Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОҚУШЫЛАРДЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ БАҒЫТТАЙ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІН ОҢТАЙЛАНДЫРУ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада оқушыларды оқыту процесін оңтайландыру негізінде математикалық қызметті оқыту процесін ұйымдастыру ерекшеліктері баяндалады. Оқытудың теориясы мен практикасы бойынша отандық және шетелдік зерттеулерде оқыту процесін оңтайландыруға арналған бірқатар жұмыстарды талдау жүзеге асырылды. Оқыту процесін оңтайландыру педагогқа оқушыларды оқытудың құралдары мен әдістерін таңдауға мүмкіндік береді. Оқыту құралдары оқуға бөлінген уақыт шеңберінде оқыту мен тәрбиелеудің қойылған міндеттерін шешудің барынша мүмкін болатын тиімділігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беруі тиіс. Проблемалық жағдайларға сәйкес келетін математикалық қызметтің негізгі аспектілері анықталды. Математикалық есептер математикалық қызметті оқыту процесін оңтайландыру құралы ретінде әрекет етеді. Авторлар Математиканы оқыту процесін оңтайландыруға бағытталған міндетпен жұмыс істеу үлгісі келтіред.

Авторлар туралы

A. А. Чугунова
М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

п.ғ.к.

Петропавл қ.



А. А. Таджигитов
М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

ф-м.ғ.к.

Петропавл қ.



Әдебиет тізімі

1. Ожегов С.И. Словарь русского языка: 70000 слов / Под ред. Н.Ю. Шведовой. – 21-е изд., перераб. и доп. – М.: Рус. яз., 1989.

2. Новый иллюстрированный энциклопедический словарь / Ред. кол.: В.И. Бородулин, А.П. Горкин, А.А. Гусев, Н.М. Ланда и др. – М.: Большая Российская энцикл., 1998.

3. Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды / сост. М.Ю. Бабанский. – М.: Педагогика, 1989.

4. Дьяченко И.И. Оптимизация управления учебным познанием: Автореф. дис. … канд. пед. наук. – Л., 1970.

5. Ильина Т.А. Структурно-системный подход к организации обучения. – М.: Знание, 1972. – Выпуск 1.

6. Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. – М.: Педагогика, 1972.

7. Огородников И.Т. Оптимальное усвоение учащимися знаний и сравнительная эффективность отдельных методов обучения в школе. – М.: Изд-во МГПИ, 1972.

8. Архангельский С.И. учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. – М.: Высш. шк., 1980.

9. Лиханова Н.Н. Дифференцированное обучение как способ оптимизации учебного процесса // Педагогические науки. – 2010. – №6.

10. Комиссарова О.Л. Оптимизация учебного процесса на основе метода проектов // Среднее профессиональное образование. – 2013. – №2.

11. Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. – М.: Просвещение, 1982.

12. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М.: Политиздат, 1975.

13. Фридман Л.М. Психолого-педагогические основы обучения математике в школе. – М.: Педагогика, 1977.

14. Столяр А.А. Педагогика математики. – Минск: Вышэйшая школа, 1986.

15. Колягин Ю.М. Задачи в обучении математике Ч. 1. – М.: Просвещение, 1977.

16. Крутецкий В.А. Психология математических способностей школьников. – М.: Просвещение, 1968.

17. Шульга Е.В. Задачи как средство оптимизации процесса проблемного обучения математической деятельности в 5-6 классах: дис… канд. пед. наук. – Омск, 2003.

18. A. Beghetto, J. Kaufman, and J. Baer, Teaching for Creativity in the Common Core Classroom, Columbia University, New York, NY, USA, 2015.

19. Алгебра: Учебник для 9 класса общеобразовательной школы / А. Абылкасымова, И. Бекбоев, А. Абдиев, З. Жумагулова. – Алматы: Мектеп, 2009.

20. Жунисбекова Д.А., Аширбаев Х.А., Такибаева Г.А., Рустемова К.Ж., Джумагалиева А.И. Некоторые проблемы методики обучения математике с использованием проблемных ситуаций // Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. – 2016. – № 1-1. – С. 68-71.

21. Жунисбекова Д.А., Жунисбекова Ж.А., Сыдыхов Б.Д. и др. Вопросы обучения школьников рациональным способам решения алгебраических задач // Международный журнал экспериментального образования. – 2015. – №9.

22. Abramovich S., Grinshpan, A.Z., Milligan D.L. Teaching Mathematics through Concept Motivation and Action Learning. Education Research International. Volume 2019. https://www.hindawi.com/journals/edri/2019/3745406/abs/

23. Abramovich S. Integrating Computers and Problem Posing in Mathematics Teacher Education. Singapore: World Scientific. 2018.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Чугунова A.А., Таджигитов А.А. ОҚУШЫЛАРДЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ БАҒЫТТАЙ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІН ОҢТАЙЛАНДЫРУ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):87-92.

For citation:


Chugunova A.A., Таdzhigitov A.A. TO THE SUBJECT ON OPTIMIZATION OF PROCESS OF TRAINING OF THE STUDENTS OF MATHEMATICAL ACTIVITY. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):87-92. (In Kazakh)

Қараулар: 380


ISSN 2306-5079 (Print)