Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ БІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада Қазақстанның жалпы білім беретін мектептерінде химияны оқыту кезінде өзін-өзі оқыту тәжірибесін қалыптастырудың негізгі әдістемелік тәсілдері қарастырылады. Өзін-өзі оқыту және өзін-өзі бақылау тәжірибесін дамыту мен өздігінен білім алу біліктерін дамытуды қамтамасыз ететін әдістемені және оны іске асыру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге ерекше назар аударылды. Әдістемелік жұмыстың жалпы сипаттамасы, химияны оқу кезінде оқушылардың өздігінен білім алу біліктерінің дамуын зерттеу әдістемесінің сипаттамасы берілді.Өздігінен білім алу біліктерінің қалыптасу көрсеткіштері негізінде өздігінен білім алу біліктерінің қалыптасуының деңгейлері көрсетілді. Өзін-өзі оқыту тәжірибесін қалыптастыру мақсатын іске асыруда кейбір тапсырмаларды қолдану мысалдары келтірілді.

Авторлар туралы

П. А. Абдуразова
«Сырдария» Университеті
Қазақстан

PhD-доктор, аға оқытушы

Жетісай қ.



Ш. Ибраимов
«Сырдария» Университеті
Қазақстан

химия ғылымдарының кандидаты

Жетісай қ.



С. Ораз
«Сырдария» Университеті
Қазақстан

«Химия» мамандығы бойынша магистрант

Жетісай қ.



Әдебиет тізімі

1. Winne P.H.The trajectory of scholarship about self-regulated learning// Teachers College Record. – 2017. – Vol.119. – No.130303.

2. Corno L. The metacognitive control components of self-regulated learning // Contemporary Educational Psyсhology. – 1986. – Vol.11, Iss.4. – P.333-346.

3. West J.Focus on: The secret of self-education // Dentistry today. – 2018. – Vol.37, Iss.10. – P.325-328.

4. Vydrova J. Students key competencies required for applicability in practice-students' point of view // Scientific Papers of the University of Pardubice. – 2018. – Vol.26, Iss.44. – P.245-256.

5. Tatarinceva A.M. Lifelong learning of gifted and talented students// Espacios. – 2018. – Vol.39, Iss.2. – No.29.

6. Сомкин А.А. Личностно ориентированный подход в системе современного гуманитарного образования: от монологизма к диалогической модели обучения // Образование и наука. - 2019. - Том 21. - №3. - C. 9-28.

7. Құрманалиев М.Қ., Рыскалиева А.Қ. Химияны оқытудың қазіргі технологиялары. – Алматы, 2011. – 284 б.

8. Ысқақова С. Сыни ойлауға жетелеу // Қазақстан мектебі. – 2010. - №3. – Б.39-40.

9. Коржуев А.В., Попков В.А., Рязанова Е.Л. Как формировать критическое мышление? // Высшее образование в России. – 2001. - №5. – С.55-58.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абдуразова П.А., Ибраимов Ш., Ораз С. ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ БІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):40-44.

For citation:


Abdurazova P.A., Ibraiymov Sh., Oraz S. METHODS OF DEVELOPMENT OF SELF-EDUCATIONAL SKILLS IN TEACHING CHEMISTRY IN SECONDARY SCHOOL. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):40-44. (In Kazakh)

Қараулар: 371


ISSN 2306-5079 (Print)