Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ХИМИЯДАН СЫНИ ОЙЛАУДЫ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада орта білім беру мектептеріндегі сыни ойлау тәжірибесіне әсер ететін әдістерді импровизациялауға негізделген практикалық әрекеттер қарастырылады. Сондай-ақ, орта мектеп оқушылары үшін химия саласындағы сыни ойлауды дамыту бойынша жаратылыстану ғылымдары мұғалімдерінің қызметі зерттелді. Мақалада сыни ойлауды анықтау, бағалау және зерттеудің негізгі концептуалды және әдіснамалық мәселелері, сондай-ақ балалардың шығармашылық және сыни ойлауын зерттеу үшін химиялық білімнің маңызы көрсетілді. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының оқушыға берер оң тұстары көрсетілді, сонымен бірге осы технологияның ерекшеліктері келтірілді. Инсерт, кластер және синквейн әдістерінің маңызы атап өтілді.

Авторлар туралы

П. A. Абдуразова
«Сырдария» Университеті
Қазақстан

PhD, аға оқытушы

Жетісай қ.



Т. А. Қайырбекова
«Сырдария» Университеті
Қазақстан

магистрант

Жетісай қ.



Е. Б. Райымбеков
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік университеті
Қазақстан

PhD докторант

Шымкент қ.



Әдебиет тізімі

1. Zoller U. Critical thinking in chemistry using symbolic math documents. Journal of Chemical Education. – 2004. – Vol.81, Iss.10. – P.1533-1534.

2. Pienta N.J. Science education for global sustainability: What is necessary for teaching, learning, and assessment strategies? Journal of Chemical Education. – 2011. – Vol.70. – P.1343-1344.

3. Yu H.-B. Promoting chemistry learning through undergraduate work experience in the chemistry lab: A practical approach. Journal of Chemical Education. – 2015. – Vol.92, Iss.3. – P.433-438.

4. Wardani S., Lindawati L., Kusuma S.B.W. The development of inquiry by using android-system-based chemistry board game to improve learning outcome and critical thinking ability. Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. – 2017. – Vol.6, Iss.2. – P.196-205.

5. Van Orden N. Critical-thinking writing assignments in general chemistry. Journal of Chemical Education. – 1987. – Vol.64, Iss.6. – P.506-507.

6. Vadlapatla R., Kaur S., Zhao Y. Evaluation of student perceptions of concept mapping activity in a didactic pharmaceutics course // Currents in Pharmacy Teaching and Learning. – 2014. – Vol.6, Iss.4. – P.543-549.

7. Uzuntiryaki-Kondakçi E., Çapa-Aydin Y. Predicting critical thinking skills of university students through metacognitive self-regulation skills and chemistry self-efficacy. Kuramve Uygulamada Egitim Bilimleri. – 2013. – Vol.13, Iss.1. – P.666-670.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абдуразова П.A., Қайырбекова Т.А., Райымбеков Е.Б. ХИМИЯДАН СЫНИ ОЙЛАУДЫ ЖЕТІЛДІРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):45-52.

For citation:


Abdurazova P.A., Khayirbekova T.A., Raiymbekov Y.B. STRATEGIES FOR IMPROVING CRITICAL THINKING IN CHEMISTRY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):45-52. (In Kazakh)

Қараулар: 438


ISSN 2306-5079 (Print)