Preview

Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АУДИОТЕКСТЕРДІҢ КОММУНИКАТИВТІК БАРАБАРЛЫҒЫ ТУРАЛЫ СҰРАҚҚА

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада авторлар коммуникацияны бағдарлауды ұйымдастыруды қарастырады және тыңдау үшін қолданылатын мәтіндерді қарастыруға ұсыныс ұсынады. Байланыс процесіне лингвистикалық элементтерді біріктіретін минималды блок – бұл адрессивтік ақпаратты беру ғана емес, байланыс болып табылатын сөйлеу актісі. Сондықтан, байланыс бірлігі ретінде қарастырылатын аудио мәтін міндетті түрде белгілі бір коммуникативтік тізбекті қолданады, ол нақты коммуникативтік ниетін білдіреді және кез-келген мәтінге тән барлық сипаттамаларға ие. Аудио мәтіндерді шет тілінде түсінуді үйрену ауызекі сөйлесудің құрамдас бөлігі ретінде тыңдауды менгеруді қамтитын қарапайым , жетілдірілген және сонғы кезендерді қамтиды.Бірақ коммуникативті бағдар бүкіл білім беру үдерісіне тән болғандықтан, жалпылама сөйлесуді үйренип, нақты тыңдауды барлық сатыларда өткізу керек.

Авторлар туралы

Р. П. Джумагульбаева
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

магистр, аға оқытушы

Алматы



Ж. К. Мирзабаева
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

аға оқытушы

Алматы



Г. К. Манапова
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақстан

аға оқытушы

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Elukhina N.V. Obuchenie audirovaniyu v rusle kommunikativno-orientirovannoi metodiki // Inostrannye yazyki v shkole. - 1989. - №2. (in Russ.)

2. Kolesnikova I.L., Dolgina O.A. Anglo-russkiy terminologicheskiy spravochnik po metodike prepodavaniya inostrannyh yazykov. - SPb., 2001. (in Russ.)

3. Safonova V.V. Spornye voprosy sozdaniya materialov dlya kontrolya umeniya audirovat’ na IYA // Modern theories and methods of teaching foreign languages / Under general edition by L.M. Fedorova, T.I. Ryazantsevа. - M., 2014. (in Russ.)

4. Fedorova O. L. Systemnaya organizatsiya tekstov kak predposylka intensificatsii obucheniya audirovaniyu v yazykovom vuze: Author's abstract dis. ... Cand. ped. sciences. - M., 1987. (in Russ.)

5. Córdoba Zúñiga, E., & Rangel Gutiérrez, E. (2018). Promoting listening fluency in pre-intermediate EFL learners through meaningful oral tasks. Profile: Issues in Teachers’ Professional Development, 20(2), 161-177.

6. Kolshansky G.V. Linguocommunicativnye aspecty rechevogo obsheniya // Inostrannye yazyki v shkole. - 1985. - №1. (in Russ.)

7. Training materials for teaching oral speech on option B of the Model Program on Foreign Languages for non-linguistic universities (Methodical recommendations for teachers). - M .: MSLU, 1994. (in Russ.)

8. Hymes D. On Communicative Competence. In J.B. Pride and J. Holmes (eds.), Sociolinguistics. Harmondsworth: Penguin, 1972

9. Gromova O.A. Audiovisualnyi metod i praktika ego primeneniya / O.A. Gromova. - M .: HRRS, 2012. - 302 p. (in Russ.)

10. Ilyin M.S. Osnovy teorii uprajneniy po inostrannomu yazyku / M.S. Ilyin. - M .: Prospect, 2014. - 220 p. (in Russ.)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Джумагульбаева Р.П., Мирзабаева Ж.К., Манапова Г.К. АУДИОТЕКСТЕРДІҢ КОММУНИКАТИВТІК БАРАБАРЛЫҒЫ ТУРАЛЫ СҰРАҚҚА. Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университетінің Хабаршысы. 2019;(4):154-158.

For citation:


Jumagulbayeva R.P., Mirzabayevа Zh.K., Manapova G.K. ON THE ISSUE OF COMMUNICATIVE ADEQUACY OF AUDIO TEXTS. Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. 2019;(4):154-158.

Қараулар: 346


ISSN 2306-5079 (Print)