Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ТЕХНОЛОГИЯCЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ҮДЕРІСІН ӨЗДІГІНЕН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала болашақ бастауыш мектеп оқушыларының оқу үдерісін өздігінен ұйымдастыру мәселелеріне арналған. Зерттеу жұмысында студенттердің оқу үдерісін өздігінен ұйымдастырудың теориялық негіздері, «оқу үдерісін өздігінен ұйымдастыру» ұғымына берілген ғалымдардың пікірлері қарастырылған, педагогикалық ғылым тұрғысынан аталған ұғымға сипаттама берілген, «тайм-менеджмент» технологиясының болашақ педагогтардың оқу үдерісін өздігінен ұйымдастырудың педагогикалық мүмкіндіктері қарастырылған. Автормен студенттің өзіндік менеджментінің теориялық-әдістемелік негіздері негізделген. Оқу іс-әрекетінің өзін-өзі ұйымдастыру әлеуметтік-экономикалық және білім беру жүйелерімен шартталған студент тұлғасының интегративті сапасы ретінде әрекет етеді. Тайм-менеджмент» технологиясы студент өмірін ұйымдастыруға, кәсіби қалыптасуына және оқу үдерісін ұтымды жоспарлауға бағытталған.

Автор туралы

Е. Н. Агранович
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Лошкарева Е., Лукша П., Ниненко И., Смагин И., Судаков Д. (2017) Навыки будущего. Что нужно знать и уметь в новом сложном мире. М.: Global Education Future, Future Skills, WorldSkills Russia. - 92 с.

2. Князькова О. Н. (2014) Мотивационно-ценностные аспекты культуры самоорганизации личности студента// Человек и образование. №3 (40). С.139-143

3. Копеина Н. С. (1988) Самоорганизация в становлении индивидуальности// Интегральное исследование индивидуальности: Теоретические и педагогические аспекты: межвузов. сб. науч. тр. / отв. ред. Б. А. Вяткин. Пермь: ПГПИ. С. 50-59.

4. Дьяков С. И. (2016) Самоорганизация в системе психологических критериев определения человека как субъекта жизни // Сибирский психологический журнал. 2016. № 59. С. 6–21, DOI: 10.17223/17267080/59/1.

5. Ишков А. Д. (2004) Учебная деятельность студента: психологические факторы успешности: Монография. М.: Издательство АСВ. – 224 с.

6. Заенутдинова Н. А. (2000) Формирование готовности к самоорганизации у студентов педагогического колледжа в образовательном процессе: дис. ... канд. пед. наук. Магнитогорск. – 159 с.

7. Котова С. С. (2012) Самоорганизация учебно-профессиональной деятельности студентов: монография. Екатеринбург: Изд-во Рос.гос. проф.-пед. ун-та. - 208 с. 8. Левченко Т. А., Агранович Е. Н. (2018) Самоорганизация учебной деятельности студентов посредством реализации самостоятельной работы в вузе// Эффективные инструменты современных наук – 2018: сборник XIV Международной научно-практической конференции, Publishing House “Education and Science”. Прага. 124 с.

8. Jamil, M. G., Isiaq, S.O. (2019). Teaching technology with technology: approaches to bridging learning and teaching gaps in simulation-based programming education. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 16:25, https://doi.org/10.1186/s41239-019-0159-9

9. Кузнецова Т. И. (2015) Педагогический потенциал технологии «тайм-менеджмент» в профессиональном и личностном развитии студентов // Молодой ученый. №8. С. 966-969. URL https://moluch.ru/archive/88/17323/ (дата обращения: 19.03.2020).

10. Covey S. (2004) The 8th Habit: From Effectiveness to Greatness (ISBN 0-684-84665-9)

11. Максимова А. А., Митичева Е. В., Феоктистова Е. А. (2014) Технология «тайм-менеджмент» в организации учебной деятельности студентов университета// Приволжский научный вестник № 12-4 (40). С.37-40

12. Agranovich Ye., Amirova A. Ageyeva L., Lebedeva L., Aldibekova Sh., Uaidullakyzy E. (2019). The Formation of Self-Organizational Skills of Student’s Academic Activity on the Basis of ‘Time Management’ Technology. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 14(22), 95-110. https://online-journals.org/index.php/i-jet/arti-cle/view/11755/ https://doi.org/10.3991/ijet.v14i22.11755

13. Nikolaevna V., Vladimirovna D., Valentinovich R., Konstantinovna S., Viktorovna Y. (2019). Designing an independently installed educational standard for ‘Teacher Education’. Cypriot Journal of Educational Sciences, 14(2), 294-302. https://doi.org/10.18844/cjes.v14i2.4240

14. Chemsi G., Sadiq M., Radid M., Talbi M. (2020) Study of the Self-Determined Motivation among Students in the Context of Online Pedagogical Activities. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(05), 17-29 https://online-journals.org/index.php/i-jet/article/view/11392/6653/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i05.11392

15. Chai C. S., Jong M. S.-Y., Yin H.-B., Chen M., Zhou W. (2019) Validating and Modelling Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge for Integrative Science, Technology, Engineering and Mathematics Education. Educational Technology & Society, 22 (3), 61-73. https://www.j-ets.net/collection/published-issues/22_3

16. Реунова М. А. (2013) Педагогическая технология «тайм-менеджмент» как средство самоорганизации учебной деятельности студента университета: дис. ... канд. пед. наук. Оренбург. – 222 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Агранович Е.Н. ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ТЕХНОЛОГИЯCЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ҮДЕРІСІН ӨЗДІГІНЕН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):195-201.

For citation:


Agranovich Y.N. TIME MANAGEMENT TECHNOLOGY AS A MEANS OF SELF-ORGANIZATION OF STUDENTS’ EDUCATIONAL ACTIVITIES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):195-201. (In Russ.)

Қараулар: 739


ISSN 2306-5079 (Print)