Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА DIOSPYROS ТУЫСЫ ТҮРЛЕРІНІҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІН ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада қазіргі таңда ғылым мен білім беру үдерістерін интеграциялау басты назарда болып отыр. Қазіргі білім берудің моделі талаптарына жауап беретін тұлға қалыптастыру үшін білімгерлерді ғылымизерттеу жұмыстарына бағыттаудың маңызы зор. Зерттеу жұмысының барысында білімгерлерге арналған алдыңғы қатарлы жетекші мектептердің ғылыми зерттеудің спецификасы туралы жалпы көзқарасын қалыптастыру мақсатында олардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру кезеңдері талданды. Жүргізілген зерттеу жұмыстары білім алушылардың ғылыми білімін дамыту, зерттеу жүргізу әдістерін меңгеру нәтижесінде, оқыту үдерісі мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын байланыстыру арқылы білім сапасын арттыруға негізделген. Зерттеу объектісі ретінде құрманың 3түрі (Зенжи-Мару, Хиакуме және Виргин) таңдап алынып, олардың күздік және жаздық мерзімдегі өнгіштігі зертханалық жағдайында анықталды. Құрма тұқымдары егудің алдында стратификациялау, термиялық өңдеу, тұқым қабығын механикалық бұзу, суға батырып қою әдістері қолданып өңделді.

Авторлар туралы

Г. Ж. Турметова
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

тех.ғ.к., доцент м.а.

Түркістан



Г. О. Орынбаева
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

6M011300-Биология мамандығының магистранты

Түркістан



Н. Н. Салыбекова
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстан

PhD

Түркістан



Әдебиет тізімі

1. Салыбекова Н.Н., Кужантаева Ж.Ж., Сержанова А.Е., Бабаева Г.А. Биология мамандығы студенттерінің ғылыми ізденушілігін арттырудың әдістері. //Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Хабаршысы (Педагогикалық ғылымдар сериясы). – Алматы. - 2015. - №3 (46). - Б. 148-155.

2. Витковский В.Л. Плодовые растения мира. – СПб.-М.-Краснодар: Лань, 2003. –592 с. – ISBN: 5-8114-0477-8.

3. Черняев В.П. – Хурма в посадках интенсивного типа (проблема и пути решения) – газ. «Агромир» № 48(314), 25 декабря 2007 г. Симферополь

4. Гасанов З., Микеладзе А., Копалиани Р., Сулейманова Е. Субтропические культуры. Учебник. Баку: Serq-Qarb

5. Черняев В.П. Хурма восточная из семян. Газета «Крымская правда» 25.09.2001.

6. Деревянко Н.В., Грабовецкая О.А. Хурма виргинская. Газета «Дачник», Херсон, №2 2002, с.3

7. Омаров М.Д., Омарова З.М. Сорта хурмы восточной (Diospyros kaki L.) и их биологические особенности // Субтропическое и декоративное садоводство: сб. науч. тр. Сочи: ВНИИЦиСК, 2016. Т. 57. С. 69-72.

8. Mowat, A.D., Collins, R.J., George, A.P. (1995). Cultivation of persimmon (Diospyros kaki L.) under tropical conditions. Acta Hort. (ISHS) 409, 141-150.

9. Zeven, A. C., Zhukovsky, P. M., 1975. Dictionary of cultivated plants and their centres of diversity, Wageningen, The Netherlands.

10. Blum, A. (2009). Effective use of water (EUW) and not water-use efficiency (WUE) is the target of crop yield improvement under drought stress. Field Crop Research, 112, 119-123.

11. Chaves, M.M., Santos, T.P., Souza, C.R, (2007). Deficit irrigation in grapevine improves water-use efficiency while controlling vigour and production quality. Annals of Appl. Biol, 150: 237-252.

12. Abdalla, M.M., El-Khoshiban, N.H. (2007). The influence of water stress on growth, relative water content, photosynthetic pigments, some metabolic and hormonal contents of two Triticum aestivum cultivars. J. Appl. Sci. Res. 12, 2062-2074


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Турметова Г.Ж., Орынбаева Г.О., Салыбекова Н.Н. БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА DIOSPYROS ТУЫСЫ ТҮРЛЕРІНІҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІН ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):14-20.

For citation:


Turmetova G.Zh., Orynbayeva G.O., Salybekova N.N. USING BIOLOGICAL FEATURES OF RELATED DIOSPYROS SPECIES IN BIOLOGY TRAINING. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):14-20. (In Kazakh)

Қараулар: 365


ISSN 2306-5079 (Print)