиктова Л. В. (2004) Диагностика и коррекция нарушений чтения и письма у младших школьников. СПб.

10. Ефименкова Л. Н., Садовникова И. Н. (1972) Исправление и предупреждение дисграфии у детей. М.: Просвещение.

11. Козырева Л. М. (2002) Развитие речи. Дети 5—7 лет: Академия развития: Академия Холдинг - 160 с.

12. Өмірбекова Қ. Қ., Оразаева Г. С., Төлебиева Г. Н., Ибатова Г. Б. (2011) Логопедия. Алматы: Дәуір. - 495б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аманулла A.Қ., Өмірбек С.Ж. ЖАЗБАША СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ СЫНЫБЫНДАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):188-194.

For citation:


Amanulla A.K., Omirbek S.Z. ORGANIZATION OF CORRECTIONAL WORK WITH CHILDREN OF PRE-SHOOL AGE WITH IMPAIRED WRITING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):188-194. (In Kazakh)

Қараулар: 500


ISSN 2306-5079 (Print)