Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН СПЕКТАКЛЬДЕРДЕ АКТЕРДІҢ БЕЙНЕ ЖАСАУДАҒЫ ІЗДЕНІСТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Қазақстандағы балаларға арналған спектакльдерде өнер көрсететін актерлердің бейне жасаудағы ізденістері сарапталады. Режиссер интерпретациясына сай әрекет ететін актерлердің кейіпкер бейнесін сомдаудағы көркемдік ерекшеліктеріне, рольмен жұмыс жасау тәсілдеріне талдау жасалған. Жалпы балаларға арналған репертуар саясаты қарастырылады. Соның нәтижесінде балаларға арналған қойылымдардың көркемдік идеясының өскелең ұрпақты тәрбиелеудегі сүбелі үлесі бағаланады. Мақалада өнертанушылық және театртанушылық талдау әдістері қолданылған.

Авторлар туралы

Д. Нұрболат
Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Қазақстан

Алматы



М. Б. Жаксылыкова
Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Balme Christopher B. (2008) The Cambridge Introduction to theatre studies. New York – 226 p.

2. Әуезов М. (1962) Жалпы театр өнері мен қазақ театры. Алматы. – 283 б.

3. Әуезов М. (2004) Шығармаларының 50 томдық толық жинағы. 16-том. Алматы. «Жібек жолы». – 385 б.

4. Немирович-Данченко В. И. (1989) Рождение театра. М.: «Правда». – 575 с.

5. Сығай Ә. Т.(2008) Ой төрінде – театр. Алматы: ҚазАқпарат. – 330 б.

6. Мұқан А. (2019) Театрда туған толғамдар. Алматы, «Балауса баспасы». – 390 б.

7. Байсеркенов М. (1993) Сахна және актер. Алматы: «Ана тілі». – 336 б.

8. Кременцов Л. П. (2011) Русская литература XIX века. 1801-1850. М.: Флинта. – 248 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Нұрболат Д., Жаксылыкова М.Б. БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН СПЕКТАКЛЬДЕРДЕ АКТЕРДІҢ БЕЙНЕ ЖАСАУДАҒЫ ІЗДЕНІСТЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2020;(1):270-274.

For citation:


Nurbolat D., Zhaksylykova M. THE SEARCH FOR AN ACTOR IN CREATING AN IMAGE IN CHILDREN'S PERFORMANCES. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2020;(1):270-274. (In Kazakh)

Қараулар: 397


ISSN 2306-5079 (Print)