Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ НЕГІЗІНДЕ САНДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Технологиялар өміріміздің маңызды бөлігі ғана емес, сондай-ақ көптеген қызмет салаларында табысқа жетудің кілті болып табылады. Білім беру саласы ерекше болып табылмайды, өйткені білім беру қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес келуі тиіс және технологиялардың біздің өмірімізге үнемі күшейіп келе жатқан әсері сауаттылықтың жаңа түрінің - сандық сауаттылықтың пайда болуына алып келді, ол сандық ақпаратты табу, жасау және беру үшін қызмет етеді. "Сандық аборигендер" болып табылатын оқушылар жаңа буынының талаптарына сәйкес болу үшін педагогтар тек қана сандық сауаттылықты меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар оқушылардың сандық сауаттылығын дамыту мен оқытудың әдістері мен тәсілдерін білуі керек, демек, сандық сауаттылықты алу немесе арттыру мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуының маңызды бағыттарының бірі болып табылады. Осы мақалада авторлар XXI ғасыр мектептері үшін сандық сауаттылықтың негізгі рөлін анықтайды және шет (ағылшын) тілі оқытушыларының үздіксіз кәсіби дамуы мен бастауыш дайындық үдерісінде технологияны ендіру жолдарын ұсынады.

Авторлар туралы

О. В. Сюрмен
Сулейман Демирел атындағы Университеті
Қазақстан

магистр, аға оқытушы

Алматы



Г. М. Касымова
Сулейман Демирел атындағы Университеті
Қазақстан

п.ғ.д., доцент

Алматы



Т. Н. Ефремцева
Халықаралық туризм академиясы
Ресей

п.ғ.к., доцент

Мәскеу



Әдебиет тізімі

1. Digital skills critical for jobs and social inclusion (15 March, 2018) [Electronic resource] – Access mode: https://en.unesco.org/news/digital-skills-critical-jobs-and-social-inclusion

2. Digital Kazakhstan [Electronic resource] – Access mode: https://digitalkz.kz/ru/o-programme/

3. 21st century skills [Electronic resource] – Access mode: https://member.oxfordenglishlearningexchange.com/documents/46577988/0/21st+Century+Skills+infographic/ae8c9192-e26a-4a3b-ae62-9afbbaab03fe

4. Digital skills toolkit. International Telecommunication Union, Geneva, 2018.

5. Heitin L. Digital literacy: an evolving definition [Electronic resource] – Access mode: https://www.edweek.org/ew/articles/2016/11/09/what-is-digital-literacy.html

6. Spires H.A., Bartlett M.E. Digital literacies and learning: designing a path forward. Friday institute for educational innovation, 2012 [Electronic resource] – Access mode: https://www.fi.ncsu.edu/wp-content/uploads/2013/05/digital-literacies-and-learning.pdf

7. Broadband Commission for Sustainable Development. Working group on education: digital skills for life and work, 2017

8. The digital competence framework 2.0. [Electronic resource] – Access mode: https://ec.europa.eu/jrc/en/digcomp/digital-competence-framework

9. Skills for a connected world: report of the UNESCO Mobile Learning Week 2018, 26-30 March [Electronic resource] – Access mode: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000265893

10. Continuing professional development (CPD) framework for teachers. British Council, 2015

11. Redecker C., Punie Y. European framework for the digital competence of educators. European union, 2017


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сюрмен О.В., Касымова Г.М., Ефремцева Т.Н. ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ НЕГІЗІНДЕ САНДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫ. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):141-146.

For citation:


Syurmen O.V., Kassymova G.M., Efremtseva T.N. DIGITAL LITERACY OF FOREIGN LANGUAGE TEACHERS IN THE FRAMEWORK OF CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):141-146.

Қараулар: 538


ISSN 2306-5079 (Print)