Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ХОРЕОГРАФИЯ МАМАНДЫҒЫ БОЙЫНША КӘСІБИ ПӘНДЕРДІ ЖҮРГІЗУДЕ МОДУЛЬДІК ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада хореография өнері саласында мамандар даярлауда кәсіби пәндерді жүргізуде хореография мамандығының ерекшелігін, дәстүр сабақтастығын сақтай отырып, қазіргі заманғы инновациялық педагогикалық технологиялардың пайдаланудың тиімді жолдары айқындалады. Жалпы педагогика саласындағы заманауи инновациялық пеадгогикалық технологиялар зерттеліп, хореография өнері саласында білім беру жүйесінде қолдануға іріктеліп, зерттеу қорытындысы талқылауға ұсынылады. Хореография мамандығының өзіндік ерекшеліктерін сақтай отырып, кәсіби пәндерді оқытуда жеті модульді пайдаланудың жолдары талданады. Хореография өнерінің негізгі мақсаты балаларға эстетикалық тәрбие беру болғандықтан, педагог-хореографтарды даярлауда теориялық, практикалық кәсіби біліммен бірге болашақ маманның этика-эстетикасын қалыптастыру негізгі мәселе ретінде қарастырылады. Осы мақсатқа жетуде авторлар балалар шығармашылық би ұжымындағы жетекшілік, педагог-хореограф мамандарды даярлаудағы оқытушылық және орындаушылық тәжірибелерінің негізінде талдап, сараптама жасайды.

Авторлар туралы

С. Ә. Бәкірова
Қазақ ұлттық хореография академиясы
Қазақстан

Нұр-Сұлтан



З. А. Кастеева
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Шарипова А. Ж., Тапаева А. П., Абдуллаева Н. Б., Каримов К. Ы., Картанбай А. Т. (2014) Инновациялық технологияларын қолдану арқылы білім сапасын арттыруды жүзеге асыру жолдары // Молодой ученый. №20.1. – с. 57-59. – URL https://moluch.ru/archive/79/1419. (Күні 05.12.2019)

2. Кульбекова А. К. (2016) Педагогика профессионального хореографического образования. Монография. Астана. - 296 с.

3. Izim T. O., Kaiyr Zh. U., Turgymbaeva B. D., Saukhanova M. S., Kariyeva K. U., Baigozhina Zh. M. (2018) On the professional competence formation in students as future choreography teachers (based on the art history materials of choreography of Kazakhstan) // Revista Espacios; Vol. 39 (# 21). Page 38

4. Агзамова Д. О. (2019) Педагогический менеджмент в системе профессионального хореографического образования // Абайдың 175 жылдығына арналған «Абай мұрасы – әлемдік мәдениет қазынасы» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция (21 қараша 2019 жыл) 129-133 б.

5. Махмутов М. И. (1981) Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдыстыру. Алматы: Мектеп.

6. Anu Sööt, Ele Viskus (2014) Contemporary Approaches to Dance Pedagogy – the Challenges of the 21st Century // Procedia - Social and Behavioral Sciences 112, p. 290 – 299.

7. Есаулов И. Г. (2015) Педагогика и репетиторство в классической хореографии. Санкт-Петербург: Планета музыки. – 256 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Бәкірова С.Ә., Кастеева З.А. ХОРЕОГРАФИЯ МАМАНДЫҒЫ БОЙЫНША КӘСІБИ ПӘНДЕРДІ ЖҮРГІЗУДЕ МОДУЛЬДІК ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):243-247.

For citation:


Bakirova S.A., Kasteeva Z.A. EFFECTIVE WAYS TO USE MODULAR TRAINING IN TEACHING PROFESSIONAL DISCIPLINES IN THE SPECIALTY CHOREOGRAPHY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):243-247. (In Kazakh)

Қараулар: 577


ISSN 2306-5079 (Print)