Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

Бәсекеге қабілетті маман дайындауда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру арқылы жетістіктерге жетуге болады. Студенттердің әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру қазіргі қоғам талаптарына сай маңызды мәселенің бірі ретінде танылуда. Студенттің әдістемелік құзыреттілігі оның кәсіби маңызы бар қасиеттерінің біріктірілген көрінісі ретінде берілген. Педагогикалық ЖОО-да оны қалыптастыру және бағалау тиімділігін арттыру жолдары, шарттары көрсетілген. Мақалада жоғары оқу орындарында студенттердің әдістемелік даярлығының негізгі компоненттерінің бірі кәсіби құзыреттілік қалыптастырудың өзекті мәселелері қарастырылады.

Автор туралы

A. Т. Абужалитова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

6D011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының 2-курс докторанты

Алматы

Ғылыми жетекші: п.ғ.д., профессор Ж.Н. Сүлейменова



Әдебиет тізімі

1. Таубаева Ш.Т. Педагогиканың философиясы және әдіснамасы. – Алматы: Қазақ университеті, 2016. - 136 б.

2. Кенжебеков Б.Т. Университет студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру теориясы мен практикасы. -Астана: ЕҰУ, 2001. - 133 б.

3. Ниязова Г.Ж. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану – кәсіптік білім мамандығы студенттерінің кәсіби құзырлылығын қалыптастырудың маңызды элементі. Пед.ғыл.канд.дисс. - Алматы, 2008. - 121 б.

4. Әбілқасымова Г., Әлімбеков Е.Д. Болашақ кәсіптік оқыту педагогтарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру жолдары//Қарағанды университетінің хабаршысы. – Қарағанды, 2014. https://articlekz.com/kk/article/15930.

5. Дэвид С. Макклелланд. Testing for Competence Rather Than for "Intelligence" https://docplayer.net/119254-Testing-for-competence-rather-than-for-intelligence.html

6. Нил О'Салливан. Преподавание и обучение в системе компетентностного образования.https://www.researchgate.net/publication/269810124_teaching_and_learning_in_competency_based_education

7. Окуловский О.И. Компетенции и компетентностный подход в обучении. //Молодой ученый. – 2012. №12. С. 499-500.

8. Смородинова М.В. К вопросу о семантике понятии «компетенция» и «компетентность» в педагогической науке. //Молодой ученый. – 2010. - № 6. С.324-326.

9. Байденко В.И. Компетентностный подход к проектированию государственных стандартов высшего профессионального образования (методологические и методические вопросы): Методическое пособие. - М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2005. -114 с.

10. Байденко В.И. Компетенции в профессиональном образовании (к освоению компетентностного подхода). //Высшее образование России. – 2004. - № 11. С. 3-13.

11. Воронов С.А. Структура и содержание компетенций в области использования информационно-коммуникационных технологии. https://cyberleninka.ru/article/n/struktura-i-soderzhanie-kompetentsiy-v-oblasti-ispolzovaniya-informatsionno-kommunikatsionnyh-tehnologiy

12. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата современного образования. http://fgosvo.ru/uploadfiles/npo/20120325214132.pdf

13. Сергеев А.Г. Компетентность и компетенция в образовании. Монография. http://e.lib.vlsu.ru/bitstream/123456789/2063/3/00711.pdf

14. Хуторской А.В., Хуторская Л.Н. Компетентность как дидактическое понятие: содержание, структура и модели конструирования. http://www.khutorskoy.ru/books/2008/A.V.Khutorskoy_L.N.Khutorskaya_Compet.pdf

15. Байжұманов Н.С. Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру ерекшеліктері. https://articlekz.com/kk/article/16080


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абужалитова A.Т. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):128-134.

For citation:


Abuzhalitova A.T. ACTUAL PROBLEMS OF THE FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF STUDENTS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTION. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):128-134. (In Kazakh)

Қараулар: 594


ISSN 2306-5079 (Print)