Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДАҒЫ МУЗЫКА САБАҚТАРЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада мемлекеттік нормативтік құжаттарда баяндалған ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға білім берудің негізгі принциптері талданады. Осы қағидаттарды жүзеге асыруда музыкалық білім беру мүмкіндіктері қарастырылады. Мақалада музыка сабақтарында балалардың психоэмоционалдық және моторлық сферасының дамуын алдын алу және педагогикалық қолдау жүзеге асырылатын негізгі қызмет түрлері зерттелді. Музыкалық шығармаларды тыңдау, ән айту, музыкаға ырғақтық қозғалыс, музыка мен бейнелеу қызметін біріктіру сияқты қызмет түрлері бөлінді. Артикуляциялық гимнастиканың ЖҚЖ балалармен жұмыс істеуінің рөлі ерекше атап өтіледі. Қорытындыда балалардың музыкамен қарым-қатынасы арқылы белсенді музыкалық қызметте олардың әлеуметтік-мәдени бейімделуі үшін жағдай жасалатыны көрсетіледі.

Авторлар туралы

С. Н. Задорожная
Ө. Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университет
Қазақстан

Қостанай



М. С. Сәпиева
Ө. Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университет
Қазақстан

Қостанай



Әдебиет тізімі

1. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2016 – 2019 годы. Утверждена Постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июля 2018 года № 460.

2. Сунцова А. С. (2013) Теории и технологии инклюзивного образования: учебное пособие. − Ижевск: Изд-во «Удмуртский университет». − 110 с.

3. Разработка рекомендаций по организации обучения детей с особыми образовательными потребностями по 8 категориям в условиях инклюзивного образования. Методические рекомендации.– Астана: НАО имени И. Алтынсарина, 2016. – 64 с.

4. Gross W., Linden U., Ostermann T. (2010) Effects of music therapy in the treatment of children with delayed speech development - results of a pilot study // BMC Complementary and Alternative Medicine volume10, Articlenumber: 39.

5. Искакова А. Т., Мовкебаева З. А., Айтбаева А. Б., Байтурсынова А. А. (2013) Основы инклюзивного образования (учебное пособие). Алматы: L-Pride. - 280 с.

6. Кусаинов А. К., Аргынов А. Х., Жумаканова Р. А. (2008) Профессиональная подготовка взрослого населения в области инклюзивного образования: методическое пособие. - Алматы: ROND&A. - 120 с.

7. Сулейменова Р. А. (2002) Социальная коррекционно-педагогическая поддержка как путь интеграции детей с ограниченными возможностями. Проблемы включения детей со специальными образовательными потребностями в общеобразовательный процесс. Алматы: Раритет. С. 9-17.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Задорожная С.Н., Сәпиева М.С. ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДАҒЫ МУЗЫКА САБАҚТАРЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):222-227.

For citation:


Zadorozhnaya S.N., Sapieva M.S. MUSIC LESSON OPPORTUNITIES IN WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):222-227. (In Russ.)

Қараулар: 684


ISSN 2306-5079 (Print)